PDA

Bekijk Volledige Versie : Totalin.com (en Totalin.nl)



Remco96
22/11/05, 22:50
Wie o wie kent Wesley of F. Zammou? Ik heb in 1e instantie prima ervaring met Totalin.com maar dat lijkt nu over. Ik heb ruim 3 weken geleden een bedrag overgemaakt maar nu is Totalin niet thuis.

Wie o wie...

Ik heb een onderzoek gedaan en ben heel wat wijzer maar een heleboel gegevens zijn wazig en telefoonnummers werken niet, allemaal GSM met voicemail. E-mails...ik krijg geen reactie...

Iemand die mij kan helpen in deze?

Dank, Remco

snaaps
23/11/05, 12:38
Totalin is zeer moeilijk bereikbaar.
Ik heb hier een 06 nummer en als ik die bel dan krijg ik een voicemail dat de desbetreffende persoon in verwegiestan zit.

Wij hebben 1 product draaien bij totallin en kregen hier een maand factuur van, gezien wij liever per 3 maanden betalen hebben wij voor 3 maanden vooruit betaald.
Vervolgens gemaild dat wij extra hebben betaald en hier graag een aangepaste factuur van willen zien, nog geen reactie.

Ik vraag me af of zo ook zo snel zijn bij nieuwe klanten.

voor de service ben ik niet bang, omdat ik daar zelf bij kan.

Bericht op website:
U kunt via verschillende manieren contact met ons opnemen. Omdat wij de kosten willen onderdrukken werken we vooral met freelancers.
We geven de voorkeur aan communicatie per e-mail. U e-mail wordt dezelfde dag nog beantwoord, en meestal gebeurt dit binnen 3 uur.

UnoriginalKilla
23/11/05, 16:11
Net nog binnen een uurtje een reactie gehad.
Ik zou wel graag willen weten hoe dat met jullie problemen afloopt, aangezien ze wel mooie prijzen hebben (ik weet 't, ik ben een typische Nederlander en dus een beetje gierig).

snaaps
23/11/05, 17:07
Vandaag antwoord gekregen om mijn mail.
Had ook al de voice bericht ingesproken dat ze me ff moesten mailen.

IT-worX
23/11/05, 17:17
Als ik mij niet vergis is totalin hier ook aanwezig?

Hollanda
23/11/05, 19:12
Ik heb een dedi geprobeerd van totalin, ging plots offline en nooit meer wat van gehoord (ik heb dus ook nooit wat betaald), wat een eikel zeg.

+ er waren veel problemen: CPU werd te warm, netwerk viel constant uit, geheugen was brak, waardoor server uitviel, APC werkte niet, etc...

snaaps
24/11/05, 01:47
Ik heb 1 server gehuurd (was ff een noodoplossing) maar ik heb dit alleen maar gedaan omdat de server in dezelfde ruimte staat waar onze andere eigen servers draaien. in geval van nood kan ik er dus zelf bij.

Om heel eerlijk te zijn had ik het anders niet gedaan, als ik een server huur wil ik er in geval van nood ook bij kunnen omdat ik in het verre verleden veel problemen heb gehad met dedicated servers.
(dit was overgens niet totalin)
Tot op heden heb ik geen technische klachten over totalin.

wwwer
25/11/05, 17:33
Ik heb ook een server bij Totalin echter ben ik wel tevreden over de service van hun.

Wat gaat er bij jullie nog meer verkeerd dan?

Theo Lingen
16/01/06, 14:04
Hoe zijn de actuele ervaringen met deze hoster? Ik overweeg er een site onder te brengen, vanwege hun aantrekkelijke prijzen en enkele positieve reacties op hostingvisie.nl en webhosters.nl. Deze thread heeft me echter flink aan het twijfelen gebracht...

wwwer
16/01/06, 17:49
Ik heb er een server staan. en ik heb totaal nergens problemen mee!
Snelle service, goede servers.. gewoon prima!

Ik weet ook niet waar de topic starter het over heeft...

DutchTSE
16/01/06, 18:01
Origineel geplaatst door wwwer

Ik weet ook niet waar de topic starter het over heeft...
Dit topic is van november 2005, enkele maanden terug dus.

Overigens is snaaps actief op dit forum aanwezig en kan hij ons vast wel vertellen hoe het is afgelopen :)

Neo123
22/01/06, 16:21
ik zit colo bij totalin. Als ik ze bel nemen ze altijd op en nooit problemen mee gehad. Na een telefoontje kan ik altijd het datacentrum in

snaaps
25/01/06, 01:39
Origineel geplaatst door DutchTSE

Dit topic is van november 2005, enkele maanden terug dus.

Overigens is snaaps actief op dit forum aanwezig en kan hij ons vast wel vertellen hoe het is afgelopen :)

ehhh ik krijg nog een factuur van ze...
(stille hint)

verder heb ik geen klachten, ik heb ze dan ook niet echt nodig gehad.
De server draaid naar behoren en is nog niet uitgevallen.

wellicht zouden ze eens een vast nummer kunnen nemen, dit zou wel iets beter zijn.

Rizz0
26/01/06, 18:10
Vast nummer heeft altijd beter imago...

soulplayer
26/01/06, 18:39
Kan er iemand het nummer van Totalin Posten? GSM of iets anders? ty

wwwer
26/01/06, 22:16
waarom heb je die nodig?

snaaps
26/01/06, 22:39
mischien om iemand te willen spreken?

Neo123
30/01/06, 02:04
Origineel geplaatst door soulplayer
Kan er iemand het nummer van Totalin Posten? GSM of iets anders? ty

Nummer posten doe ik niet! maar je kan wel effe naar :

www.totalin.com

en mailen naar sales@totalin.com

mijn ervaring is dat er altijd antwoord komt op je emailtje

soulplayer
05/02/06, 13:40
Geen idee, ze hebben me al een tijdje beloofd om een contract door te mailen maar dat is nu al 2weken bezig ...

wimg
06/02/06, 18:10
Server besteld die binnen de 3 dagen na betaling opgeleverd ging worden... 2 weken later nog steeds niets, ondanks meerdere e-mails en meerdere beloftes van hun kant.
Dan maar mailtje gestuurd met vraag tot terugbetaling. Tot op heden geen betaling gezien en geen antwoord ontvangen op de e-mail.
Beetje chaotisch bedrijf lijkt me... het feit dat ze met freelancers werken is ook niet altijd een goed ding...

Neo123
18/02/06, 00:56
Het lijkt me niet zinvol dit topic nog open te houden, de communicatie is naar mijn weten goed . Het begint nu op een klaag topic te lijken!

slotje?

Hollanda
18/02/06, 02:02
Hoezo communicatie? Heb je de reacties wel gelezen?

Server besteld, komt online, valt diverse malen om "vage" redenen uit en na paar x komt server niet meer online en totaal geen reactie van Faiz/totalin. Op mail/voicemail/06 wordt niet gereageerd. Niks geen communicatie dus.

dreamhost_nl
18/02/06, 09:03
Is er wel al door je betaald voor de server?

snaaps
18/02/06, 11:57
Ik ben het er volledig mee eens dat de comunicatie van totalin veel beter zou moeten zijn.
er draaid daar nog steeds een server van mij, geen klachten hierover.

Neo123
18/02/06, 17:25
Ik kan uiteraard alleen voor mezelf spreken, maar faiz is voor mij tenminste erg behulpzaam en te bereiken.

VvS
20/02/06, 19:37
Ik kan uiteraard alleen voor mezelf spreken, maar faiz is voor mij tenminste erg behulpzaam en te bereiken.
Voor mij ook. Het duurt soms even voordat je antwoord hebt, maar verder is het wel goed... Er waren bij mij alleen problemen met de DirectAdmin licentie en de IPs.

fuzzybeer
20/02/06, 20:35
Vandaag nog contact gehad. Na mailtje om 15.00 kreeg ik reply om 17.30 Blijkbaar zijn ze overdag druk met andere dingen, maar ze reageren blijkbaar wel.