PDA

Bekijk Volledige Versie : Wie heeft er nog een licentie over



jeroen_123
21/11/05, 18:16
Wie heeft er nog een plesk licentie liggen voor 7.5.x reloaded
10 of 30 users, meer heeft geen nut tenzij je er een prijs van 10 of 30 user voor verwacht
Stuur me een mail op j.jansen@wqmedia.nl



Grt
Jeroen

Ber|Art
22/11/05, 14:16
Mss moet je ze gewoon kopen bij de bestaande resellers of een aanvraag doen in Te Koop Gevraagd / Te Koop Aangeboden :)

Ber|Art Edit:// VERPLAATST!

izdesign
22/11/05, 14:58
ik heb misschien ook wel interesse maar om wat voor een gaat het hier dat je moet betalen per maand of een 1 malige betaling?, als het per maand betalen is dan laat maar zitten..

jeroen_123
22/11/05, 21:25
BerArt, mischien plaats ik een oproep omdat er genoeg mensen zijn die hun licentie wegdoen omdat ze stoppen met plesk of overstappen op een andere licentie.
Wel had ik hem idd bij de verkeerde rubriek gepost.

beenske
22/11/05, 22:43
Een klant van mij heeft een plesk 30 domains licensie...
En hij wilt deze verhogen want hij zit bijna aan de 30 domains ...
Ik zal eens vragen dat hij ze wilt wegdoen.
Hoeveel wenst u hiervoor te betalen ?

mvg

bami82
25/11/05, 09:58
Volgens mij zijn plesk software licenties niet overdraagbaar aan derde partijen. (Zoals de meeste software)

FransVanNispen
28/11/05, 01:46
En voor het verhogen van je licentie wordt je huidige licentie aangepast.

jeroen_123
28/11/05, 14:58
Plesk licenties zijn wel overdraagbaar hoor

bami82
30/11/05, 07:40
Het lijkt me dat het verkopen van je licentie onder het onderstaande valt maar voor de zekerheid heb ik swsoft nog even een mailtje gestuurd dus antwoord zal ik hier wel posten.

1.4. Assignment of Rights. You will not sublicense, lease, rent, or lend your rights in the Software, Documentation, or license keys, as granted by this Agreement, with any third party without prior written consent of SWsoft.

2.4. Confidentiality. You shall permit only authorized users, who possess rightfully, obtained license keys, to use the Software or to view the Documentation. Except as expressly authorized by this Agreement, you shall not make available the Software, Documentation, or any license key to any third party. You will use your best efforts to cooperate with and assist SWsoft in identifying and preventing any unauthorized use, copying, or disclosure of the Software, Documentation, or any portion thereof.

host3000
30/11/05, 08:31
Plesk licentie zijn gewoon overdraagbaar. Ik heb er zelf ooit een '2e hands' gekocht.

Ik heb nog een 30 domeinen licentie voor Linux liggen. Daarvan moet de SUS in een weekje of zo vernieuwd worden. Voor 25% van de SW soft prijs mag je hem hebben.

host3000
01/12/05, 10:25
Graag verneem ik vandaag of er interesse is. Er heeft zich ook iemand anders gemeld met interesse.