PDA

Bekijk Volledige Versie : .eu registratie testen



Mark17
21/11/05, 16:20
Hallo,

Ik vraag me af hoe bij jullie de testen zijn verlopen omtrent het registreren van .eu domeinnamen. Ik heb het nu zelf getest voor een bedrijf en hierbij kwam er geen reactie van EURid, hebben meer bedrijven hier last van gehad vandaag?

WilloW
21/11/05, 16:22
Origineel geplaatst door Mark17
Hallo,

Ik vraag me af hoe bij jullie de testen zijn verlopen omtrent het registreren van .eu domeinnamen. Ik heb het nu zelf getest voor een bedrijf en hierbij kwam er geen reactie van EURid, hebben meer bedrijven hier last van gehad vandaag?

Tot nu toe nog geen problemen mee gehad. Op dit moment zijn wij voor 4 klanten die allemaal zelf lig zijn van de EURid systemen aan het maken.

hiervoor maken wij gebruik van een speciaal test account aangezien je maar maximaal zoveel query's mag versturen naar hun.

Mark17
22/11/05, 00:47
Origineel geplaatst door WilloW


Tot nu toe nog geen problemen mee gehad. Op dit moment zijn wij voor 4 klanten die allemaal zelf lig zijn van de EURid systemen aan het maken.

hiervoor maken wij gebruik van een speciaal test account aangezien je maar maximaal zoveel query's mag versturen naar hun.

maximaal 5 syn pakketjes per seconde, waarbij er geen 2 tegelijk mogen.

ik werk namelijk ook voor een klant aan een systeem hiervoor, deze mag ik van de klant ook aan andere geinterreseerden overhandigen. wou weten of er een probleem was aangezien de reactie van eurid enigszins op zich liet wachten op de piek. ik verstuur bij mijn tests gerust 4 syn pakketjes per seconde voor 1 uur lang (sorry maar het script richt zich op de piek).