PDA

Bekijk Volledige Versie : [TK] Hosting ontwerp



Schaap
20/11/05, 00:28
Beste,

In naam van EverexMedia verkoop ik een design die geschikt is voor een webhosting site (was mijn orgineel plan ervan..) , maar daarna nog over talrijke mogenlijkheden beschikt. (Zoals het huidige)

URL:
http://img294.imageshack.us/img294/6894/site7uv.png

PRIJS:
Minimum: €70,- (Lager hou ik hem zelf wel)
Direct kopen: €100,-
Bieden kan tot zondag 27 november 12u.

Wat krijg je voor deze prijs: PSD.
Site kan eventueel gecode worden voor een meerprijs (contacteer me)


Met vriendelijke groet,
Ben S.

Mikey
20/11/05, 11:03
Msschien dat ik iets mis uit het ontwerp, rechtsboven in wordt motors aangehaald en het plaatje beslaat ook een motor ? Ik mis de link icm hosting denk ik. En dan heb je hem gemaakt met als oogpunt hosting, waarom in godsnaam dan motors erin zetten ? :huh:

Schaap
20/11/05, 12:13
Is perfect bruikbaar voor hosting hoor, ik heb Rob (de eigenaar van EverexMedia) de opdracht gegeven om deze site te ontwikkelen voor mijn hostingsite, dus...

Niet geïntreseerd -> mondje toe.
Rob is voor mij nog altijd een zeer talent volle designer, die zeker werkjes maakt die de prijs dat ik gezet heb waard zijn.

Mikey
20/11/05, 18:18
Origineel geplaatst door Schaap
Niet geïntreseerd -> mondje toe.


Ik denk dat ik dat altijd nog zelf uit zal maken. Ik merk gewoon iets op en ik verwacht niet zo`n antwoord terug. Blijf het een vreemde combo vinden.

Dotdns
20/11/05, 20:15
@Mikey :W:

t.bloo
20/11/05, 20:49
Origineel geplaatst door Mikey
The difference between genius and stupidity is that the genius has the limits.ja ja genius. zo gek is het ontwerp niet, moet wel een beetje "out of the box" kunnen denken hoor. jouw reactie was wel erg gelimiteerd!

janneman
20/11/05, 23:13
Jongens jongens jongens, de volwassenheid straalt er weer van af :S

Hou gewoon je mond als je niets zinnigs hebt toe te voegen.

Als je de TS niet beledigt, dan beledig je wel de intelligentie van de andere lezers (en als je die opmerking niet begrijpt, dan kun je je eigen intelligentie in twijfel trekken).

Mikey
20/11/05, 23:27
Origineel geplaatst door janneman
Jongens jongens jongens, de volwassenheid straalt er weer van af :S

Hou gewoon je mond als je niets zinnigs hebt toe te voegen.

Als je de TS niet beledigt, dan beledig je wel de intelligentie van de andere lezers (en als je die opmerking niet begrijpt, dan kun je je eigen intelligentie in twijfel trekken).

Ik geef in mijn eerste post aan dat ik de link mis richting hosting, als TS nou gewoon zijn idee erachter had verteld was er niks aan de hand geweest. Daarentegen prijst hij zijn designer de hemel in, sorry hoor maar als jij jouw designer 70 euro of minder betaald voor een design ben ik blijkbaar degene die meer mist dan alleen de eerste link. Tweede vind ik dat de manier waarop er gezegt wordt dat je mond maar moet houden Niet geïntreseerd -> mondje toe. maar tegen zijn vrienden doet en niet tegen mensen op het forum. Misschien dat daar het punt der volwassenheid al ligt. Tevens geeft TS in een PB aan zijn topic zijn regels... Zo lust ik er wel meer :O


Ooh een aangezien er meerdere quotes gedaan worden wil ik er een aan toevoegen:

De prijs is wat je betaald, de waarde is wat je ervoor krijgt

Dotdns
21/11/05, 00:04
Ik kreeg ook PB met regels vermelding voor deze topic.
zoals bvb Hou mijn topic netjes !
wel , hou mijn mailbox netjes aub ( vriendelijk gevraagd)

volwassenheid :huh:

Henky!
21/11/05, 01:31
Dat was eigenlijk ook mijn vraag toen deze topic begon, wat die motor daar eigenlijk doet. Maar ja, niet zo belangrijk dacht ik. Internet als motor of zo.

Mikey stelde uiteindelijk de vraag. Mag toch? Ik zie het probleem niet. En ook als lezer voel ik mij zeker niet beledigd in mijn intelligentie. Vragen en antwoorden scherpen nu juist het brein.

Een antwoord vond ik hier niet. Wel een paar nogal bizarre reacties. Dat schiet niet op en is zeker niet intelligent.

Zeker niet wanneer het om zo'n simpele, eenvoudige vraag gaat.

(PS: hoef geen PB met regeltjes)

Schaap
21/11/05, 12:48
@Mikey & uhosting:
Weet je waarom ik die PB's gezonden heb?
Omdat ik niet wou NOG een extra, off-topic bericht zetten in mijn topic.
Het begint er hier echt uit te zien als een speeltuin zeg!

Lezen? Ik dacht dat onderwijs in Europa op een hoog punt stond:
webhosting site (was mijn orgineel plan ervan..) , maar daarna nog over talrijke mogenlijkheden beschikt. (Zoals het huidige)

Huidige =/= hostingsite...

M.a.w: had jij ff m'n topic grondig gelezen i.p.v. direct commentaar te geven, dan was dit misschien allemaal vermeden geweest.

Ik ben al langer lid dan je Mikey (voel je nu niet persoonlijk aangevallen ofzo...) en heb 1/4de van je posts. Weet je waarom dit is? Omdat ik er niet op rondlul. Ik zeg nu niet dat je berichten niet inhoudelijk correct of handig zijn, maar ik wil gewoon zeggen dat ik mij altijd beperk tot het essentiële. Daarom heb ik ook echt geen zin om hier pagina's vol te discutteren over iets die in 1 PB kon geregeld worden.

Bijvoeging:


Daarentegen prijst hij zijn designer de hemel in, sorry hoor maar als jij jouw designer 70 euro of minder betaald voor een design ben ik blijkbaar degene die meer mist dan alleen de eerste link.


De hemel in prijst? We gaan misschien wat anders de hemel in prijzen, als we even cryptisch bezig blijven...


Even if you win a discussion on the internet, you're still a retard.

Mikey
21/11/05, 14:03
Origineel geplaatst door Schaap
Mikey & uhosting:
Ik ben al langer lid dan je Mikey (voel je nu niet persoonlijk aangevallen ofzo...) en heb 1/4de van je posts. Weet je waarom dit is? Omdat ik er niet op rondlul. Ik zeg nu niet dat je berichten niet inhoudelijk correct of handig zijn, maar ik wil gewoon zeggen dat ik mij altijd beperk tot het essentiële. Daarom heb ik ook echt geen zin om hier pagina's vol te discutteren over iets die in 1 PB kon geregeld worden.


Even if you win a discussion on the internet, you're still a retard.


Arguing on the internet is like running in the Special Olympics... Even if you win... You're still retarded...