PDA

Bekijk Volledige Versie : nimdex.nl



Paul junior
19/11/05, 12:36
Goede dag, ik kwam na wat rond surfen op deze website. Heb de zoekfunctie al gebruikt maar kwam niks te weten over dit bedrijf(je).

Heeft iemand ervaring met ''nimdex.nl'' en is dit een positieve of negatieve ervaring.

Alvast bedankt!
Paul.

xSeries
19/11/05, 13:39
Geen ervaring; maar de website van de groep waaronder nimdex valt doet het iig niet; die domeinnaam is niet geregistreerd...

PlugInInfo
19/11/05, 16:32
Het domein "nimdex.nl" is pas deze zomer geregisteerd. Ik denk dat deze hoster te kort zaken doet om er over te oordelen.

Paul junior
20/11/05, 14:34
Bedankt!

M-BahZ
20/11/05, 22:09
De handelsnamen Nimdex en "hendriks group" en het op de site gegeven adres geven geen resultaat in het handelsregister van de KvK.

Wellicht dat het maar een proefballonetje betreft? ;)

clownyenator
20/11/05, 23:53
zijn volgens mij een paar lui van Fok... dus lijkt me wel goed.

dreamhost_nl
21/11/05, 09:07
Origineel geplaatst door clownyenator
zijn volgens mij een paar lui van Fok... dus lijkt me wel goed.

Dat vind ik wel een vreemde redenering. Sorry dat ik het zeg, maar laten ze zich eerst maar bewijzen op de langere termijn... [nee, dat is geen flame richting deze partij, maar geldt voor ieder nieuw bedrijf dat diensten aanbiedt]

Bamieater
21/11/05, 10:44
Het is maar hoe je het bekijkt. Als die lui "bekend" zijn op Fok, en je weet ervan dat ze al jarenlang in de hostingsbranche ervaring hebben, en nu samen iets beginnen, dan kan het goed zijn. Maar met deze beredenering is het naar mijn mening ietsje vaagjes en ik zou uitgaan van de feit gemeld in de voorgaande reactie.

Maar mocht je er zelf vertrouwen in hebben, ga je gang en deel je ervaringen met WHT. Iemand moet de eerste zijn... ;-)

M-BahZ
21/11/05, 18:25
Origineel geplaatst door clownyenator
zijn volgens mij een paar lui van Fok... dus lijkt me wel goed.
Fok! draait op vrijwilligers.

Vrijwilligers werk voor deze of geen verrichten is wat anders dan een bedrijf runnen.