PDA

Bekijk Volledige Versie : CounterStrikers.net



3j3ct
18/11/05, 17:39
Beste WHT'ers

Hierbij bied ik de website www.counterstrikers.net te koop aan
De website is een CounterStrike Source Community
De site heeft nu gem. 30 a 40 bezoekers per dag vroeger was dit zo'n 250-300. De site bevat een script op makkelijk download toe te voegen (custom script) en de database bevat 219 download met zelf gemaakte pics (van de maps etc.) erder heeft de site een aangepaste phpbb forum met aangepaste kleuren en banners en heeft 53 leden
De site heeft in 3 maanden 120 euro opgebracht (google ads en adverteerders) en er is nooit geadverteerd met de site
de koper krijgt de hele site+files+domein

Ik zou zegge doe een goed bod

Undo
18/11/05, 18:35
Startprijs, buy-nowprijs en looptijd van de 'veiling' doen het altijd wel goed;). Verder vroeg ik me af of het klopt dat de website geen header heeft, aangezien hij die bij mij geen weergeeft?
Overigens zou je misschien ook kunnen werken met leestekens, hoofdletters en correcte woorden en zinnen. Vind ik wel zo netjes als je iets te koop aanbied.:)

Hollanda
18/11/05, 19:15
Verder wel even vermelden dat je niks uitbetaald hebt gekregen van google, aangezien je beschuldigd bent van valse kliks.

Zo kan de toekomstige koper natuurlijk niet zelf aan de slag met googleadds.

izdesign
18/11/05, 19:46
Alleen de domeinnaam is al heel wat waard denk ik zo :)

3j3ct
18/11/05, 21:30
Origineel geplaatst door Undo
Startprijs, buy-nowprijs en looptijd van de 'veiling' doen het altijd wel goed;). Verder vroeg ik me af of het klopt dat de website geen header heeft, aangezien hij die bij mij geen weergeeft?
Overigens zou je misschien ook kunnen werken met leestekens, hoofdletters en correcte woorden en zinnen. Vind ik wel zo netjes als je iets te koop aanbied.:)

De header doet het bij mij dus weet niet of het mischien je FF instelling is? en moest de advertentie even snel plaatsen dus vandaar de spelling

3j3ct
19/11/05, 13:02
Origineel geplaatst door Hollanda
Verder wel even vermelden dat je niks uitbetaald hebt gekregen van google, aangezien je beschuldigd bent van valse kliks.

Zo kan de toekomstige koper natuurlijk niet zelf aan de slag met googleadds.

dit kan wel aaangezien je bij google kan melden dat er een nieuwe eigenaar is en ik ben nog steeds heftig aan het mailen en bellen met google

Goldeneye
21/11/05, 19:51
wegens geen minimaal bedrag bied ik bij deze 25,- euro.

3j3ct
22/11/05, 08:41
heb een bod van 100 euro

Goldeneye
23/11/05, 10:27
meer als 50 ga ik er niet voor geven.

dopi84
23/11/05, 18:16
// even tussendoor: header werkt bij mij ook niet
IE6 en FF beiden niet.

Succes verder!

Maico
26/11/05, 17:24
Origineel geplaatst door dopi84
// even tussendoor: header werkt bij mij ook niet
IE6 en FF beiden niet.

Succes verder!

Schakel norton oid even uit :)

dopi84
26/11/05, 21:39
Kom op zeg!!!
Het is toch te gek voor woorden dat je voor sommige
sites norton uit moet zetten??
Terwijl 98% wel werkt met norton?

Dan is er iets fout met de site denk ik, en niet met mij.
Heb het overigens niet geprobeerd met norton uit :p
Ga af op jou woorden Maico ;)

Succes verder TS

Hollanda
27/11/05, 02:11
Hier met sophos hetzelfde verhaal en op een andere pc met AVG ook...

3j3ct
27/11/05, 11:08
hmm vaag heb hier nog nooit iemand over gehoord..

MMaI
27/11/05, 12:23
dit ligt aan het feit dat jij de cursor laat veranderen op het moment dat iemand over de banner gaat, haal deze regel er gewoon uit, dan werkt het wel overal goed (cursor veranderen wordt door veel av geblokkeerd)

Phantom1988
27/11/05, 22:24
Origineel geplaatst door 3j3ct
hmm vaag heb hier nog nooit iemand over gehoord.. Dit is geprobeerd, maar heeft gefaald. Na verder vragen en zoeken op het internet schijnt dit een veelvoorkomend probleem te zijn. Waarbij er bij 99.9% van alle keren geen fouten zijn, maar er bij sommige bezoekers sprake is van een renderbug. Het schijnt bij sommige bezoekers ook te zijn dat de kopjes in het menu zijn weggevallen, wat hetzelfde probleem is. De oorzaak is onbekend, maar heel vaak ligt dit aan de clientside, gezien de CSS is gecontroleerd op fouten.

En als de cursorchange het probleem zou veroorzaken, zou de gehele site anders zijn, gezien de hele site met een normale cursor is gedefiniƫerd.

[/webmaster]

iktinos
09/12/05, 15:29
nog steeds tekoop ?

3j3ct
10/12/05, 16:53
we zijn nog steeds op zoek naar een goed bod ja

Mark17
10/12/05, 20:49
wat noem je een goed bod?

3j3ct
10/12/05, 21:53
ik heb nu een bod van 100 euro wie daar boven gaat mag hem hebben