PDA

Bekijk Volledige Versie : Melden misbruik ??? Nog actief ???



Martijn19
17/11/05, 23:29
Hallo mensen.

Ik wil graag weten of het mogelijk is of de moderators wat meer aanwezig kunnen zijn mbt de aangeboden / persoon gevraagd topics.

Het komt nu in mijn ogen TE vaak voor dat mensen de regels niet lezen en zomaar hun diensten gaan aanbieden zonder KVK nummer te hebben. Jullie stellen de regels zelf op.... Let er dan ook op aub. Anders gaat dat stukje forum straks helemaal de verkeerde kant op.

vb:http://www.webhostingtalk.nl/showthread.php?s=&threadid=78756

joriz
17/11/05, 23:33
Daarvoor heb je dus de knop rapporteer dit bericht aan een beheerder!

EDIT:

Zie die post onderaan wat
Domenico hier over meld.

Triloxigen
17/11/05, 23:47
Ik heb begrepen dat met de nieuwe forumsoftware (binnen een week?) regels aangepast worden en er mods bijkomen.

Domenico
18/11/05, 00:01
Origineel geplaatst door Triloxigen
Ik heb begrepen dat met de nieuwe forumsoftware (binnen een week?) regels aangepast worden en er mods bijkomen.

Ik wacht nog steeds op de designer want dat had al gebeurt moeten zijn.

Martijn19
18/11/05, 12:07
Origineel geplaatst door joriz
Daarvoor heb je dus de knop rapporteer dit bericht aan een beheerder!


Dat heb ik al verschillende malen gedaan, maar er is maar 1 keer echt wat mee gedaan.

Triloxigen
18/11/05, 12:16
Origineel geplaatst door Martijn19


Dat heb ik al verschillende malen gedaan, maar er is maar 1 keer echt wat mee gedaan.

Het kan zijn dat de mod anders erover dacht.
Een raporteer knop wil niet zeggen dat ze doen wat jij denkt ;)

Domenico
18/11/05, 14:38
Er word wel degelijk wat mee gedaan Martijn. We zijn het alleen niet altijd eens maar gewoon die knop blijven gebruiken hoor, we zijn erg blij met deze feedback.

PeterT
18/11/05, 14:40
Origineel geplaatst door Domenico
Er word wel degelijk wat mee gedaan Martijn. We zijn het alleen niet altijd eens maar gewoon die knop blijven gebruiken hoor, we zijn erg blij met deze feedback.

Zelfs met de mijne? :p

Rik
18/11/05, 14:44
Origineel geplaatst door PeterT


Zelfs met de mijne? :p

Jaja, zelfs met die van jou ;)


:D

MMaI
18/11/05, 15:27
zo peter, niet altijd even netjes geweest zeker ;)