PDA

Bekijk Volledige Versie : Soort plesk voor online backuppen?



bijtvuur
15/11/05, 14:39
Ik ben op zoek naar kant-en-klare software oplossing zoals Plesk zodat je makkelijk bedrijven een online backup-mogelijkheid kunt leveren.

Stel je voor ik zet een Linux besturingssyteem op een servertje dat ik ergens in een rack hang. Daar draait dan een service op die luistert als er een backup-programma dat op de clients van de verschillende klanten draait iets wilt gaan backuppen naar deze server.

Het programma moet een kant-en-klaar en gebuiksvriendelijke applicatie zijn die na de selectie automatisch (incrementele) backups maakt. Deze backups worden automatisch versleuteld naar de server verstuurd.

Ik denk dat je het idee wel begrijpt.

Wie weet iets?

Ber|Art
15/11/05, 14:48
Ik weet dat BrainStorm ICT een dergelijke Backup applicatie en services heeft draaien.

Triloxigen
15/11/05, 15:15
Zoek je zelf de software of zoek je meer een resellerpakket?

Mikey
16/11/05, 10:18
Origineel geplaatst door Triloxigen
Zoek je zelf de software of zoek je meer een resellerpakket?

lees nog eens.

bijtvuur
16/11/05, 12:00
Inderdaad... ben op zoek naar software.

Ik wil het namelijk zelf doen.

Hmm, je bedoelt dat ik BrainStorm ICT kan bellen om te vragen wat ze hebben draaien?

Ken jij ze en kan ik jou als referentie gebruiken BerArt?

Als er nog meer mensen zijn, hoor ik graag wat hun ervaringen zijn...

jinxedworld
16/11/05, 12:39
De software welke wij hebben draaien is vooral bedoeld voor server backups, niet voor client-PC's. Ook is het een vereiste dat elk systeem een vast IP-adres heeft. Als dit een systeem is welke bedoeld is voor in een intern bedrijfsnetwerk is onze oplossing prima te gebruiken.

Als je meer info wilt hebben kan je me het beste een mailtje sturen op dennis [at] brainstorm-ict [dot] nl aangezien ik niet alle technische info over onze oplossing op een publiek forum ga plaatsen :)