PDA

Bekijk Volledige Versie : Problemen met de quota's



CHMOD - Mick
15/11/05, 14:43
Ik heb een server met Direct Admin. Maar ik heb al vanaf de eerste maand gezeik gehad met de quota's. Dataverkeer update ie wel gewoon alleen de webruimte niet. De server is dedicated bij een ebdrijf en deze beweren dat ik de hele server opnieuw moet instellen, of hun dan, en ik dan alle accounts enzo opnieuw moet aanmaken. Anders kunnen ze het niet maken.

Ligt het aan mij of bezeiken ze me nu een beetje? Ik heb een server van hun gekocht en dan krijg ik dit. Ik heb nu +/- 100 klanten erop staan, alles gaat goed maar dan krigj ik dit weer. En momenteel heb ikniet genoeg geld voor een neiuwe server.

De huidige bak heb ik afbetaald voor 1 jaar al, ook de licentie en ik heb betaald voor het managen.

Wat moet ik doen? Ik heb gevraagd of ze niet gewoon een tijdelijke server of een vervangende server aan mij kunnen lenen zodat ze mijn huidige bak kunnen maken. Dit kon niet. Nu zijn mijn klanten en ikzelf hier de dupe van. Wat moet ik doen?

Mvg,
Mick

FransVanNispen
15/11/05, 14:47
Dit klinkt als een FreeBSD installatie met een kernel die is gecompileerd zonder quota's.

CHMOD - Mick
15/11/05, 14:48
En dat houdt precies wat in..?

Esbes
15/11/05, 15:20
dat je je kernel moet recompilen.

CHMOD - Mick
15/11/05, 15:39
Kan ikzelf niet en als me manager zeg maar t zou doen ben ik dan alles kwijt? Dit is tog zeker neit mijn schuld en ik wil er dan ook niet de dupe vna worden.

_arno_
15/11/05, 15:41
nee je bent niet alles kwijt, je bestanden staan er dan in principe nog op

Esbes
15/11/05, 15:51
Jup, alles blijft er op staan. Op cPanel forum staan een aantal how-to's m.b.t. Quota's en FreeBSD :).