PDA

Bekijk Volledige Versie : Actie databarn



remko
14/11/05, 16:44
Heeft iemand anders ook SPAM ontvangen van databarn? En heeft iemand ervaring met deze gasten?

Glenn
14/11/05, 16:51
Astu (http://www.webhostingtalk.nl/showthread.php?s=&threadid=81166&highlight=databarn).

remko
14/11/05, 16:56
Sorry, volledig mijn fout. Gewoon overheen gelezen.

We Dare
14/11/05, 18:39
Ik begin me er een beetje aan te ergeren dat iedereen het nodig vindt om topics te openen met daarin de naam Databarn.
Men is er volledig van op de hoogte dat de klant "DHA" deze mailtjes verstuurd, dit heeft dus niets te maken met De Databarn.
Het complex is nog niet eens geopend en men is al bezig om de naam in een kwaad daglicht te stellen.
Wij hebben reeds contact met de klant gehad en hem er op gewezen dat dit niet gewaardeerd wordt, het lijkt me daarom verstandiger om eventuele verdere ongenoegens direct bij de verzender te melden dan om nog 6 topics te openen met hetzelfde verhaal.
Een datacenter kan niet verantwoordelijk gesteld worden voor de manier waarop eventuele klanten adverteren.

dhabv
14/11/05, 19:01
Heel jammer dat men niet goed leest en of kan lezen.
Want er staat duidelijk op de website onder contact en op de index pagina inclusief logo dat Duncan Hosting & Automatisering de website beheeert. Die is een onderdeel van DAH Holding B.V.
Waarom niet gewoon naar ons toe terug mailen en of bellen.
Alle contact info staan op beide links die per mail verzonden is.
Hoogachtend,
Duncan Emanuels
Namens www.databarn.nu en haar andere dochters en moeder website.

veenman
14/11/05, 19:19
Melden op SpamVrij, die zijn dol op providers die zelf SPAM versturen!!
(en met provider bedoeld ik in dit geval DAH)

Stewie
14/11/05, 19:26
Origineel geplaatst door dhabv
Heel jammer dat men niet goed leest en of kan lezen.
Want er staat duidelijk op de website onder contact en op de index pagina inclusief logo dat Duncan Hosting & Automatisering de website Waarom noem je jezelf dan DATABARN ipv je eigen bedrijfsnaam? :huh:
Erg misleidend en nu krijg je dus de rekening :(

Triloxigen
14/11/05, 19:28
Er loopt al een topic over:
http://webhostingtalk.nl/showthread.php?s=&threadid=81166

Pantsy
14/11/05, 22:45
Inderdaad, niet crossposten aub!!