PDA

Bekijk Volledige Versie : Joomla install package for Plesk's Application Vault.



Ber|Art
12/11/05, 17:10
Voor de geïnteresseerde, ik vond dit: Joomla install package for Plesk's Application Vault. (http://developer.joomla.org/sf/projects/joomla_for_plesk)

Triloxigen
12/11/05, 19:17
Wat is het precies en al geprobeerd?

jinxedworld
12/11/05, 19:40
Joomla is een CMS zoals Mambo of PHPNuke. Nog niet geprobeerd, maar ziet er wel oké uit.

Ber|Art
13/11/05, 08:59
Joomla is de nieuwe naam voor Mambo :) ik heb het nog niet geprobeerd aangezien wij niet de Application Vault gebruiken maar die van 4PSA.

smurf
13/11/05, 09:57
Bedankt voor de link!

EWS
13/11/05, 14:46
Origineel geplaatst door BerArt
Joomla is de nieuwe naam voor Mambo :) ik heb het nog niet geprobeerd aangezien wij niet de Application Vault gebruiken maar die van 4PSA.

Om dat toch even te verbeteren, Joomla bestaat naast Mambo. Joomla bestaat uit het oude ontwikkelingsteam van Mambo, ze zijn het nieuwe project begonnen vanwege onenigheid met Miro, het moederbedrijf/Sponsor van Mambo.

Mambo wordt nog steeds ontwikkeld door een ander team, maar ik verwacht momenteel meer van Joomla.

Ber|Art
14/11/05, 09:17
Thx, EWS ik wist niet dat Mambo nog door ging :p

ronaldlokers
14/11/05, 09:36
Origineel geplaatst door EWS


Om dat toch even te verbeteren, Joomla bestaat naast Mambo. Joomla bestaat uit het oude ontwikkelingsteam van Mambo, ze zijn het nieuwe project begonnen vanwege onenigheid met Miro, het moederbedrijf/Sponsor van Mambo.

Mambo wordt nog steeds ontwikkeld door een ander team, maar ik verwacht momenteel meer van Joomla.

Als ik het goed heb is mambo commercieel geworden en daar waren de huidige ontwikkelaars het niet mee eens, daarom zijn ze joomla! gestart :)

EWS
14/11/05, 15:13
Origineel geplaatst door ronaldlokers


Als ik het goed heb is mambo commercieel geworden en daar waren de huidige ontwikkelaars het niet mee eens, daarom zijn ze joomla! gestart :)

Precies :D

Maar het was niet mijn bedoeling de topic off-topic te maken dus bij deze weer een verzoek om ontopic te gaan voor de TS.

Ber|Art
14/11/05, 15:21
Thx! :)

kristoff
14/11/05, 18:01
geinstalleerd zonder problemen en werkt perfect Bedankt !

Deltafox
12/05/06, 18:27
De packages (drie stuks) krijg ik alle drie niet ingeladen in plesk 7.5 for windows. Krijg de volgende foutmelding:

http://foxxl.nl/files/uploads/joomla.png

Kristoff had jij toevallig een linux-server waarbij het wel is gelukt?

kristoff
12/05/06, 19:02
ja ik heb het geinstalleerd op een plesk box met centos. en ik heb nergens een foutmelding tegen gekomen.


mvg

Kristoff

Designerhosting
12/05/06, 21:29
Miro (het bedrijf dat indertijd mambo open source gemaakt heeft, waarna het geworden is wat het nu is) wilde weer meer grip krijgen op het CMS Mambo.... Dat heeft geleid tot de afsplitsing.... Beiden gaan door op hun eigen weg. Nog niet heel veel verschil, maar dat zal in de loop der tijd wel ontstaan....