PDA

Bekijk Volledige Versie : Installatievraagje "plesk gratis"



LinQ
11/11/05, 12:44
Over een week heb ik als het goed is een PIII over waar ik ga testen met FreeBSD en Plesk.
Als ik het goed begrepen heb moet je gewoon een standaard FreeBSD installatie erop zetten en vervolgens Plesk downloaden en instaleren (test verise voor 1 domein).
SWSoft doet het voorkomen alsof het bijna helemaal vanzelf gaat.

Mijn vraag is eigenlijk, is het zo simpel? Of is het toch nog een hoop geklooi. Dan kan ik een beetje inschatten hoe lang ik ermee bezig ga zijn.

T.I.A.

Ber|Art
11/11/05, 13:06
Is zeker niet simpel!

jinxedworld
11/11/05, 13:22
FreeBSD heb ik geen idee van, maar onder Debian heb ik binnen 15 minuten een Plesk-bak draaien, met wat voorbereiding uiteraard (curl installeren).

Esbes
11/11/05, 13:25
FreeBSD super easy :) gewoon installer runnen en wachten, eventueel vooraf Perl uit ports erop gooien indien je dit bij install al niet doet.

Basic-it
11/11/05, 15:35
Hallo,

Voor plesk te instaleren heb ik een aantal aantekeningen gemaakt om een server met freebsd goed te laten draaien met plesk als je even mij pm't kan ik je deze even geven.

BoX
11/11/05, 16:02
Kun je met de autoinstaller.sh trouwens ook updaten ? Tot nu toe update ik altijd gewoon via de RPM's (in geval van Redhat achtige systemen) ..

Ber|Art
11/11/05, 17:45
Kun je met de autoinstaller.sh trouwens ook updaten ?Ja :)

LinQ
12/11/05, 16:54
Origineel geplaatst door Basic-it
Hallo,

Voor plesk te instaleren heb ik een aantal aantekeningen gemaakt om een server met freebsd goed te laten draaien met plesk als je even mij pm't kan ik je deze even geven.

Ik heb je ge-pm-ed

Ber|Art
12/11/05, 17:03
Basic-it je mag het ook wel ff posten ;) dan hebben meer mensen er mss nog iets aan?