PDA

Bekijk Volledige Versie : Interesse naar colocatie



jgrusewski
10/11/05, 21:30
Rik-edit: Dit is wel een hele slechte vorm van aanbieden inderdaad. Verplaatsen doe ik niet omdat hij ook totaal niet volgens de regels is. Voor iedereen hieronder: RAPPORTEER dit soort berichten en ga niet reageren als je weet dat het fout staat !
:mad:

Zenda
10/11/05, 21:45
Ja, dit is een aanbieding. Tevens moet je je aanbod kenbaar maken in je topic en niet via PB/email regelen (mag natuurlijk aan de hand van je aanbieding wel).

MediaServe
10/11/05, 22:04
Wat is een uplink van 1 of 2 gigabyte?

lifeforms
10/11/05, 22:32
Beste Mensen,

Dit is niet echt een aanbieding
:W:

Beste,

Ik heb niet echt interesse!

Gomer
10/11/05, 23:03
Meer informatie voor bezoekers hiero zou wel welkom zijn?

DutchTSE
10/11/05, 23:39
Origineel geplaatst door lifeforms

:W:

Beste,

Ik heb niet echt interesse!
waarom niet :(

:p

jgrusewski
11/11/05, 01:38
Eigenlijk bedoel ik 1 GB direct op je server of 2 x 1 GB direct op je server.....

Gaat om 1U of 2U colocatie in Redbus Amsterdam uplink gaat via het netwerk van True....

Als je eventueel interesse hebt pm mij dan even want qua prijs van het dataverkeer kan ik nog niks zeggen ik wil graag meer verkeer gaan genereren om de prijs lager te houden voor iedereen..

Mijn doel hiervan is om snelheid, kwaliteit en betrouwbaarheid voor een relatief net tarief aan te bieden aan mensen die daar behoefte in hebben.

Groeten Jeroen

XF-RICK
11/11/05, 02:25
Origineel geplaatst door jgrusewski
Eigenlijk bedoel ik 1 GB direct op je server of 2 x 1 GB direct op je server.....

Gaat om 1U of 2U colocatie in Redbus Amsterdam uplink gaat via het netwerk van True....

Als je eventueel interesse hebt pm mij dan even want qua prijs van het dataverkeer kan ik nog niks zeggen ik wil graag meer verkeer gaan genereren om de prijs lager te houden voor iedereen..

Mijn doel hiervan is om snelheid, kwaliteit en betrouwbaarheid voor een relatief net tarief aan te bieden aan mensen die daar behoefte in hebben.

Groeten Jeroen

Mijn ervaring is dat voordat je over de 100 mbit bent, je server de load al niet meer trekt, of je moet aan streaming content downloads e.d doen.

Om een snelle bereikbare site te hebben, moet je niet alleen denken aan een snelle uplink maar ook een snelle server.

Kortom, 1 Gbit uplink per server is compleet useless en volgens mij een totale geldverspilling.

Jacobs.T
11/11/05, 02:46
Hij sprak dan nog van Dual Gbit uplink...
Je rack backups extern gaan trekken ipv intern...

Zoals XF-Rick hierboven zei dus.
Totaal nutteloos.

jgrusewski
11/11/05, 09:55
Oke als je het totaal nutteloos vind gaan interesse dus.
Zijn er ook mensen die wel interesse hebben ?
De apparatuur hiervoor gaan wij toch aanschaffen.
In eerste instantie niet voor colocatie maar als er mensen zijn die denken van hé ja dat lijkt me wel wat ! Dan wil ik hun persoonlijk een aanbieding kunnen maken......

MediaServe
11/11/05, 10:11
Origineel geplaatst door jgrusewski
Eigenlijk bedoel ik 1 GB direct op je server of 2 x 1 GB direct op je server.....Oh, je bedoelt gigabit, zeg dat dan ook ;)

Niks bijzonders lijkt mij zo. Wij leveren al een tijdje gigabit bij colocatie. Je kunt zelfs een trunk maken waarbij je meerdere gigabit verbindingen gaat bundelen.

Het is meestal vrij nutteloos om op gigabit te zitten met 1 server, maar er zijn natuurlijk altijd wel toepassingen waarbij het toch nuttig is. Ik denk in jouw geval dat gigabit niet beter zal verkopen dan 100 mbit. Behalve aan de mensen die geilen op specificaties en stoere getalletjes ;)

Rik
11/11/05, 10:39
closed...