PDA

Bekijk Volledige Versie : Plesk(WIN) en Acronis True Image Enterprise Server



LightMan
10/11/05, 18:55
Hoe zit dat
volgens de plesk site zit er de volgende software ook bij Acronis True Image Enterprise Server,

maar die is grayed out in het panel?? zit die er dus bij? volledig of moet je die apart licenseren?

Stewie
10/11/05, 18:58
Is het niet zo dat Plesk deze ondersteunt? (dus niet zelf installeert maar indien die er is wel gebruikt?)

LightMan
10/11/05, 19:00
ja kan het dus nergens terug vinden, dus als iemand ervaring heeft dan horen we dat graag!!!

jinxedworld
10/11/05, 19:11
Je dient Acronis True Image zelf te installeren op je WIndows-server, en als deze geinstalleerd is dien je in Plesk (COmponents Info) aan te geven dat Acronis geinstalleerd is (kan ook zijn dat hij dit zelf detecteerd by the way).

Om heel duidelijk te zijn: Plesk installeert GEEN Acronis software, dit dien je zelf te doen, en hier doen je een licentie van te hebben van Acronis, dit staat volledig los van SW-Soft.

LightMan
10/11/05, 19:26
Origineel geplaatst door jinxedworld
Je dient Acronis True Image zelf te installeren op je WIndows-server, en als deze geinstalleerd is dien je in Plesk (COmponents Info) aan te geven dat Acronis geinstalleerd is (kan ook zijn dat hij dit zelf detecteerd by the way).

Om heel duidelijk te zijn: Plesk installeert GEEN Acronis software, dit dien je zelf te doen, en hier doen je een licentie van te hebben van Acronis, dit staat volledig los van SW-Soft.


Aha duidelijk, maar hij zit er wel bij, waar kan ik de install dan vinden?

Tha_Wiz
27/11/05, 20:10
Je moet Acronis True Image eerst kopen en installeren voordat je hem uiteraard kan gebruiken. Zit er dus NIET standaard bij.

nugget
04/08/06, 01:18
mh daarom werkt het bij mij dus niet :D

ik braaf geinstalleerd via updater, denk eens ff ermee spelen maar nee hoor hij doet het niet.
Bij licence management kon ik al niks vinden maar das dus logisch als het niet van Plesk zelf is.

jammer leek me best een leuke feature!

GlobalServe
04/08/06, 10:34
Software heeft een apparte licentie nodig.
Zeker de moeite waard.

Ber|Art
04/08/06, 11:21
Heeft iemand het al gebruikt?

GlobalServe
04/08/06, 11:53
I do...

2 maal per dag disk image naar backup server en dan per nacht op tape