PDA

Bekijk Volledige Versie : TKA: Cisco 7940G IP Telefoons (SIP) (5 Stuks)



NextIT
10/11/05, 17:18
Ik heb 5 stuks Cisco 7940G IP Phones te koop.
Prijs per stuk: € 149 (inclusief Powercube!)

Voor meer informatie over dit toestel zie:
http://www.cisco.com/en/US/products/hw/phones/ps379/products_data_sheet09186a008008884a.html

Deze telefoons zijn wel gebruikt, maar zien er nog perfect uit, en worden compleet met alle boekjes, doos, etc. geleverd. Ook zitten er een PowerCubes (adapters) bij, die normaal gesproken apart aangeschaft moeten worden.

De telefoons hebben standaard een Cisco Callmanager firmware geïnstalleerd. Eventueel kan ik er een SIP firmware (voor gebruik met bijvoorbeeld een Asterisk server) op zetten. Verder heb ik alle handleidingen als PDF hier liggen. Ik kan de toestellen werkend laten zien op onze Asterisk VoIP proefopstelling op kantoor.

De nieuwprijs van deze toestellen is zo'n € 350 (incl BTW)

Dit is een priveverkoop, dus geen BTW en factuur. Wil je er wel een factuur bij hebben, dan moet je er nog 19% BTW bij optellen. Af te halen in Nieuwerkerk aan den IJssel (ligt tussen Rotterdam en Gouda), of verzenden op kosten van de koper.

Stefan Mensink
10/11/05, 17:32
Waarom worden ze van de hand gedaan?

NextIT
10/11/05, 17:58
Ik had een partijtje van 10 toestellen overgenomen, bij een bedrijfje dat toch maar niet ging overstappen op VoIP. Nu heb ik er zelf 5 in gebruik, en heb deze 5 stuks nog over :)

Vernon
10/11/05, 18:34
Origineel geplaatst door NextIT
Ik had een partijtje van 10 toestellen overgenomen, bij een bedrijfje dat toch maar niet ging overstappen op VoIP. Nu heb ik er zelf 5 in gebruik, en heb deze 5 stuks nog over :)

En Ik ben nog altijd benieuwd naar bevindingen :)

NextIT
10/11/05, 19:16
Origineel geplaatst door Vernon


En Ik ben nog altijd benieuwd naar bevindingen :) Perfecte toestellen hoor, en ze werken prima met de Asterisk centrale.

Fabian
10/11/05, 19:56
€ 275,- voor 2 ? ;)

NextIT
10/11/05, 22:31
Origineel geplaatst door Fabian
€ 275,- voor 2 ? ;) Neem even contact op, dan worden we het wel eens :)

NetOne.nl
10/11/05, 23:36
hoe moeilijk en kostenintensief is het als je asterisk setup wilt maken voor PSTN? Mits dat niet te duur is naar mijn idee heb ik interesse in 1.

NextIT
11/11/05, 00:07
Origineel geplaatst door NetOne.nl
hoe moeilijk en kostenintensief is het als je asterisk setup wilt maken voor PSTN? Mits dat niet te duur is naar mijn idee heb ik interesse in 1. Echt moeilijk is het niet. Het enige dat je nodig hebt is een oude PC en een voice kaartje om de telefoonlijn op de Asterisk PC aan te sluiten. Dit werkt overigens niet met een gewoon modem. Als je ISDN hebt kun je trouwens weer wel gewoon een ISDN kaartje van 2 tientjes gebruiken. Hierover is genoeg te vinden op het internet.

Voor het bouwen van een complete ISDN centrale met Asterisk heb ik een tijdje geleden zelf nog een HOWTO geschreven. Zie: http://www.bartroos.com/asterisk/

luser
11/11/05, 02:06
Kosten transport naar BE?

EDIT: Heb je ook de SIP firmware of moet ik er dan zelf voor zorgen?

NextIT
11/11/05, 15:35
De IP telefoons zijn allemaal verkocht!

sander815
12/11/05, 02:24
stuur pm
heb interesee in 1