PDA

Bekijk Volledige Versie : ADSL aanbieden



XF-RICK
09/11/05, 12:11
Hi all,

We zitten te denken om xDSL accountjes te gaan aanbieden, alleen direct bij bijvoorbeeld BabyXL (Tiscali Wholesale) moet je een X-aantal accountjes verkopen op jaar basis.

En zal eerlijk zijn, die krijgen we nooit per jaar weg (iets van 3000 ~ 5000). Ik weet dat er oplossingen bestaan om ADSL whitelabel te resellen, we willen alleen in dit geval een directe koppeling op ons netwerk.

Dus daarom mijn vraag, iemand suggesties en/of oplossingen hoe dit aan te pakken?

Thanks alvast!

Glenn
09/11/05, 12:13
Bbned? Daar doen wij, welliswaar weer via een reseller, zaken mee.

XF-RICK
09/11/05, 12:15
Origineel geplaatst door Glenn
Bbned? Daar doen wij, welliswaar weer via een reseller, zaken mee.

BBNED ook een optie, die hebben wij ook benaderd vroegen ook een aantal duizend accountjes per jaar. Zijn ook opzoek naar een reseller.

Cambrium, enig idee hoe dat daar geregeld is? Geroute via hun netwerk of geroute via netwerk van klant (neem voorbeeld TrueDSL).

svbeek
09/11/05, 12:18
Adsl connecties kunnen aanbieden vanuit een eigen netwerk zou ik ook heel interessant vinden... ben benieuwd of er als reseller zoiets te regelen is? :)

XF-RICK
09/11/05, 12:19
Origineel geplaatst door svbeek
Adsl connecties kunnen aanbieden vanuit een eigen netwerk zou ik ook heel interessant vinden... ben benieuwd of er als reseller zoiets te regelen is? :)

Ik weet dat LSW dit ook, doet maar die zullen lijkt me ook geen paar duizend accounts per jaar verkopen.

Triloxigen
09/11/05, 12:20
Ik heb ook al eens gezocht, alleen alle reacties op de emails (als er al reactie kwam) waren de kortingen verwaarloosbaar maar moest je nog wel zelf de support verzorgen.

XF-RICK
09/11/05, 12:21
Origineel geplaatst door Triloxigen
Ik heb ook al eens gezocht, alleen alle reacties op de emails (als er al reactie kwam) waren de kortingen verwaarloosbaar maar moest je nog wel zelf de support verzorgen.

Support en dat soort dingen is niet zo'n heel probleem.

We hebben het hier over maximaal 100 ~ 250 accounts per jaar.

Glenn
09/11/05, 12:27
Origineel geplaatst door XF-RICK


BBNED ook een optie, die hebben wij ook benaderd vroegen ook een aantal duizend accountjes per jaar. Zijn ook opzoek naar een reseller.

Cambrium, enig idee hoe dat daar geregeld is? Geroute via hun netwerk of geroute via netwerk van klant (neem voorbeeld TrueDSL). www.nlhosting.nl, is een reseller van BBNED. Mail hun eens, ik kan op hun website niets vinden.

Je kan ook eens navragen bij www.mxposure.nl.

Dennis
09/11/05, 12:31
Origineel geplaatst door XF-RICK

Ik weet dat LSW dit ook, doet maar die zullen lijkt me ook geen paar duizend accounts per jaar verkopen. Zij doen dit toch via BBNED en KPN? Ik dacht dat zij ook resellers waren? Is dit veranderd?

XF-RICK
09/11/05, 12:34
Origineel geplaatst door DennisCitus
Zij doen dit toch via BBNED en KPN? Ik dacht dat zij ook resellers waren? Is dit veranderd?

Ze doen dit inderdaad voor zover ik kan zien via BBNED en KPN, maar lijkt me dat ze dit ook resellen van een andere partij? Direct bij zulke partijen vereist meestal een aardige commitment qua aantal accounts per jaar.

:)

leon-ams
09/11/05, 12:45
Bel cambrium :)

XF-RICK
09/11/05, 12:52
Origineel geplaatst door leon-ams
Bel cambrium :)

Beide partijen even gemailt, kijken wat ik terugkrijg van ze.

Thanks voor de suggesties so far! :D

Cliff
09/11/05, 13:23
Origineel geplaatst door XF-RICK


Beide partijen even gemailt, kijken wat ik terugkrijg van ze.

Thanks voor de suggesties so far! :D

RoutIT bied wholesale aan voor BBNed en KPN diensten en leveren dit ook onder je eigen IP space af op je eigen netwerk.

leon-ams
09/11/05, 13:54
Intouch doet dit ook trouwens
Bij routit vragen naar dave faber

XF-RICK
09/11/05, 14:09
Thanks allemaal voor jullie suggesties, heb nu contact met een partij die dit whitelabel kan aanbieden.

:)

mihosnet
09/11/05, 16:50
LSW zit direct bij BBNed, maar via Mxposure.nl bij KPN.

mark_m
09/11/05, 17:52
Origineel geplaatst door XF-RICK
Thanks allemaal voor jullie suggesties, heb nu contact met een partij die dit whitelabel kan aanbieden.

:)

Wil je ook mededelen wie dit doet? of wil je dit liever voor jezelf houden? :D

XF-RICK
09/11/05, 18:10
Origineel geplaatst door mhameetman


Wil je ook mededelen wie dit doet? of wil je dit liever voor jezelf houden? :D

Als je meer wilt weten, moet je even contact opnemen met DennisP.

;)