PDA

Bekijk Volledige Versie : Samenwerking met ander bestaand bedrijf



hoster_00
08/11/05, 11:32
Beste iedereen,

Vorm: Eenmanszaak.

Wij zijn nu ongeveer een jaar bezig met het aanbieden van hosting.

Wij hebben colocated servers.

Wij zijn dit gaan doen als hobby... Dus niet met de bedoeling veel winst te gaan maken. Nu is mijn collega ermee gestopt en sta ik er alleen voor.

Het bedrijf zelf ik niet veel waard. En veel omzet is er ook niet gedraaid. Het gaat hier dus om een doorstart die ik wil maken....

Is iemand hierin geinteresseerd?

Laat het even weten..

Alvast bedankt.

Triloxigen
08/11/05, 11:36
Wat zie je onder samenwerken of wat wil je exact doen?

remko
08/11/05, 11:40
Mogelijk kun je iets meer info geven over je omzet / aantal klanten en de exacte vorm waarmee je aan de slag wilt?

hoster_00
08/11/05, 11:40
Origineel geplaatst door Triloxigen
Wat zie je onder samenwerken of wat wil je exact doen?

Het samenvoegen van 2 bedrijven...

Of in ieder geval een onderdeel daarvan.

Ik weet ook niet precies hoe dit in zijn werk gaat.

De bedrijfsnaam heeft ook enorme schade opgelopen, en hierdoor ben ik al 100én klanten kwijtgeraakt.

Ik heb nu nog maar iets van 150 klanten.

hoster_00
08/11/05, 11:42
Origineel geplaatst door remko
Mogelijk kun je iets meer info geven over je omzet / aantal klanten en de exacte vorm waarmee je aan de slag wilt?

Schatting van de omzet is ongeveer 10.000 euro per jaar.

Webhosting
Domeinnamen
Colocatie
Reseller hosting
Webdesign

Triloxigen
08/11/05, 11:48
Origineel geplaatst door hoster_00 De bedrijfsnaam heeft ook enorme schade opgelopen, en hierdoor ben ik al 100én klanten kwijtgeraakt.

Dat is dan wel erg tricky om aan mee te werken, zal vast een reden hebben.

Overigens is samenvoegen geen optie vanuit deze kant, samenwerken ligt eraan in welke vorm.

Unixadmin
08/11/05, 12:41
Origineel geplaatst door hoster_00

De bedrijfsnaam heeft ook enorme schade opgelopen, en hierdoor ben ik al 100én klanten kwijtgeraakt.

Ik heb nu nog maar iets van 150 klanten.
Erg spijtig voor je.
- Samenvoegen zie ik ook niet in
- Samenwerken ook niet echt een optie imo want als 1 van de 2 partijen ophoudt om welke reden dan ook dan sta jij weer alleen voor zoals nu.
Heb jij erover nagedacht om je bedrijf te verkopen?. Niet negatief bedoeld van mijn kant.

dreamhost_nl
08/11/05, 13:01
Heb jij erover nagedacht om je bedrijf te verkopen?. Niet negatief bedoeld van mijn kant.

Inderdaad... 150 klanten is natuurlijk niet veel om mee te werken. Wellicht dat een start van een nieuw bedrijf onder een nieuwe naam beter is dan verder gaan met een bedrijf met een al aangetaste (bedrijfs)naam...

Mark17
08/11/05, 13:06
samenwerking geen bezwaar onder bepaalde voorwaarden (pm/mail me voor de voorwaarden)

remko
08/11/05, 13:08
Hmm, als ik het zo bekijk.Je bedrijf verkopen is een leuke optie, een soort overname op papier zetten en zelf meegaan in een ander bedrijf zou ook nog een optie zijn. Samengaan zou ik in iedere geval niet zien zitten.

Mocht je interesse hebben dan hoor ik het wel...

sp-services
08/11/05, 13:42
neem even contact op

wij hebben al iets in vorm van samenwerking met iemand.

sales@sharepoint-services.be = msn

hoster_00
08/11/05, 14:26
TOPIC GESLOTEN.



Origineel geplaatst door sp-services
neem even contact op

wij hebben al iets in vorm van samenwerking met iemand.

sales@sharepoint-services.be = msn

kevers84
09/11/05, 00:12
Wij hebben ook altijd onze doorverkoop acties nog:

Indien u hostingpakketten via ons adviseert bij mensen dan ontvangen de mensen welke u naam noemen bij de bestelling (stap 4: refferer) 10% korting op hun bestelling. Hiernaast ontvang jij dan op ieder pakket:

brons/zilver/goud: 5 euro
titanium/platina: 10 euro
reseller of dedicated server: 15 euro

De 10% korting geld op de complete bestelling. Hiernaast verdien je als je b.v. een banner (http://www.HostingExtreme.nl/hostingextreme.gif) op goed lopende websites zet zo honderden euros per maand zonder maar iets te hoeven doen.