PDA

Bekijk Volledige Versie : Kdiss contact problemen?



Weccop
08/11/05, 11:01
Hoi,

Kent er iemand nog een andere manier om in contact te komen met de mensen van Kdiss? Ik heb daar een server staan, maar probeer al een week in contact te komen. Ik heb al 3 keer gebeld en ze zeggen telkens dat ze me terug zullen bellen. Via de mail krijg ik ook al geen antwoord meer op me vragen ik snap er niets van.

Vind dit een zeer vreemde manier van omgaan met je klanten.

Erwin

SebastiaanStok
08/11/05, 11:32
Probeer het telefoon nummer is uit SIDN Domijnnaam :)

Burnout
08/11/05, 12:22
Via email en hun Livehelp kan je hen toch redelijk makkelijk en efficient bereiken hoor.

BiLLie
08/11/05, 12:33
Ze zeggen dat ze terug bellen?? dus dan heb je ze toch aan de lijn??

WilloW
08/11/05, 12:42
Origineel geplaatst door BiLLie
Ze zeggen dat ze terug bellen?? dus dan heb je ze toch aan de lijn??

Eigenlijk is dat niet KDIS die je dan aan de telefoon hebt maar een Callcenter die je kan in huren om jouw telefoontjes op te nemen.

Wij gebruiken op sommige dagen dit ook.

Weccop
08/11/05, 12:59
Origineel geplaatst door Burnout
Via email en hun Livehelp kan je hen toch redelijk makkelijk en efficient bereiken hoor.

Vind je? Laatse antwoord van mij naar hun toe is op 1 November. Daarvoor had ik ook al een keer op 29 Okt. op dat bericht gereageerd.

Hun laatste reactie is van 29 Okt.

En nu 8 Nov. nar 3 telefoontjes (waar je idd een call center aan de lijn krijgt) en 2 mails terug op 1 antwoord wacht ik nog steeds op antwoord.

Vind het maar een vreemde manier van met je klanten omgaan.

izdesign
08/11/05, 13:08
Opbellen en naar rolf vragen werkt altijd wel :)

AlfaHosting
08/11/05, 18:15
Origineel geplaatst door izdesign
Opbellen en naar rolf vragen werkt altijd wel :)

Werkt niet altijd ...

AlfaHosting
08/11/05, 18:16
Origineel geplaatst door Weccop
Hoi,

Kent er iemand nog een andere manier om in contact te komen met de mensen van Kdiss? Ik heb daar een server staan, maar probeer al een week in contact te komen. Ik heb al 3 keer gebeld en ze zeggen telkens dat ze me terug zullen bellen. Via de mail krijg ik ook al geen antwoord meer op me vragen ik snap er niets van.

Vind dit een zeer vreemde manier van omgaan met je klanten.

Erwin

Ik heb zowat dezelfde ervaringen ... heel raar ... soms krijg je snel antwoord, soms krijg je niks of moet je lopen zeuren om een antwoord.

Meestal bij moeilijke vragen blijft het ticket open staan.

Hjalmar
08/11/05, 19:09
Ik heb gister nog contact gehad met een echte medewerker van KDIS vanwege een offerte. Hij belde me wel terug?

Dus probeer het nog eens, en zeg dat het gaat om een offerte op te vragen. Misschien zijn ze dan wel snel?

Weccop
08/11/05, 21:33
Gelukkig heb ik na veelvulldig bellen eindelijk een telefoontje terug gekregen en is het probleem opgelost, jammer dat het op deze manier moest.

Unixadmin
09/11/05, 12:06
Origineel geplaatst door Hjalmar

Dus probeer het nog eens, en zeg dat het gaat om een offerte op te vragen. Misschien zijn ze dan wel snel?
Reken maar dat ze er als kippen bij zijn om je emailtje te sturen. :)

Timmetje1989
09/11/05, 22:31
Probeer online support, is Rolf heel vaak beschikbaar!

snaaps
10/11/05, 00:35
Ik heb hier 3 prive nummers

Rik
10/11/05, 00:39
Opgelost en closed...