PDA

Bekijk Volledige Versie : KVK Startersdag 2005



mordor
07/11/05, 01:23
Zo wie waren dr zaterdag 5 november op de Startersdag en wat vond je ervan?

Ik was in Goes op de Startersdag en ik vond de workshops zeer goed behalve die van de UWV want ik had in de gaten dat ze niet wisten waar ze het over hadden.

ronaldlokers
07/11/05, 09:38
Origineel geplaatst door mordor
Zo wie waren dr zaterdag 5 november op de Startersdag en wat vond je ervan?

Ik was in Goes op de Startersdag en ik vond de workshops zeer goed behalve die van de UWV want ik had in de gaten dat ze niet wisten waar ze het over hadden.

Ik was van plan om te gaan... werd alleen iets voor 4 uur wakker :+
Dus is helaas niet gelukt :P

Jammer dat ik niet geweest ben, het was volgens mij best wel informatief

WebXtra
07/11/05, 10:37
Wij waren het ook van plan, maar waren helaas tot 18.00 in Redbus bezig. dus helaas..

Triloxigen
07/11/05, 11:53
Zelf ben ik er nooit geweest, maar van een kennis hoorde ik dat er weinig aan was.
Er waren hoofdzakelijk banen en verzekeringsmaatschappijen die je iets aan willen smeren.

t.bloo
07/11/05, 12:23
Banen zal je wel banKen bedoelen?

Ik ben er vorig jaar gweeest. Het was kei druk. En het was 75% interessant, voor een starter tenminste. Veel gesproken over belasting, financien, regelgeving enzo.

mordor
07/11/05, 12:35
Ik heb alleen de workshops (presentaties) gevolgd en dat was heel interessant. Zoals bedrijfsinvesteringen, startende ondernemer, belastingsdienst, UWV begin voor je zelf met behoud van uitkeringen en herken de ondernemer in jezelf.

Zoals ik al zei was het van het UWV heel slecht ik ben er niks wijzer van geworden terwijl ik toch ook vanuit mn uitkering een bedrijf wil beginnen.

Inderdaad bij de informatiemarkt werdt je aangesproken door verschillende instanties maar je kon dus ook vragen hoe het allemaal werkt en de kosten (verzekering en dergelijke)

Ik vond heel leerzaam ik zal zeker volgend jaar nog een keer gaan om up-to-date te blijven.

Voor meer info zie link: http://www.kvk.nl/artikel/artikel.asp?artikelID=43198

Triloxigen
07/11/05, 12:39
Origineel geplaatst door t.bloo
Banen zal je wel banKen bedoelen?

Inderdaad ;)

Luuc
07/11/05, 13:24
Nooit geweest, gaat waarschijnlijk ook niet meer gebeuren. :)

Is het interessant voor bestaande ondernemingen?

Remigius
07/11/05, 14:42
Ik ben wel geweest ondanks dat ik niet echt een starter meer ben, maar ik vond het niveau zwaar triest. Heb een workshop gevolgd en daar gingen ze aan de bezoekers vragen wat voor een kwaliteiten je moet bezitten om ondernemer te worden... lef, doorzettingsvermogen, etc. Weer een paar uur van mijn leven weggegooid die ik nooit meer terug zie. Het was de benzine niet waard :)

mordor
07/11/05, 14:44
Het doelt ook op de beginnende/startende ondernemer.

Remigius
07/11/05, 14:47
Origineel geplaatst door mordor
Het doelt ook op de beginnende/startende ondernemer. Maar dan nog was het heel erg simpel en oppervlakkig.

spothost
07/11/05, 18:32
Ik ben vorig jaar zelf naar de startersdag in Emmen geweest.. Dit jaar wouden wij er gaan staan maar is er niet van gekomen...

Iets voor volgend jaar misschien..

Alleen nu verwacht ik zelf niet dat we heel veel nieuwe klanten ermee binnen zullen halen, veel mensen lopen daar maar kort rond is mijn idee..

maar je gezicht laten zien is nooit verkeerd denk ik

Blizt
09/11/05, 21:06
Ik was aanwezig in Rotterdam. Afgezien van de presentaties niets boeiends, presentaties wel heel intressant naar mijn mening. Veel kennis opgedaan enzo. :)
Denk dat het voor een starter best leuk is, maar je moet er ook weer niet té veel van verwachten.

Overigens, voor mijn stadsgenoten en omwonenden: het blijkt dat er hier 27 (of 28, weet ik niet uit m'n hoofd) ook weer één is. Weet alleen niet waar of wanneer/hoe laat precies, bel ze nog wel ofzo. Ga ik in ieder geval ook wel één denk ik.

Blizt
09/11/05, 21:46
Kan m'n post niet meer bewerken, maar toch nog voor de geïntresseerden (vanaf R'dam ook best aan te rijden, dus ze zijn er vast wel ;) ):
http://www.kvk.nl/popop/producten/productframes.asp?artikelID=5013&ProduktTypeID=4&ProduktID=2626&sectieID=20&produktSectieID=0&sectieNaam=Rotterdam