PDA

Bekijk Volledige Versie : Scripterside.nl (inclusief CMS)



The Webber
04/11/05, 21:42
Ik heb afgelopen keer een website gemaakt met de intentie ermee door te gaan... alleen is dat dus niet gebeurd. Ik heb er destijds een CMS systeem met BBCodes ingebouwd, inclusief uploadfunctie en HTML aanpasbaar menu. Met minimale PHP kennis kun je ook de BBcodes aanpassen. Een lay-out en een stuk of wat scripts.

Wat betreft de bezoekers, die zijn er eigenlijk niet omdat ik er nooit serieus mee verder ben gegaan. Er kan nog heel wat aan gesleuteld worden, maar dat is niet echt nodig. De site is héél makkelijk aan te passen, omdat eigenlijk alle pagina's in de index staan doordat ik een database heb gebruikt en dus de gegevens van de ID opvraag en in de pagina weergeef. (Alleen het forum is daarop een uitzondering.)

Voor de inhoud en het Content Management Systeem erachter vraag ik €80. Daar zit dan ook het domein bij tot het eerstvolgende einde van het termijn. Dat is hetzelfde met de hosting. Deze eindigen beiden ergens in oktober 2006.

Wat meer informatie over de hosting: 300mb opslag, 5gb traffic, 15 MySql databases en onbeperkt email adressen. Sinds kort gehost op een no-criminals server, dus dat scheelt in de snelheid en betrouwbaarheid. Gehost bij Sitix.nl, pakket 3. Dus vervolghostingkosten zijn €15 per jaar en €10 voor het domein. Als je de website hebt gekost mag je uiteraard verhuizen van hosting provider. Er hangt geen verplichting aan vast. Daarnaast ook geen copyrightverplichting o.i.d.

Wie €120 biedt mag het direct hebben, dan wordt er verder niet gewacht tot een hoger bod. Ik houd €80 echter het minimum, lager ga ik echt niet. Onder andere vanwege het Content Management Systeem dat voor veel meer dingen te gebruiken is.

Kort:
Scripterside.nl (http://www.scripterside.nl/)
Minimum: €80,-
Direct kopen: €120,-

Undo
07/11/05, 18:03
Kun je wellicht voor me alle functies van het CMS systeem op een rij zetten. En misschien ergens een screenshot er van neerzetten? Daar ben ik namelijk wel een beetje in geinteresseerd.
Ik ben benieuwd!;)
Mvg.,
Ward Ooms