PDA

Bekijk Volledige Versie : Partner gezocht Hosting / Streaming Bedrijf



rvingen
02/11/05, 22:16
Hallo allemaal,
Ik ben sinds enkele dagen bezig met mijn eigen bedrijfje maar nu zoek ik een partner die mij kan helpen met hand en span diensten.

Dan praat ik over :

- Server's in orde maken
- Klanten helpen
- Software installeren

die dingen.....

Ik idee is er achter dat we samen iets opbouwen en onze diensten er goed uit komen.

er is een ding, Al onze diensten zijn non-profit, maar wel kosten dekkend.

Iemand die denkt wat vrij uurtjes te willen helpen dan kan je mailen :)

Roy.

jinxedworld
02/11/05, 22:24
Sure, ik kan altijd helpen, maar ik werk niet non-profit, tenzij het voor goede doelen is. Als je iets uitgebreider kan vertellen waar het exact voor is, waar het voor ingezet gaat worden en dat soort zaken, neem dan maar contact op op dennis [AT] brainstorm-ict [DOT] nl . Misschien kan ik je dan van dienst zijn.

djalken
02/11/05, 23:06
kan je ook helpen maar helaas ook niet non profit ;-) Ligt er aan wat t allemaal is maar kan je natuurlijk altijd scherper uurtarief geven, contact me ff op dirk-jan@alkeninternet.nl (ook msn trouwens)

Basic-it
02/11/05, 23:16
contact mij eens op info[at]basic-it.com

Randy
03/11/05, 00:24
Heb je meer informatie over de projecten (op forum, niet in pm). Heb nog wel wat uurtjes over. Echter kunnen deze niet gepland worden op het uur, maar in de week. Tussenuurtjes zeg maar.

rvingen
03/11/05, 08:19
Jah het gaat om een non-profit organisatie die hosting verzorgt
daarnaast ben ik bezig met Streaming Media, Misschien een goede leerschool ? en jah ik wil graag hulp er kan misschien onkosten worden vergoed .. of in ruil van spullen hier voor moet ik natuurlijk overleggen.

Roy.

UnoriginalKilla
03/11/05, 09:58
Origineel geplaatst door rvingen
Jah het gaat om een non-profit organisatie die hosting verzorgt
daarnaast ben ik bezig met Streaming Media, Misschien een goede leerschool ? en jah ik wil graag hulp er kan misschien onkosten worden vergoed .. of in ruil van spullen hier voor moet ik natuurlijk overleggen.

Roy.

Volgens mij wilden de meeste mensen weten voor wie die hosting word verzorgd? En of dat wel tegen betaling word gedaan.

cashmere
03/11/05, 10:48
Als het kostendekkend is wil het toch niet zeggen dat jullie niets zouden verdienen:O Zijn toch ook kosten...

rvingen
03/11/05, 11:49
Je krijg een lage vergoeding :( en evt. hosting ..

Roy

crazycoder
03/11/05, 12:40
Origineel geplaatst door rvingen
Je krijg een lage vergoeding :( en evt. hosting ..

Roy
WHT is een forum waar vooral webhosters rondhangen. En die wil jij gratis hosting aanbieden?? :)

Al dan niet opzettelijk zijn al een aantal non-profit hosters.

Als je mensen hoop te vinden moet je vermoedelijk veel meer informatie verstrekken. Zaken zoals waarom, doelgroep, financiering enzo.

FWIW, een bedrijf is nooit non-profit.. tenminste.. dat is in principe niet de bedoeling. Wil je dat wel, denk dan meer aan een stichting.

cashmere
03/11/05, 13:05
wat zijn je eigen skills trouwens?

Mark17
03/11/05, 15:12
wat heb je reeds aan voorbereidingen gedaan?

rvingen
03/11/05, 15:13
installeeren van de server (Debian) en er zit webmin nu op.

Mark17
04/11/05, 16:09
eventueel wil ik wel helpen, voor meer informaitie kun je contact opnemen met mij opnemen (scholten.mark (at) home [puntje] nl) of PM. Ik heb nog wel een aantal vragen, deze kunnen over e-mail of PM.

hoster_00
08/11/05, 11:27
Ik wil je ook evt. wel helpen. We kunnen meer info uitwisselen per PM.

Ik hoor van je...