PDA

Bekijk Volledige Versie : Post automatiseren



ju5t
02/11/05, 22:39
Bestaan er bedrijven zoals http://www.l-mail.com/ in Nederland?

Ik weet dat TPG een soortgelijk iets heeft voor het versturen van kaarten, maar het gaat me dus uitsluitend om facturen.

lifeforms
02/11/05, 22:49
Cendris (een spinoff van PTT) doet dit, maar niet in kleine hoeveelheden ben ik bang..

Ik houd me ook aanbevolen voor goede suggesties.. Fysieke "brieven" posten zou in 2005 toch niet meer moeten hoeven kunnen doen lijken schijnen voorkomen.

veenman
03/11/05, 01:00
Zelf heb ik er over nagedacht om een dergelijke dienst op te zetten, zover ik weet bestaat er nu namelijk geen on-demand post print en verzend service in Nederland. Als er meer mensen zijn die zoiets willen opzetten stuur me even een pb'tje :)

Triloxigen
03/11/05, 01:01
Bestaat wel, veelal kleinere bedrijven...

ju5t
03/11/05, 01:03
Noem eens namen dan Triloxigen?

Net contact gehad met L-Mail. Ze verwachten een Nederlands kantoor over een maand of 6 beschikbaar te hebben.

Energie
03/11/05, 06:30
Ik neem aan dat je zulk informatie persoonlijk wilt houden. Het via het internet eerst verzenden waarna het volgens door het bedrijf word afgehandeld lijkt me geen goed idee. Het is een kleine moeite om het zelf uit te printen en via het postkantoor te verzenden.

Triloxigen
03/11/05, 09:35
Origineel geplaatst door getUP
Noem eens namen dan Triloxigen?

Weet de naam niet meer, was een keer op RTL-Z een interview met een dergelijk bedrijf...

ju5t
03/11/05, 12:21
Origineel geplaatst door Energie
Ik neem aan dat je zulk informatie persoonlijk wilt houden. Het via het internet eerst verzenden waarna het volgens door het bedrijf word afgehandeld lijkt me geen goed idee. Het is een kleine moeite om het zelf uit te printen en via het postkantoor te verzenden.

De Lage Landen doet praktisch hetzelfde, alleen zitten wij met hosting niet aan een omzet van < 1mil. Zoiets heet afspraken maken. Doe je nou zaken op Internet of niet?

De dienst die L-Mail levert wordt al jaren gebruikt in zowel de US als de UK. Als je alles gaat wantrouwen kom je geen stap verder.

Verder gaat het me niet om een discussie op gang te helpen over de veiligheid en dergelijke. Het gaat me alleen of er bedrijven zijn die dit leveren, zo ja, welke.

Van Cendris wist ik, die doen ook zoiets voor Versatel geloof ik. Maar het gaat hier niet om gigantische volumes dus zijn zij niet interessant.

clownyenator
03/11/05, 16:57
The mailfactory doet dit ook geloof ik...
http://www.mailfactory.nl/nl/

en Sand geloof ik.

Je kunt natuurlijk ook facturering compleet outsourcen.

Je kan ook zoiets gefasseerd doen...
Eerst intern procedures maken, die volgen, dan kijken naar outsourcing.