PDA

Bekijk Volledige Versie : Administratie -/ Facturatiesysteem gezocht



Wido
02/11/05, 21:33
Hallo,

Als PCextreme B.V. zoeken wij een nieuw facturatie systeem wat we binnen aanzienbare tijd in gebruik willen nemen.

PCextreme B.V. is bezig met de ontwikkeling van versie 5 van haar WSCP controle paneel en in dit paneel moet de facturatie volledig gescheiden worden van het controle paneel.

Bestellingen zullen verlopen via WSCP en dus zal dit systeem de prijzen van de producten kennen.

Nadat een bestelling schiet WSCP met een hele reeks gegevens een nieuwe factuur in richting het administratie systeem.

Dit systeem analyseert de gegevens en op basis van die gegevens worden acties ondernomen. Eventuele kortingen worden toegepast e.d.

Het systeem moet facturen per post, fax en email kunnen versturen.

Adminstrateurs moeten regelsets kunnen aanmaken en op basis daarvan past het systeem kortingen toe. Stel een klant besteld hosting met een domein, dan moet deze klant op de factuur 10% korting krijgen.

Het administratie systeem moet zelf zijn eigen debiteuren bijhouden. Zodra een factuur wordt ingeschoten bekijkt deze de debiteur gegevens, bestaat er nog geen debiteur met die gegevens, dan maakt hij deze aan en plaatst de nieuwe factuur bij deze debiteur. Wordt er weer een factuur ingeschoten met de zelfde gegevens van de vorige debiteur? Dan wordt deze nieuwe factuur bij die debiteur geplaatst. Per debiteur moeten ook regelsets qua korting kunnen worden aangemaakt.

Het systeem moet zelf bijhouden welke facturen niet betaald zijn en waarvoor herinneringen de deur uit moeten.

Via een API moet kunnen worden aangegeven welke facturen betaald zijn. Dit gebeurd aan de hand van bank gegevens, paypal e.d.

Dit zijn een paar punten die wij zeer belangrijk vinden, de rest spreekt vaak voor zich.

Indien er een partij is die dit in aanzienbare tijd kan leveren gaan we hier graag verder mee in gesprek. Intern hebben wij een uitgebreid document waar onze wensen exact in staan.

Hopend op goede reacties.

Budget? Ik denk dat daar wel uit te komen is.

Deimos
03/11/05, 00:07
Je zou wellicht contact kunnen opnemen met M. Alleman van www.absolutions.nl. Heb je nog de keus tussen PHP en .NET ;-).

Wat wellicht ook een oplossing is is iemand met grondige filemaker kennis.

Mark17
03/11/05, 15:56
als dit in het onderdeel personeel gevraagd/aangeboden stond dan had je meer reacties gehad waarschijnlijk. aangezien iemand dan een op maat gemaakt pakket voor je kan maken (prijzen varieren). aangezien het hier niet mag vermeld ik hier niet of ik het kan, echter mijn reacties in het correcte onderdeel lijken mij duidelijk genoeg.

IceHosting
04/11/05, 13:14
Wij hebben een eigen Script geschreven die dit kan.

www.bestel-systeem.nl

Aanpassingen of complete intergraties is mogelijk.

Mail info@icehosting.nl voor meer info.

WilloW
16/11/05, 12:33
Wido,

Heb je al iemand gevonden? Aangezien wij eigenlijk ook opzoek zijn naar zo'n systeem. Misschien krachten bundelen?

DaRkDrEw
16/11/05, 22:02
Wij zouden je hiermee kunnen helpen.
De prijs is afhankelijk van de tijd waarbinnen het af moet zijn en het totaal aantal uren dat eraan besteed moet worden(1, 2 of 3 personen).

Voor meer info: andrew@ihostu.nl of msn: support@ihostu.nl

Wido
16/11/05, 22:06
Ik ben er mee bezig geweest, maar we zijn er nog niet uit.

We overwegen zelf een paar programmeurs in dienst te nemen en dit intern te laten ontwikkelen.

DaRkDrEw
16/11/05, 22:21
Origineel geplaatst door Wido
Ik ben er mee bezig geweest, maar we zijn er nog niet uit.

We overwegen zelf een paar programmeurs in dienst te nemen en dit intern te laten ontwikkelen.

Oké, veel succes met jullie project :)