PDA

Bekijk Volledige Versie : TeleCity 3 een feit ? :)



Cliff
02/11/05, 11:55
http://www.sharecast.com/cgi-bin/sharecast/story.cgi?story_id=565060

TC3E en TC3F dus ;)

Cliff
02/11/05, 12:09
Origineel geplaatst door Cliff
http://www.sharecast.com/cgi-bin/sharecast/story.cgi?story_id=565060

TC3E en TC3F dus ;)

* Krijg net ook een officieel mailtje van TeleCity dat dit bevestigd.

XF-RICK
02/11/05, 12:09
Zou best weleens kunnen ja, prijzen zullen dan gok ik zomaar ook omhoog vliegen.

:)

Thijs
02/11/05, 12:11
Dit was vreselijk voorspelbaar.

Wido
02/11/05, 12:11
Lees ik het nou goed? TC heeft RedBus opgekocht?

Cliff
02/11/05, 12:12
Origineel geplaatst door XF-RICK
Zou best weleens kunnen ja, prijzen zullen dan gok ik zomaar ook omhoog vliegen.

:)

Wij zitten toch al bij Telecity dus ik maak me nergens druk om, prijzen vliegen toch al omhoog ivm stroomkosten en dergelijke.

Maar ik denk eerder dat Telecity prijzen zal gaan verlagen cq normaliseren omdat ze zo een vrij grote concurrent in amsterdam in 1 keer wegspelen.

WebBizz
02/11/05, 12:20
Ik hoop dat er in RedBus dan het e.e.a. gaat veranderen zodat het er daar net zo professioneel aan toe zal gaan als bij Telecity.

<denkt aan personeel, personele bezetting, beveiliging, aanmelding etc>

Wido
02/11/05, 12:28
Origineel geplaatst door WebBizz
Ik hoop dat er in RedBus dan het e.e.a. gaat veranderen zodat het er daar net zo professioneel aan toe zal gaan als bij Telecity.

<denkt aan personeel, personele bezetting, beveiliging, aanmelding etc>
Dat lijkt me idd wel super.

Beveiliging netjes in pak e.d. :)

Paulewk
02/11/05, 12:57
Origineel geplaatst door Wido

Dat lijkt me idd wel super.

Beveiliging netjes in pak e.d. :)

Inderdaad, iemand netjes in pak kan me spullen veel beter bewaken als iemand in een Redbus trui?

Wat een onzin toch altijd, wat maakt het uit hoe iemand er uit ziet zolang hij zijn werk maar goed doet en het niet te expliciet is, ik verwacht niet van een engineer dat die 'r als een manager (stropdas) bij loopt.

xYnta
02/11/05, 13:02
Ik ben tevreden met Redbus zoals het momenteel daar in elkaar zit, dat is juist de kracht van de formule achter Redbus. Redbus is heel persoonlijk, dat is na mijn mening bij Telecity niet het geval.

Wido
02/11/05, 13:03
Origineel geplaatst door Paulewk


Inderdaad, iemand netjes in pak kan me spullen veel beter bewaken als iemand in een Redbus trui?

Wat een onzin toch altijd, wat maakt het uit hoe iemand er uit ziet zolang hij zijn werk maar goed doet en het niet te expliciet is, ik verwacht niet van een engineer dat die 'r als een manager (stropdas) bij loopt. Nee, maar het geeft wel uitstraling :)

Glenn
02/11/05, 13:04
Dus Telecity heeft Redbus gekocht?

Paulewk
02/11/05, 13:04
Origineel geplaatst door Wido
Nee, maar het geeft wel uitstraling :)

Juist, zoals hierboven vertelt wekt dat bij mij eerder de uitstraling op van een onpersoonlijke toko waar men uitstraling belangrijker vind als technische kwaliteit.

Maar ieder z'n eigen mening :)

De meest technische mensen zien 'r vaak het minst beschaafd uit :P

Wido
02/11/05, 13:07
Origineel geplaatst door Paulewk


Juist, zoals hierboven vertelt wekt dat bij mij eerder de uitstraling op van een onpersoonlijke toko waar men uitstraling belangrijker vind als technische kwaliteit.

Maar ieder z'n eigen mening :)
Inderdaad, dat is de persoonlijke mening.

@ Glenn, volgens mij wel.

De TS zegt TC3E en TC3F, wordt RedBus Amsterdam nou gerenamed?

Glenn
02/11/05, 13:08
Origineel geplaatst door Wido

Inderdaad, dat is de persoonlijke mening.

@ Glenn, volgens mij wel.

De TS zegt TC3E en TC3F, wordt RedBus Amsterdam nou gerenamed?
Ok.

Zou trouwens stom zijn, Redbus geniet een aardige naamsbekendheid.

Edit:
Meer info:
http://www.interhouse.net/media/releases/RecommendedCashOffer.pdf

rayden
02/11/05, 13:27
Dan moeten alle providers hun routernames gaan omkloppen van RB2f of RB naar TC3E en TC3F :P

Triloxigen
02/11/05, 15:20
Ik vind het best, zolang Redbus gaat voldoen aan de Telecity norm.

crazycoder
02/11/05, 15:57
Origineel geplaatst door Paulewk

Juist, zoals hierboven vertelt wekt dat bij mij eerder de uitstraling op van een onpersoonlijke toko waar men uitstraling belangrijker vind als technische kwaliteit.

Maar ieder z'n eigen mening :)

De meest technische mensen zien 'r vaak het minst beschaafd uit :P
Een medewerker van een beveiligingsbedrijf hoeft bij wijze van spreken niet meer te weten dan hoe hij een lampje moet verwisselen (en zelfs dat is wellicht nog niet noodzakelijk). Hij moet zich bezig houden met veiligheidsaspecten (brand, inbraak, ongure personen tegenhouden e.d.) niet met netwerk aangelegenheden.

Iemand in uniform/pak is herkenbaar als zijnde de persoon die de toegangscontrole doet.

Voor het technische deel zijn technische mensen. Hoe die gekleed gaan maakt mij niets uit, lopen ze in pak dan vertrouw ik het net iets minder :)

Deimos
02/11/05, 16:29
Ik hoop net als velen, dat RB de kwaliteit zoals TCI en TCII die kent gaat overnemen. Zodat alles er een stuk georganiseerder aan toe zal gaan.

dlg
02/11/05, 16:30
Aan de andere kant geeft Redbus wel redelijk wat gratis reboot service en dergelijke, terwijl Telecity onmiddelijk tijd gaat rekenen.

Service verlenen buiten de harde lijnen is een deel van de policy van Redbus die juist veel partijen heeft aangesproken, daarom heeft Redbus ook veel meer klanten dan Telecity, weliswaar kleinere klanten, maar toch;)

Er zijn redenen waarom sommige partijen niet kozen voor TC, als ze Redbus TCIII maken dan gaan deze voordelen tevens verdwijnen.

Wido
02/11/05, 17:55
Ik heb gehoord dat RedBus nog helemaal niet over genomen is.

Er is een bod gedaan door Telecity Group, maar alles is nog helemaal niet zeker.

Stewie
02/11/05, 18:33
Origineel geplaatst door Wido
Ik heb gehoord dat RedBus nog helemaal niet over genomen is.

Er is een bod gedaan door Telecity Group, maar alles is nog helemaal niet zeker. Gewoon even goed het nieuwsbericht lezen. Telecity brengt een bod uit op de aandelen Redbus. Redbus ondersteunt deze overname (dus geen vijandige overname oid). Het bod is 16,5% hoger dan de marktprijs.
De meeste beleggers gaan hier wel in mee (16,5% winst op een dag is toch mooi?) is de verwachting.

Wido
02/11/05, 18:35
Origineel geplaatst door gsh2
Gewoon even goed het nieuwsbericht lezen. Telecity brengt een bod uit op de aandelen Redbus. Redbus ondersteunt deze overname (dus geen vijandige overname oid). Het bod is 16,5% hoger dan de marktprijs.
De meeste beleggers gaan hier wel in mee (16,5% winst op een dag is toch mooi?) is de verwachting. Ja, maar ik ben zelf gebeld door iemand van RedBus om het een en ander uit te leggen.

Het wordt wsl gewoon over genomen, het is alleen nog niet zo.

ju5t
02/11/05, 19:24
Een en ander moet nog geregeld worden natuurlijk. Maar je kunt er wel zeker van zijn dat het door gaat.

Dillard
02/11/05, 19:27
Dat hebben ze dan snel gedaan. Deze week een magazine van Telecity ontvangen waarin een dame (naam schiet me even niet te binnen), de general manager van TC Amsterdam aankondigde dat ze met een nieuwe locatie bezig waren (nieuwbouw). Dat hebben ze dus anders opgelost :)

Wido
02/11/05, 19:47
Ik ving dus geruchten op over RedBus 2.

Zal RedBus 2 dan ook TC3 zijn?

ju5t
02/11/05, 19:58
Redbus spreekt over een 'newly merged group'. Is dus nog niet bekend :)

Cybafish
02/11/05, 20:32
Dear Customer,

We are delighted to announce that late yesterday, an agreement was reached for a recommended cash offer for Redbus Interhouse. An announcement to this effect was made this morning in accordance with the London Stock Exchange rules.

If successful, as expected, the transaction will involve the three largest shareholders in Redbus Interhouse exchanging their stake in Redbus for a significant interest in what will become the new combined group.

This is an exciting landmark deal in the development of the European carrier-neutral data centre industry. The newly merged group will be a clear leader in the marketplace, becoming the number one player in terms of turnover, number of customers served and data centre space under management. The combined organisation will build on the existing strengths and capabilities of both Redbus Interhouse and TeleCity.

With the support and financial strength of the new ownership, the new group looks forward to offering a broader, fully integrated portfolio of managed data centre services. This will enable you to deliver increased value to your end customers and users.

The merger gives the enlarged group excellent expansion opportunities in existing and new European locations, adding flexibility and capacity moving forward.

Carl Fry and Mike Tobin have been chosen to lead the combined organisation in their current positions as Finance Director and CEO. Former Telecity directors Trevor Wadcock (operations) and Matthew Gingell (Marketing) will join the new leadership team in the new combined company.

During the next few weeks, the leadership team will be working closely with the businesses across Europe to develop a detailed integration plan for the two companies. This plan will build upon the leadership positions in each of the European markets, the further development of the combined group's service portfolio and above all, the continued dedication to delivering the service demanded by and appreciated by our customers.

It is anticipated that the integration plan will be signed off by the combined group's board when the share offer for Redbus Interhouse becomes unconditional (expected within the next 8 weeks). This process will not distract resources from our normal day to day operations. Throughout this time, you can rest assured that our primary focus remains to deliver highest quality data centre services and solutions which enable you to simplify IT infrastructure operations, manage costs, reduce risk, increase revenues and increase productivity.

We will continue to update you regularly with progress of the integration which should be seamless from your perspective. In the meantime, please direct any specific concerns or questions to your local Redbus Interhouse Country Manager.

Mike Tobin, CEO, Redbus Interhouse plc
Carl Fry, CFO, Redbus Interhouse plc
Adriaan Oosthoek, MD, Redbus Interhouse (Netherlands) BV

ProServe
02/11/05, 21:31
Origineel geplaatst door Dillard
Dat hebben ze dan snel gedaan. Deze week een magazine van Telecity ontvangen waarin een dame (naam schiet me even niet te binnen), de general manager van TC Amsterdam aankondigde dat ze met een nieuwe locatie bezig waren (nieuwbouw). Dat hebben ze dus anders opgelost :)
Nee hoor, nu hebben ze 3 datacenters die een ruimte gebrek hebben :)

Deimos
03/11/05, 00:10
Telecity is overigens laatst overgenomen door de Telecity Group, dit is een investerings maatschappij. Deze zelfde investeringsmaatschappij heeft nu een bod gedaan op RedBus. Dus het is niet telecity zoals wij dat kennen ;)

XF-RICK
03/11/05, 00:31
Origineel geplaatst door Deimos
Telecity is overigens laatst overgenomen door de Telecity Group, dit is een investerings maatschappij. Deze zelfde investeringsmaatschappij heeft nu een bod gedaan op RedBus. Dus het is niet telecity zoals wij dat kennen ;)

"Red bus in The City"

:D

HostingScala
03/11/05, 06:52
Origineel geplaatst door Triloxigen
Ik vind het best, zolang Redbus gaat voldoen aan de Telecity norm.

en anders... ;)

JayvD
03/11/05, 07:21
Origineel geplaatst door HostingScala


en anders... ;)
Dan blijft het zoals het nu is. :)

Oftewel iedereen kan bij je server komen.. Fijn gevoel blijft het altijd. :)

Triloxigen
03/11/05, 08:36
Origineel geplaatst door HostingScala


en anders... ;)

Als Telecity gaat voldoen aan de Redbus eisen dan gaan alle servers van Webzilla bij Telecity weg ;)

hostingpower
03/11/05, 10:28
Origineel geplaatst door JayvD

Dan blijft het zoals het nu is. :)

Oftewel iedereen kan bij je server komen.. Fijn gevoel blijft het altijd. :)

Dat is sinds september niet meer mogelijk.
Je moet je nu aan en afmelden bij de balie;)
Zijn de nieuwe regels....

SubderSMA
03/11/05, 10:55
Ik zie in het bericht ook dat de huidige CEO en CFO van Redbus in het nieuwe management zitten. Toch meest belangrijke posities ....dacht ik zo

Wie neemt wie over? It all in the Name "Telecitygroup"