PDA

Bekijk Volledige Versie : Persbericht



InstantXs
31/10/05, 22:35
Overname van 24inet past in groeistrategie van Easy2host

Fullservice hosting provider Easy2host heeft budget hosting provider 24inet overgenomen. 24inet gaat verder onder de vlag van Easy2host en verruilt haar bestaande locatie in Almelo voor die van Easy2host in Doetinchem.

Easy2host biedt gemakkelijke, fullservice hosting oplossingen voor websites en e-mail, voor zowel particulieren als bedrijven binnen voornamelijk het MKB. Ook na de overname van 24inet continueert Easy2host deze dienstverlening. Binnen Easy2host staat InstantXS garant voor colocatie en netwerk providing. Ondernemingen, waaronder ook kleinere hosting providers, kunnen op het gebied van colocatie en netwerk providing InstantXS inzetten.

Opnieuw meer schaalgrootte
De overname van 24inet geeft het al snel groeiende Easy2host nog meer schaalgrootte om
de beschreven diensten aan een bredere doelgroep aan te bieden.

Accent op managed diensten
Het is de filosofie van InstantXS om in toenemende mate managed diensten aan te bieden. Hierbij neemt InstantXS het volledige beheer van de servers over. Het grote voordeel hiervan is dat de klanten van InstantXS geen knowhow op dit terrein in huis hoeven te halen. Dit scheelt aantoonbaar veel geld, tijd en moeite.

Meer informatie
Voor meer informatie of een interview kunt u contact opnemen met Xander van Es van Easy2host.

Telefoon: 0314-632807
Email: xander@easy2host.nl
Website: www.easy2host.nl / www.instantxs.nl


nb. Easy2host is een handelsnaam van InstantXS

timmeh
31/10/05, 22:45
Veel success met de overname gewenst.

Unixadmin
01/11/05, 09:27
Heb een brief er over gekregen. Persoonlijk ben ik blij dat een 'grote' partij 24Inet overneemt. Ik hoorde allerlei (negatieve) verhalen over 24Inet en zo. Maar tis een goede zaak dat het overgaat naar Instanxs. Continuiteit gegarandeerd zo.

®on
01/11/05, 09:40
Origineel geplaatst door domper
Ik hoorde allerlei (negatieve) verhalen over 24Inet en zo.
Tussen horen en waarheid zit een aardig gat ;)

Zowel 24Inet als InstantXS: gefeliciteerd met deze overname. Ik neem aan dat bestaande afspraken me klanten gerespecteerd zullen worden?

InstantXs
02/11/05, 08:18
Origineel geplaatst door headout

Tussen horen en waarheid zit een aardig gat ;)

Zowel 24Inet als InstantXS: gefeliciteerd met deze overname. Ik neem aan dat bestaande afspraken me klanten gerespecteerd zullen worden?

Dankje :)
Zoals de klanten ook in een brief kunnen lezen veranderd er voor hen voorlopig niets.

Rik
02/11/05, 11:41
Gefeliciteerd Xander met deze stap !

xYnta
02/11/05, 13:18
Ik heb ook een brief ontvangen, netjes hoor. Heel erg veel succes.