PDA

Bekijk Volledige Versie : 10k bezoekers, wat doen we ermee?



VantilborgICT
31/10/05, 18:22
Ik heb de site torrentplaza.net. Ik wil hier gezien de toenemende dreigingen van anti piracy instellingen vanaf. De site heeft 200 leden en 10k (3456530 hits) bezoekers per maand.


Ik heb zelf 2 mogelijkheden bedacht om er nog een laatste knaak uit te slaan:

*Site volgooien met banners en nog een maand open houden.

*Site dichtgooien en er zo`n ding op zetten als bijvoorbeeld nu op staat.

Wat is volgens jullie de beste mogelijkheid? en waar welk bedrijf kan mij het meeste bieden?

dopi84
31/10/05, 21:54
Is het wettelijk vastgesteld dat torrents verboden zijn?

Ik heb eerlijk gezegd geen idee.

En staat de content op een server in een land waar dit verboden is?
Zo niet kunnen ze je wellicht niets maken?

Is maar een gedachte. Succes i.i.g.

blaaat
08/11/05, 09:53
linken naar illegale content schijnt ook illegaal te zijn > maar aangezien torrents al links zijn, zou linken naar links die linken naar illegale content ook illegaal zijn?

Mark17
08/11/05, 12:29
Origineel geplaatst door blaaat
linken naar illegale content schijnt ook illegaal te zijn > maar aangezien torrents al links zijn, zou linken naar links die linken naar illegale content ook illegaal zijn?

dat lijkt mij niet anders moet meer dan de helft van de sites met een link naar een externe site worden gesloten zo'n beetje. dan kun je namelijk bezig blijven.

indien je er niet te veel voor vraagt wil ik het wel overnemen, ik zet er dan banners bij op en de eerste 2 maand krijg jij alle inkomsten. dit is namelijk een optie die je vergeet zo te zien.

VantilborgICT
08/11/05, 18:31
ik weet eigenlijk niet wat ik ervoor moet vragen: doe eens een bod zou ik zeggen :p

VantilborgICT
08/11/05, 18:32
Btw, het is wel degelijk illegaal. We linken niet naar torrents maar we hebben ze zelf op de server staan. Aangezien de server ook zegt welke deeltjes van welke user gedownload moeten worden is het niet helemaal legaal :P

Mark17
08/11/05, 19:35
in dit deel kan ik geen officieel bod doen, om dit te doen zal het in een ander onderdeel moeten staan volgens mij (bijvoorbeeld "Domeinnamen te Koop (veiling)" ). hier kan ik dan een bod doen en hier zullen anderen ook gerust een bod doen neem ik aan.

mijn bod zal onder andere afhankelijk zijn van de hoeveelheid dataverkeer en webspace dat het gebruikt.

Lucky Luke
10/11/05, 11:13
Niet slecht, waarom het je de dot com versie niet geregt?

netverkeer
25/11/05, 08:10
wij bieden 50 euro voor de domein naam, we hebben geen interesse in de servers of leden of huidige website, alleen de domein naam.

wel eerst eventjes zouden we de stats willen zien


Aanvulling Janneman:
(a) is deze post volstrekt misplaatst zolang dit domein niet expliciet in het te koop aangeboden forum staat
(b) is je bod ronduit lachwekkend, maar dat snap je zelf hopelijk ook wel

mahel
09/12/05, 17:51
torrent = geld.
Als je een torrent site hebt, en je wilt er niet mee doorgaan omdat het niet legaal is, ga dan prive.

Voor een beetje torrent site kun je best wat vragen.
€ 50 slaat natuurlijk nergens op :D

Mijn laatste torrentsite had 20 K per dag, en ik heb hem verkocht voor 1000 dollar. En dat was nog weinig.
Alleen aan google ads pak je rond een tientje per dag