PDA

Bekijk Volledige Versie : Ervaringen Easyracks gevraagd



jinxedworld
29/10/05, 01:01
Hi,

Ik ben benieuwd naar de ervaringen van mensen die hun handeltje gecolocate hebben bij EasyRacks. Ik zag ergens een link met E-dentify (rekeningnummer op de site), en ik ben benieuwd hoe de service en dergelijk is, aangezien ik vroeger (no flame intended) wat mindere geluiden hoorde over E-Dentify, en ze zo te zien een flinke vinger in de pap hebben (zei het niet dat EasyRacks een onderdeel is van E-Dentify).

Ik hoor graag reacties, positief en negatief.

Alvast bedankt!

beenske
29/10/05, 03:43
Ik ben ook benieuwd ...
ze bieden nu 1U colo aan met 100 GB voor 10 euro ...
dit kan toch niet gezond zijn ...
of zit er een addertje onder het gras,
ik ben alvast wel geïnteresseerd maar ik wacht toch liever een beetje af.

TiMMiEJ
29/10/05, 08:55
Ik ga aanstaan Zondag een testserver ophangen bij Easyracks. Dus, volgende week kan ik wat nuttigs posten.

Triloxigen
29/10/05, 09:46
Er is iets vreemds wat me al eerder opviel..

EasyRacks zegt bij Neoworld te zitten (meen ik), HostingScala zegt ook bij Neoworld te zitten.
Maar alle Neoworld IP's resolven naar hosted-by.e-dentify.net.

Zit Neoworld bij E-Dentify?

mark_m
29/10/05, 10:18
Easyracks == E-dentify

kijk maar naar personeelsleden van beide partijen en naar de kvk, allebei: 01104341

en E-dentify en de rest nemen weer af bij Neoworld, dat is zover ik het heb begrepen.

Easyracks
29/10/05, 10:21
E-Dentify, Hostingscala en Easyracks zitten allemaal bij Neoworld. Hostingscala resolved niet naar hosted-by.e-dentify.net (194.126.173.50).

Omdat ik weet dat wij goede kwaliteit leveren, laat ik Tim ook gratis een testserver plaatsen, omdat ze geïnteresseerd zijn in een grote afname. Dan kan ik begrijpen (zeker omdat het hier om gameservers gaat waarbij een lage ping natuurlijk noodzaak is) dat men eerst even alles wil testen, zoals het netwerk.

Easyracks is inderdaad van E-Dentify Internet Diensten (dedicated servers / colocatie doet Easyracks, webhosting is voor E-Dentify Internet Diensten)

Triloxigen
29/10/05, 10:25
Easyracks, ik ken iemand met een server afgenomen bij Hostingscala en zijn IP resolved naar e-dentify.

Jacobs.T
29/10/05, 12:01
Ik snap gewoon niet hoe je voor 10 euro per maand EN een unit EN je traffic EN je service gaat bieden?
Persoonlijk vind ik dat dergelijke prijzen de markt gewoon volledig kapot maken.

Hoe moeten mensen die service WEL verrekenen en tegen normale prijzen willen verkopen nog hun boterham verdienen?

Sorry voor offtopic maar wou dit ff kwijt.

Netwerk schijnt best goed te zijn, dus succes ermee :)

Easyracks
29/10/05, 12:07
Dit is niet onze standaard prijs, een actie is niet voor niets een actie ;)

Het is inderdaad erg goedkoop.

DutchTSE
29/10/05, 12:50
en ze hopen dat mensen na een jaar hun server willen laten hangen, en dan tegen de normale prijs ;)

verder mooie actie hoor easyracks ;)

MediaServe
29/10/05, 14:19
Ik heb gehoord dat het netwerk 'Neoworld' een product is van Remon Akkermans en E-Dentify. Klopt dat? :)

Easyracks
29/10/05, 14:31
Geruchten verspreidt men om klanten weg te houden bij bepaalde partijen, daar kun je helaas weinig aan doen...

Luuc
29/10/05, 14:38
Origineel geplaatst door Easyracks
Geruchten verspreidt men om klanten weg te houden bij bepaalde partijen, daar kun je helaas weinig aan doen... Strikt gezien geef je nog geen antwoord op de vraag, is het nu waar of niet? :)

edit: Bedankt, ben weer gelukkig ;)

Easyracks
29/10/05, 14:39
Origineel geplaatst door Luuc
Strikt gezien geef je nog geen antwoord op de vraag, is het nu waar of niet? :)

Nee, zoals ik al impliceerde is het een gerucht wat ik al eens eerder heb gehoord. Nee, het is niet waar. Concreet genoeg? ;)

m00
29/10/05, 14:46
Ik wil eerst even zeggen dat ik hiermee geen verdere geruchten wil verspreiden, maar wat ik wel vreemd vind is dat de website neoworld.nl geregistreerd is door E-Dentify Internet Diensten.

Ook staat het domein op hun eigen naam. Dit doen ze bij hun webhostingpakketten niet. Dan word het domein op naam van hun klant gezet.

Nogmaals, hiermee probeer ik het gerucht niet verder te verspreiden, maar dit vond ik zo wel even toevallig.

Triloxigen
29/10/05, 14:50
http://webhostingtalk.nl/showthread.php?s=&threadid=78634
Tijd voor duidelijkheid :)

Easyracks
29/10/05, 16:50
Origineel geplaatst door m00
Ik wil eerst even zeggen dat ik hiermee geen verdere geruchten wil verspreiden, maar wat ik wel vreemd vind is dat de website neoworld.nl geregistreerd is door E-Dentify Internet Diensten.

Ook staat het domein op hun eigen naam. Dit doen ze bij hun webhostingpakketten niet. Dan word het domein op naam van hun klant gezet.

Nogmaals, hiermee probeer ik het gerucht niet verder te verspreiden, maar dit vond ik zo wel even toevallig.

Klopt, E-Dentify Internet Diensten is de officiële vertegenwoordiger van Neoworld in Nederland.

TiMMiEJ
31/10/05, 15:43
Ik heb gister mijn server opgehangen, ga vandaag een aantal pubs online zetten!

TiMMiEJ
31/10/05, 21:50
Dit kan helaas niet doorgaan, omdat ik er zojuist achter kom dat de hd aan het overlijden is :(.

Eeen hoeratjuh voor maxtor...:S

timmeh
31/10/05, 22:47
En een hoeratjuh voor non-redundancy :P

Als je voor single disk kiest neem dan minstens een WD Raptor schijf :)

Overigens denk ik dat Easyracks zeker wel een bedrijf is waar je veilig zaken mee kan doen.

Alleen af en toe denk ik wel eens hoe ze die prijzen realiseren.

Bedrijfsgeheim zullen we dan maar zeggen ;)

WebXtrA-Rámon
01/11/05, 11:12
Origineel geplaatst door timmeh
Alleen af en toe denk ik wel eens hoe ze die prijzen realiseren.

Bedrijfsgeheim zullen we dan maar zeggen ;)

Ik wil niet lullig doen, maar ik zie iedereen zich hier afvragen hoe het zo goedkoop kan.
Dit zijn de marktprijzen op het moment.
PcExtreme is goedkoper en bijvoorbeeld KDISS zijn even duur en soms goedkoper. Bij de eerste is het duurder zonder APC aansluiting, maar zodra je boven de 100Gbyte komt zal de eerste wel weer goedkoper zijn, met of zonder APC.

't is maar dat je 't weet.

PeterT
01/11/05, 11:19
Hoe het kan? Overselling :)

Triloxigen
01/11/05, 11:28
Ieder zijn bedrijfsvoering.
Hoe hun de prijzen tot stand brengen is op zich niet jou probleem, alleen of de servcie stabiel is is voor je van belang.

WebXtrA-Rámon
01/11/05, 11:31
Origineel geplaatst door Triloxigen
Ieder zijn bedrijfsvoering.
Hoe hun de prijzen tot stand brengen is op zich niet jou probleem, alleen of de servcie stabiel is is voor je van belang.

Precies, wilde alleen even aangeven dat het normale prijzen zijn in de markt.

Triloxigen
01/11/05, 11:44
Origineel geplaatst door WebXtrA-Rámon


Precies, wilde alleen even aangeven dat het normale prijzen zijn in de markt.

Normale prijzen heeft er dus niks mee te maken...
Als je het gemiddelde kijkt zitten ze er onder en zijn het dus geen normale prijzen.

WebXtrA-Rámon
01/11/05, 11:53
Oké dat is jouw mening. Ik heb mijn mening gegeven en daar blijf ik bij.

Luuc
01/11/05, 13:05
Origineel geplaatst door WebXtrA-Rámon
Oké dat is jouw mening. Ik heb mijn mening gegeven en daar blijf ik bij. Mja, mening en feit zit toch wel wat verschil in. ;)


Als je het gemiddelde kijkt zitten ze er onder en zijn het dus geen normale prijzen.

nor·maal1 (de ~ (m.), -malen)
2 [meteo.] gemiddelde waarde over een lang tijdsverloop

Jacobs.T
05/11/05, 13:23
Ik vind het gewoon een negatieve trend die zich blijft doorzetten.
Winstmarges worden steeds kleiner om kleiner.

Soms vraagt een mens zich af waarom hij zo hard gaat werken.
(Ik doe alvast niet mee aan de 'ik-heb-de-laagste-prijs') :)

Stewie
05/11/05, 13:31
Mensen: er wordt om ervaringen gevraagd en jullie gaan hier de concurrent zwart maken omdat jullie _denken_ dat de winstmarges laag zijn.
Laat iedereen toch zijn eigen bedrijf runnen zoals ie zelf wilt? :huh:

crazycoder
05/11/05, 13:33
Origineel geplaatst door WebXtrA-Rámon


Precies, wilde alleen even aangeven dat het normale prijzen zijn in de markt.
Zelfs al zijn het 'in de markt' normale prijzen, dan hoeft dat nog niet te betekenen dat deze prijzen op basis van een deugdelijke kostprijsberekening tot stand zijn gekomen.

Maar dit heeft eigenlijk niet zo gek veel met de originele vraag te maken :)

snaaps
05/11/05, 15:24
http://www.webhosters.nl/gegevens.php?id=1587

Easyracks
05/11/05, 17:18
Ik zie niet in wat het voor zin heeft om ervaringen over E-Dentify Internet Diensten te posten als het hier over Easyracks IP Solutions gaat.

Esbes
05/11/05, 17:28
Origineel geplaatst door Easyracks
Ik zie niet in wat het voor zin heeft om ervaringen over E-Dentify Internet Diensten te posten als het hier over Easyracks IP Solutions gaat.

KvK van Easyracks staat op E-dentify haar naam dus lijkt me er toch wel mee te maken hebben / niet veel anders te zijn?

JayvD
05/11/05, 17:34
Origineel geplaatst door Easyracks
Ik zie niet in wat het voor zin heeft om ervaringen over E-Dentify Internet Diensten te posten als het hier over Easyracks IP Solutions gaat.
Geef een beeld van je bedrijf wellicht?

Wido
05/11/05, 17:35
Origineel geplaatst door Easyracks
Ik zie niet in wat het voor zin heeft om ervaringen over E-Dentify Internet Diensten te posten als het hier over Easyracks IP Solutions gaat. Jullie zeggen toch altijd dat EasyRacks het Colocatie en Dedicatie onderdeel van E-Dentify is? Heel logisch dus.

Stewie
05/11/05, 17:48
Er staan ook gewoon easyracks ervaringen tussen :)

Maar no offence, dit is echt vaag:
"Eigenaar gebeld, hoor ik dat "BBNed ons boycot, dus iedereen met een provider die aangesloten is bij BBNed kan je website niet zien". M'n provider gebeld, niet waar. Bij buren gecontroleerd (hebben geen BBNed), website niet te bereiken. "

Easyracks
05/11/05, 18:11
Origineel geplaatst door Wido
Jullie zeggen toch altijd dat EasyRacks het Colocatie en Dedicatie onderdeel van E-Dentify is? Heel logisch dus.

Ik word zo moe van dat gemoddergooi van jou naar ons toe.

Waarom is het niet mogelijk een andere bedrijfsvoering te hebben voor een dochterbedrijf? We richten ons meer op service en kwaliteit met Easyracks.

eMiz0r
05/11/05, 18:25
Origineel geplaatst door Easyracks


Ik word zo moe van dat gemoddergooi van jou naar ons toe.

Waarom is het niet mogelijk een andere bedrijfsvoering te hebben voor een dochterbedrijf? We richten ons meer op service en kwaliteit met Easyracks.

Dat is niet met modder gooien, maar je confronteren met feiten.. een wezenlijk verschil :)

Triloxigen
05/11/05, 18:32
Origineel geplaatst door Easyracks


Ik word zo moe van dat gemoddergooi van jou naar ons toe.

Waarom is het niet mogelijk een andere bedrijfsvoering te hebben voor een dochterbedrijf? We richten ons meer op service en kwaliteit met Easyracks.

No Offence.
Maar het is ook hetzerlfde bedrijf, dezelfde persoonen, dezelfde kvk, hetzelfde adres, etc.
Dus het is gewoon officieel hetzelfde bedrijf.

FransVanNispen
05/11/05, 20:37
Sorry hoor, maar nu begint weer die zelfde discussie over E-Dentify / Easyracks.

Heb het even nagezocht. Dit zijn de feiten:

E-Dentify en Easyracks zijn de handelsnamen op KvK 01104331.
Het bedrijf, jawel, slechts 1 bedrijf is gevestigd te Buorren 2 in Goutum.

Het is gevestigd op 22-6-2004 als VOF, maar sinds begin dit jaar weer een eenmanszaak op naam van de 16 jarige Paulus Bearn.

Oh, sorry, de bijna 17 jarige Paulus Bearn (24-11-1988).

Heel leuk om meerdere handelsnamen te gebruiken, een waslijst van personeel op je site te vermelden en je groter voor te doen als je bent, maar het KvK dossier is gewoon op te vragen.

Dus stop nu a.u.b. die onzin over "wij zijn een dochter onderneming, een ander bedrijf". E-Denfity = Easyracks = Paulus Bearn

En nee, ik ben niet aan het flamen. En nee, met het vermelden van de naam, adres en geboorte datum schend ik ook niet de persoonsbescherming. Dit zijn namelijk openbare gegevens, door iedereen opvraagbaar, uit het KvK dossier.

webspin
05/11/05, 21:00
bedankt voor de informatie :)

AlfaHosting
05/11/05, 21:09
Is e-dentify gestopt ? .. Waarom is de website leeg ?

Stewie
05/11/05, 21:10
Origineel geplaatst door Mario
Is e-dentify gestopt ? .. Waarom is de website leeg ? Hier is ie nog online: http://www.e-dentifail.nl/

Easyracks
05/11/05, 21:11
Origineel geplaatst door Mario
Is e-dentify gestopt ? .. Waarom is de website leeg ? Ik heb geen idee? M'n collega is bezig de E-Dentify website naar een andere server te verhuizen, dat zal 't zijn.

Triloxigen
05/11/05, 21:13
E-D is volgens mij gebant, dus nu heeft hij alleen Easyracks.
De modders weten er wel van waarschijnlijk.

Als eenmanszaak kun je gewoon personeel hebben, maar hoe hun het geregeld hebben weet ik niet en dat is ook niet mijn probleem.

FransVanNispen
05/11/05, 21:30
Sorry. Natuurlijk wil het hebben van een eenmanszaak niet zeggen dat je geen personeel kunt hebben. Was ook niet mijn bedoeling dat het op die manier overkwam.

EDIT: Was niet mijn bedoeling er een flame toppic van te maken.

AlfaHosting
06/11/05, 13:13
Origineel geplaatst door FransVanNispen
Sorry. Natuurlijk wil het hebben van een eenmanszaak niet zeggen dat je geen personeel kunt hebben. Was ook niet mijn bedoeling dat het op die manier overkwam.

EDIT: Was niet mijn bedoeling er een flame toppic van te maken.

Ik denk ook niet dat het zo leek ... het was gewoon een discussie ...

Natuurlijk is het zo dat een éénmanszaak wel mensen in dienst kan hebben. Zo zijn wij zelf ook gestart. ik kan moeilijk geloven dat bij e-dentify en easyracks alles door 1 scholier gedaan wordt.

TiMMiEJ
06/11/05, 13:23
Ik ben gisteren in Rebbus geweest om de hd's te vervangen.

Server loopt weer als een trein. De pings zijn super stabiel en laag. Ook naar het buitenland (DE, BE).

Het aanmelden ging snel. Een mailtje en alles was geregeld. Iets wat normaal is natuurlijk, maar heb vaker meegemaakt dat ik in het DC stond en dan stonden we niet op de lijst.

JayvD
06/11/05, 13:42
Origineel geplaatst door TiMMiEJ
Ik ben gisteren in Rebbus geweest om de hd's te vervangen.

Server loopt weer als een trein. De pings zijn super stabiel en laag. Ook naar het buitenland (DE, BE).

Het aanmelden ging snel. Een mailtje en alles was geregeld. Iets wat normaal is natuurlijk, maar heb vaker meegemaakt dat ik in het DC stond en dan stonden we niet op de lijst.
Dat probleem is er met ReDbus wel vaker. Als je een dag van tevoren aanmeldt sta je der vaak de volgende dag niet meer op de lijst.
Gelukkig zijn de mensen bij de balie nog zo vriendelijk je een paar seconde de pc te laten gebruiken dat jij je alsnog kan aanmelden.

Maarja, blijft vervelend als je daaro staat en ze zeggen dat je niet op de lijst staat.

snaaps
06/11/05, 21:46
Laten we maar gewoon hopen dat ze het met easyracks iets beter gaan doen.
(arhhh wat lijkt die naam veel op easydedicated, zeer slechte ervaring mee)

1 ding moet ik wel toegeven dat ik het wel knap van paul vind om de officeele reseller van neoworld te worden/zijn.

Stewie
06/11/05, 21:52
Origineel geplaatst door snaaps
1 ding moet ik wel toegeven dat ik het wel knap van paul vind om de officeele reseller van neoworld te worden/zijn. Ben je nou sarcastisch?

ju5t
06/11/05, 23:22
Origineel geplaatst door JayvD

Dat probleem is er met ReDbus wel vaker. Als je een dag van tevoren aanmeldt sta je der vaak de volgende dag niet meer op de lijst.
Gelukkig zijn de mensen bij de balie nog zo vriendelijk je een paar seconde de pc te laten gebruiken dat jij je alsnog kan aanmelden.

Als je je aanmeld doe je dat voor 1 dag (of meerdere dagen als je dat aangeeft). Als je dus op bijvoorbeeld dinsdag heen gaat en je hebt je voor die dag aangemeld sta je woensdag niet meer op de lijst. Dat is geen probleem bij Redbus maar logisch.

Gelukkig hoef ik me niet aan te melden want ik zou dat standaard vergeten :)

JayvD
06/11/05, 23:34
Origineel geplaatst door getUP


Als je je aanmeld doe je dat voor 1 dag (of meerdere dagen als je dat aangeeft). Als je dus op bijvoorbeeld dinsdag heen gaat en je hebt je voor die dag aangemeld sta je woensdag niet meer op de lijst. Dat is geen probleem bij Redbus maar logisch.

Gelukkig hoef ik me niet aan te melden want ik zou dat standaard vergeten :)
Ik kan op dinsdag aangeven dat ik donderdag kom maar dan sta ik niet meer op de lijst. Of het ligt aan mijn coloboer of het ligt aan Redbus, denk eerder dat Redbus geen rekening houdt met dagen later en de lijst gewoon wist.

mordor
07/11/05, 01:27
Easyracks ik heb bij jou een Reseller hosting pakket besteld en betaald maar ik ontvang maar niks. Ik zie dr dus ook vanaf en ik wil mn geld terug zien.

Unixadmin
07/11/05, 09:18
Origineel geplaatst door mordor
Easyracks ik heb bij jou een Reseller hosting pakket besteld en betaald maar ik ontvang maar niks. Ik zie dr dus ook vanaf en ik wil mn geld terug zien.
Als jij je geld terug wilt hebben dan zal ik in direct contact met hun opnemen, beter dan een berichtje in dit forum vind je niet?.

HostPerfect
07/11/05, 09:29
Ik ken paul van msn, en mij helpt hij altijd goed.. Ook ik help hem wel eens als ik in redbus ben en er is wat bij hem..
Staat er mooi bij en goede service..

mordor
07/11/05, 12:24
Origineel geplaatst door domper

Als jij je geld terug wilt hebben dan zal ik in direct contact met hun opnemen, beter dan een berichtje in dit forum vind je niet?.

De redenen van dit berichtje hier is omdat ze mijn emails niet beatwoorden.

crazycoder
07/11/05, 12:44
Origineel geplaatst door mordor

De redenen van dit berichtje hier is omdat ze mijn emails niet beatwoorden.
Dan schijf je een brief, stel in gebreke en geef je een redelijke termijn (zeg 7 dagen) om alsnog tot levering te komen.

Stuur deze brief aangetekend en per gewone post.

Als je per creditcard heb betaald kan je ook bij je creditcard maatschappij een klacht neerleggen.

In ieder geval post je opzeggingen nooit in een forum :) zelfs de meest liberale ondernemer zal dat niet accepteren..

Easyracks
07/11/05, 17:20
Origineel geplaatst door mordor


De redenen van dit berichtje hier is omdat ze mijn emails niet beatwoorden.

Easyracks biedt geen hosting aan. Als het over E-Dentify gaat, maak dan even een ticketje aan en die wordt gegarandeerd beantwoord.

mordor
07/11/05, 17:23
Origineel geplaatst door Easyracks


Easyracks biedt geen hosting aan. Als het over E-Dentify gaat, maak dan even een ticketje aan en die wordt gegarandeerd beantwoord.

Beste,

Het gaat inderdaad over E-Dentify. Het voldoet niet aan de eisen. Ze weten niet eens dat ik wat besteld heb. De reacties krijg ik soms na 2 dagen tijd pas en dan zit nog niet het antwoord erbij op mijn vraag.

WilloW
07/11/05, 17:44
Origineel geplaatst door mordor


Beste,

Het gaat inderdaad over E-Dentify. Het voldoet niet aan de eisen. Ze weten niet eens dat ik wat besteld heb. De reacties krijg ik soms na 2 dagen tijd pas en dan zit nog niet het antwoord erbij op mijn vraag.


Uuuh heb je dan wel besteld ? :S

mordor
07/11/05, 17:56
Origineel geplaatst door WilloW



Uuuh heb je dan wel besteld ? :S

Doe nou niet zo stom ja natuurlijk heb ik wel besteld. Ik heb de factuur betaald met de factuurnummer dr bij.

karelvdg
07/11/05, 18:31
Als edentifaai en easyracks hetelfde zijn en toch weer gescheiden dan heb ik een vraag aan de klanten.

Klante van edentifaai naar welke rekening betaal je en Ten name van welk bedrijf is dat?

Dezelfde vraag aan easyrack klanten.

Zenda
07/11/05, 18:32
Origineel geplaatst door mordor
Doe nou niet zo stom ja natuurlijk heb ik wel besteld. Ik heb de factuur betaald met de factuurnummer dr bij.Ik neem aan dat je d.m.v. de factuur kunt aantonen wat je besteld hebt (en eventueel kan aantonen dat je betaald heb d.m.v. een afschrift).

Volgens mij kun je ook telefonisch contact met hun opnemen. Dit lijkt mij verstandiger dan hier op een (publiek) forum jouw probleem uitgebreid bespreken.

mordor
07/11/05, 18:35
Origineel geplaatst door karelvdg
Als edentifaai en easyracks hetelfde zijn en toch weer gescheiden dan heb ik een vraag aan de klanten.

Klante van edentifaai naar welke rekening betaal je en Ten name van welk bedrijf is dat?


Rekening: 4892021 t.n.v. E-Dentify Internet Diensten

mordor
07/11/05, 18:36
Origineel geplaatst door Zenda
Ik neem aan dat je d.m.v. de factuur kunt aantonen wat je besteld hebt (en eventueel kan aantonen dat je betaald heb d.m.v. een afschrift).

Volgens mij kun je ook telefonisch contact met hun opnemen.

Bellen gaat ook niet dan hoor je een stem dat het nummer niet bereikbaar is.
Het is ook een 06 nummer.

Domenico
07/11/05, 21:07
Ok genoeg nu hierover. Daar gaat dit topic niet over en dit is ook niet wat je via een forum gaat regelen.

Iedereen weer terug ontopic aub!

snaaps
07/11/05, 23:46
ik denk dat er nog niet veel ervaringen zijn van easyracks omdat het een relatief nieuw bedrijf is.

vraag eens aan easyracks of zei wat gegevens kunnen geven van (tevreden) klanten. neem vervolgens contact op met deze mensen en stel hier je kritische vragen.
Ik raad je wel aan om van te voren even een vragenlijstje te maken.

Nautronix
08/11/05, 07:20
Voor beide bedrijven maak je het geld over naar P4892021 tav E-Dentify Internet Diensten te Goutum...

TiMMiEJ
08/11/05, 13:54
Origineel geplaatst door Nautronix
Voor beide bedrijven maak je het geld over naar P4892021 tav E-Dentify Internet Diensten te Goutum...

uhh..ja..dus? Er worden hier ervaringen gevraagd. En tis niet de bedoeling dat dit een wel niet neuzel topic word. Wat ik hier op wht steeds vaker zie.

Als de modjes slim zijn dan gooien ze dit op slot!

Domenico
08/11/05, 14:44
Origineel geplaatst door TiMMiEJ


uhh..ja..dus? Er worden hier ervaringen gevraagd. En tis niet de bedoeling dat dit een wel niet neuzel topic word.

Inderdaad, sommigen hebben het hier duidelijk moeilijk mee. Een beetje Peter R. de Vries uithangen is leuk maar niet echt gevraagd en gewenst.