PDA

Bekijk Volledige Versie : Microsoft Outlook online



X-Hosted
27/10/05, 11:51
Geachte,

Ik zie regelmatig bedrijven waar ze gebruik maken van Microsoft Outlook online. Weet iemand hoe dit geïnstaleerd word zodat ik als ik bijvoorbeeld op vakantie ben gewoon alles (contacten en alle e-mail) bij de hand heb.

Alvast Bedankt!

paas
27/10/05, 11:57
Weet het niet zeker, maar het lijkt me stug. MS Outlook Online??

Wellicht dat men inlogt op een PC?

Meest voor de hand liggende oplossing is uiteraard Webmail.

Markuz
27/10/05, 12:02
dit kan met exchange.

xYnta
27/10/05, 12:15
Dat is een online Exchange server. Er staat in ieder geval zat informatie op Google onder de zoeker "Outlook Exchange Server", een van de sites die wordt gevonden is http://www.msexchange.org/.

MediaServe
27/10/05, 12:28
Wat je zoekt is Outlook Web Access, dit is inderdaad alleen in gebruik met een Microsoft Exchange server. Het alternatief is IceWarp Webmail, wat in feite een webmail pagina is met Outlook uiterlijk.

webfabriek
28/10/05, 16:14
Het gaat inderdaad over OWA (Outlook Web Access) hier. Veel windows hosting providers bieden dit standaard aan als webmail toepassing op hun e-mail adressen.

Ber|Art
28/10/05, 16:24
Kijk eens bij enem.nl deze jongens leveren Outlook online, werkt echt perfect!

DennisWijnberg
28/10/05, 16:54
OWA heet dit, (Outlook Web Access) en zit standaard bij in Microsoft Small Business Server, Exchange bevat dit ook.

Wel hoge aanschafkosten...

Imagical
03/11/05, 10:43
Idd Outlook Web Acces.
Hostbasket levert dat ook... tegen hoge kosten.

stuventure
19/11/05, 19:36
Origineel geplaatst door BerArt
Kijk eens bij enem.nl deze jongens leveren Outlook online, werkt echt perfect!

Iemand enig idee wat dit kost per gebruiker? Kan nergens vinden wat het kost.

MediaServe
20/11/05, 11:42
Origineel geplaatst door stuventure


Iemand enig idee wat dit kost per gebruiker? Kan nergens vinden wat het kost. De licentie kosten zijn € 3,50 per gebruiken, exclusief BTW. Dit gaat op basis van SAL licenties, dus iedere persoon/bedrijf die zich inschrijft, betalen wij € 3,50 per maand voor.

Over een week of twee bieden wij standaard Outlook Web Access aan :)

webfabriek
23/11/05, 11:28
Voor Outlook Web Access heb je geen hosted exhange (hosted outlook) nodig! Het is dan ook veel goedkoper.

Bij ons (en anderen) heeft elke standaard mailbox bovenop POP3 en IMAP ook OWA webmail toegang.

Hosted exchange is enkel zinvol als je kalenders wil delen en via 'RPC over HTTP' je lokale outlook continu wil laten syncroniseren met de exchange server. Weet dat in die abonnement (meestal rond de 9 à 15 eur per maand) ook een client licentie zit voor outlook 2003.

Hans

hostingpower
23/11/05, 21:15
Wij gebruiken zelf group-office, een zeer mooi stukje gratis software.
Puur voor het snel te kunnen beantwoorden van onze mails.

xSeries
24/11/05, 11:28
wanneer je zelf een server het staan voor je bedrijfsvoering met Small Business Server-licentie (5 users nog geen EUR 500,00); ben je ook klaar; daarbij wordt OWA standaard bijgeleverd.