PDA

Bekijk Volledige Versie : Onderzoek



cashmere
26/10/05, 20:05
Voor mijn studie (vak: onderzoeksmethoden) moet ik via een aantal onderzoekstechnieken (waaronder een enquete) antwoord krijgen op een hoofdvraag. Omdat hier veel tijd in gaat zitten leek het mij verstandig een onderzoek te houden die voor velen van belang kan zijn en waar ik zelf ook iets aan heb. Ik zal de resultaten van het onderzoek openbaar maken en voorzien van uitgebreide conclusies en statistieken. Mijn vraag aan jullie is of er bepaalde onderwerpen en vragen zijn waar jullie onderzoek naar zouden willen verrichten en antwoord op willen verkrijgen. Laat je fantasie op de vrije loop en post het hier. Ik zal jullie op de hoogte houden van de vorderingen. Alvast hartelijk dank voor jullie deelname en feedback.

PS. Dit onderzoek is hosting gerelateerd zodus ook de onderwerpen.

frvge
26/10/05, 21:08
Is de klant bereid om meer te betalen voor betere service en uptime, of wil de klant vooral weinig betalen? Waar ligt de grens voor verschillende typen klanten (particulier/MKB)?

kevers84
27/10/05, 01:03
-waar let een klant op als ze voor hosting kiezen
-hoe kan je het beste webadvertising toepassen
-hoeveel geld geven klanten uit aan hosting

A1Host
27/10/05, 01:59
-Wat deed u besluiten om voor bedrijf X te kiezen?
Lijkt me wel een hoofdvraag...

Deimos
27/10/05, 02:43
Welke opleiding volg je momenteel en op welk niveau? Dan kunnen we beter inschatten wat voor vragen er gebruikt kunnen worden. Want vindt bovenstaande nogal soft.


In hoeverre bestaat er een verband tussen de snelheid waarmee een klant te woord wordt gestaan en de klanttevredenheid.