PDA

Bekijk Volledige Versie : Plesk 7.0 Windows mysql



WMtools
24/10/05, 00:03
Hoi,

ik wil plesk 7.0 installeren alleen telkens komt hetvolgende:

The installation requires that Apache2 not be installed on your server. Please remove your Apache2 installation.

Ik heb mysql gewoon geinstalleerd. Ik werk met windows. Mysql draait ook als Service in me service lijst.

Heeft iemand een idee wat ik fout doe? Of heeft iemand een nederlande tutorial om plesk te installeren met mysql en apache en dergelijken?

b.v.d.
Jeffrey

mihosnet
24/10/05, 00:38
Zoals de foutmelding aangeeft, moet je Apache van je systeem verwijderen. Dan zal de installatie starten.

WMtools
24/10/05, 15:56
Helaas, wanneer ik dit doe, werkt de installatie niet, maar het moet iets met de mysql zijn:s Sorry, wanneer ik apache heb neergezet.

Ber|Art
24/10/05, 15:59
Welke versie MySQL, en welke versie Windows gebruik je?

Deltafox
24/10/05, 17:11
WMtools probeer altijd een verse install van het os te gebruiken alvorens plesk te installeren. Dus als het binnen je mogelijkheden behoort zou ik ff die server opnieuw installeren.

WMtools
24/10/05, 17:25
Ik heb een 2e harde schrijf die ik als server wil maken:)

De plesk heb ik gekregen van mijn vriend, die heeft legale licentie en dergelijken aan mijn gegeven. Alleen ik heb apache geinstalleerd en dat ding geeft GEEN error van apache meer, maar van mysql. ik heb mysql 3.x geinstalleerd om te testen...

Heeft iemand geen tutorial of zo om plesk te installeren?

EDIT:
Gebruik WINxp Pro, met service pack 2