PDA

Bekijk Volledige Versie : Plesk Howto in het Nederlands



Ber|Art
22/10/05, 11:48
Ik heb gezocht naar Nederlandse "HOWTO" voor Plesk maar die is moeilijk te vinden, er zijn wel wat sites die Nederlandstalige Plesk FAQ of Howto help hebben maar dat is weer niet publiek. Het zou voor de WHT (Plesk forum) bezoekers natuurlijk geweldig zijn als ze hier (gratis) Nederlandstalige hulp kunnen vinden over Plesk. Weet of heeft iemand al iets wat hij/zij wil delen met het publiek? Heeft er iemand zin en tijd om dit voor dit Plesk forum mee op te zetten?

p.s.: Ik heb al één vrijwilliger gevonden :)

DominicusNet
23/10/05, 00:18
pleskforum ?

Ber|Art
23/10/05, 09:02
Helaas, niet nee, ik wil graag op het Plesk forum van WHT NL Howto voor Plesk hebben :)

jagermaster
25/10/05, 18:17
misschien heb je iets aan een van me websites.. Mocht je ergens uitbreiding op willen hebben, meer willen ideeen hebben, laat het gerust weten.

btw ik ben niet bereid om het hier op dit forum te delen, hier zitten een deel van mij vrije uurtjes in en dat ga ik niet zomaar weggeven maar dat weet BerArt ook aangezien we al is contact hebben gehad..

smurf
25/10/05, 18:30
Wat is je vraagprijs voor het gebruik ervan? :)

jagermaster
25/10/05, 18:37
Origineel geplaatst door smurf
Wat is je vraagprijs voor het gebruik ervan? :) wat versta je onder gebruik? het maakt heel wat uit of het openbaar wordt gezet op een website, op een forum of achter een klanteninlog. Heb zo'n vermoede dat je doelt om het te gebruiken hier op WHT?

smurf
25/10/05, 19:05
Voor gebruik voor onze klanten, achter een login?

Heb ervaren dat de vraag hierom vrij hoog is maar ik en mijn collega hebben niet echt de tijd om zoiets in elkaar te steken...

Ber|Art
25/10/05, 19:09
jagermaster, ik weet dat je er veel uurtjes in hebt zitten :) (ziet er erg goed uit overigens!), en ik snap dat dit soort zaken niet gratis zijn, mijn bedoeling was idd om een NL Howto te creëren op WHT. Alles (behalve jouw site) is in het Engels, het zou mooi zijn als er voor de belangrijkste (Plesk) zaken een howto te vinden is voor de bezoekers en leden van WHT.


..Heb ervaren dat de vraag hierom vrij hoog is maar ik en mijn collega hebben ...Op topic weer a.u.b. :)

jagermaster
25/10/05, 19:38
Origineel geplaatst door smurf
Voor gebruik voor onze klanten, achter een login?

Heb ervaren dat de vraag hierom vrij hoog is maar ik en mijn collega hebben niet echt de tijd om zoiets in elkaar te steken... zie PM


Origineel geplaatst door BerArt
jagermaster, ik weet dat je er veel uurtjes in hebt zitten :) (ziet er erg goed uit overigens!), en ik snap dat dit soort zaken niet gratis zijn, mijn bedoeling was idd om een NL Howto te creëren op WHT. Alles (behalve jouw site) is in het Engels, het zou mooi zijn als er voor de belangrijkste (Plesk) zaken een howto te vinden is voor de bezoekers en leden van WHT.

Op topic weer a.u.b. :) waarom niet verwijzen naar mijn site?

Ber|Art
25/10/05, 19:44
:) dat kan, we zullen zien hoe we het gaan opzetten :) alléén een verwijzing zal niet voldoende zijn, dan daarbij wil ik natuurlijk de mensen op WHT houden ;) Met Plesk 8 gaat er weer veel gebeuren en zullen er betere NL Howto beschikbaar komen.

jagermaster
25/10/05, 19:52
Origineel geplaatst door BerArt
:) dat kan, we zullen zien hoe we het gaan opzetten :) alléén een verwijzing zal niet voldoende zijn, dan daarbij wil ik natuurlijk de mensen op WHT houden ;) Met Plesk 8 gaat er weer veel gebeuren en zullen er betere NL Howto beschikbaar komen. wil natuurlijk ook wel mensen op mijn site krijgen ;) Hoe zou je het anders willen doen dan?

ben benieuwd hoe goed de NL Howto van plesk gaat worden maar voorlopig is het nog niet zover.

Ber|Art
25/10/05, 19:54
Ik ben er nog over aan het nadenken vandaar o.a. dit Topic,
ik heb géén haast :)