PDA

Bekijk Volledige Versie : Welke versie?



Ber|Art
21/10/05, 14:53
Welke Plesk versie gebruikt u? en, eeh waarom? of juist waarom géén andere versie?

GlobalServe
21/10/05, 22:57
Gebruik deze versie omdat het de laatste is en sinds 3 maand draai.

Voordien Cpanel, en moet zeggen, heel gelukkig met pleskm ook de support van die mannen.

Unixboy
22/10/05, 12:40
Ik heb vanuit mijn werk met alle versies plesk te maken :)

Ber|Art
22/10/05, 12:50
Is er nog één versie die je voorkeur heeft mss? en waarom? Of maakt het niet zo veel uit? Thx! :)

Ionstar
22/10/05, 17:29
Plesk 7.5.3 op het moment. Binnekort maar eens een poging wagen om naar 7.5.4 te upgraden... blij Plesk is het namelijk altijd afwachten of je systeem het na een upgrade nog doet.

royen99
24/10/05, 10:44
Momenteel nog versie 7 Reloaded op 3 verschillende servers. Geen plan om dit te updaten/upgraden wegens uitfaseren van Plesk ten gunste van InterWorx ....

jinxedworld
24/10/05, 10:56
Ik draai op Plesk 7.5 Reloaded op verschillende servers. Eén platform word momenteel omgespijkerd naar een InterWorx cluster. Erg leuk werk :)

smurf
24/10/05, 11:28
Momenteel:

1 Plesk 7 for windows, draait heel vlotjes.
10 x 7.5.3 Reloaded+ Expansion Packs (3 in NL, 7 in BE)
1 x 7.5.4 Reloaded+ Expansion Packs

Normaal komen er de komende weken 2 bij.

Enkel de nieuwste servers krijgen de laatste versie, anders blijven we 1 versie achter, wegens de maar al te vaak voorkomende upgrade problemen.

Hebben nu wel een testcluster draaien met InterWorx-CP met enkele klanten die zich vrijwillig opgegeven hebben. Pas als zeker is dat die echt goed draait gaan we - klanten die dat willen - naar de cluster overzetten. We gaan wel ook verder gaan met plesk voor de gewone gebruiker, het InterworxCP zal aangeboden worden aan de gebruiker die iets meer zoekt dan het gebruiksvriendelijke maar minder schaalbare click and play Plesk.