PDA

Bekijk Volledige Versie : Denk hier maar aan...



PeterT
17/10/05, 22:04
als je weer eens te snel richting DC gaat ;)

http://users.pandora.be/harry1/flitspalen/

Remigius
17/10/05, 22:13
Hij is wel grappig, maar het filmpje is niet echt van hoge kwaliteit. De parodie is wel leuk :)

Euro-Servers
17/10/05, 22:19
Mja niet echt funny :(

Triloxigen
17/10/05, 22:22
Misschien mis ik de clue..
Maar vond er weinig aan...

(en ben maar blij, in nederland staat er veel meer ;))

Dillard
17/10/05, 22:23
Ik vond hem wel geslaagd. Okee, de graphics kunnen beter, maar de tekst is leuk gevonden ...

PeterT
18/10/05, 00:53
Mja, de graphics moet je niet op letten, het gaat gewoon om de tekst :)


Origineel geplaatst door Triloxigen
(en ben maar blij, in nederland staat er veel meer ;))

Daar ben ik helaas van op de hoogte, vrienden van het CJIB sturen me wekelijks fanmail :)

JohanB
18/10/05, 01:11
:) :D

sp-services
18/10/05, 02:09
zware hit in belgie geweest :D

Wouter-Odon
18/10/05, 08:46
Origineel geplaatst door PeterT
Mja, de graphics moet je niet op letten, het gaat gewoon om de tekst :)



Daar ben ik helaas van op de hoogte, vrienden van het CJIB sturen me wekelijks fanmail :)

Haha, nou ik krijg ze gelukkig niet wekelijks, maar heb er dit jaar ook al 3 te pakken :(, en volgens mij was ik zaterdagochtendvroeg op de A16 (bij Hendrik IDO Ambacht) ook weer de ... . Ik hoorde toen ik in de richting van Breda ging dat er een flitser stond bij 30,0 en ik was bij 31,1. Aangezien me niks opgevallen was dacht ik dat ik er nog net voor zat, maar de bordjes liepen op :(. Meestal heb ik het wel door als er een stel figuren langs de snelweg stil staan maar ja :(.

Overigens staan er in Belgie misschien wel minder flitspalen, maar de boete's zijn daar ook hoger (tenminste, ik had laatst een vergelijkingstabel waar dat uit bleek).

HostPerfect
18/10/05, 09:52
Origineel geplaatst door Wouter-Odon

A16 (bij Hendrik IDO Ambacht)

Daar woon ik in dat gehucht :D
Pas op staan hier bijna dagelijks ;)

phantom
18/10/05, 15:12
Origineel geplaatst door Triloxigen
Misschien mis ik de clue..
Maar vond er weinig aan...

(en ben maar blij, in nederland staat er veel meer ;))

maar in belgie liggen de boetes een pak hoger ;)

crazycoder
18/10/05, 16:18
Origineel geplaatst door Wouter-Odon
Haha, nou ik krijg ze gelukkig niet wekelijks, maar heb er dit jaar ook al 3 te pakken :(, en volgens mij was ik zaterdagochtendvroeg op de A16 (bij Hendrik IDO Ambacht) ook weer de ... . Ik hoorde toen ik in de richting van Breda ging dat er een flitser stond bij 30,0 en ik was bij 31,1. Aangezien me niks opgevallen was dacht ik dat ik er nog net voor zat, maar de bordjes liepen op :(. Meestal heb ik het wel door als er een stel figuren langs de snelweg stil staan maar ja :(.

Kleine correctie: ze hebben jou dit jaar al 3 keer te pakken :)

Ga zo door.. als genoeg mensen te hard rijden wordt het overheidstekort vanzelf terug gedrongen :-)

Wouter-Odon
19/10/05, 00:22
Origineel geplaatst door crazycoder

Kleine correctie: ze hebben jou dit jaar al 3 keer te pakken :)

Ga zo door.. als genoeg mensen te hard rijden wordt het overheidstekort vanzelf terug gedrongen :-)

Tsja, maar liever niet op mijn kosten :P