PDA

Bekijk Volledige Versie : Hosting for Dummies



henkos
16/10/05, 11:34
Gisteren heb ik hier al even een posting gedaan omtrent een server congihuratie. Inmiddels heb ik een trial gedaan via Flexservers voor VPS/DDS hosting.

Wat ik nodig heb is een server waar ik m'n website naar kan uploaden en snelheid voor mijn bezoekers.

Bij de trail krijg ik een Plesk config scherm met opties als; Clients, Domeins, Services, etc. Ik ben geen reseller en wil gewoon alle resources voor mijn site. Moet ik nu toch een client aanmaken? Alleen dan krijg ik namelijk de optie om een website te configureren met een optie voor FTP.

En hoe zit het met DNS?? Bij de trial krijg ik een adres als test.flexvps.nl waarbij je DNS moet instellen. Als ik een Client aanmaak, moet ik dat nogmaals doen aan de hand van twee IP adressen (waarvan 1 shared).

Uitgaande dat ik enkel naar de site mijn website wil uploaden (geen reselling), iemand enige idee hoe ik dan Plesk configureer? Kan iemand dat in Hosting-for-Dummies taal uitleggen?


Bedankt,
Henk.

Sander-
16/10/05, 12:08
http://www.flexservers.nl

Daar neem je het product af, dus neem ook daar contact op met de helpdesk...

En gebruik anders google, over dit soort paketten is zoveel te vinden (ook op n00b-nivo)

henkos
16/10/05, 13:01
Inderdaad, ik had echter hoop dat iemand hier het concept van DNS, 2 IP adressen, etc kon uitleggen alvorens in Plesk te duiken hoe het te configureren.