PDA

Bekijk Volledige Versie : Hosting Garage



Gerrit
16/10/05, 03:59
Heeft iemand ervaringen met HostingGarage's webhostingpaketten?

Ik ken iemand en die zei me ooit dat het knoeiers waren... Gezien de man vaak slechte grapjes maakt wist ik niet of ik het serieus moest nemen of niet.

Nu merkte ik dat enkele drukbezochte Belgisches websites (Voetbalkrant.com en de officiele website van voetbalclub G. Beerschot ondermeer) gebruik maken van Hosting Garage, hetgeen opmerkelijk zou zijn als de dienstverlening niet goed zou zijn.

Heeft iemand ervaring met deze host?

JohanB
16/10/05, 11:18
Heel veel ervaring niet. Wel weet ik dat ze een zeer groot bereik hebben qua klanten in verschillende landen (denk aan NL, BE, Spanje , Luxemburg) en dat ze onder andere DNS.be member zijn. Ze zijn dus zeker geen kleintje en hebben hun zaakjes op orde.

smurf
16/10/05, 11:35
Ik denk dat ze zelf eigenaar zijn van voetbalkrant.com en deze zelf beheren... Hosten blijkbaar ook uit de VS.

Hosting-Garage
16/10/05, 18:29
Beste Gerrit, als eigenaar, kan ik u Hosting-Garage.com aanbevelen :-)

Ik denk dat de persoon die u kent, ook een slechte kennis van mij is. We hebben ooit 1 klant gehad die alle fora en iedereen volspamt met kritiek over ons. Deze klant dacht dus een gratis domeinnaam die hij mocht gebruiken en gesponsorde hosting, om te buigen in een eigen domein. Hij was ook zo intelligent om meerdere domeinen in zijn gratis hosting te plaatsen. Maanden heb ik hem gemaild met de vraag om het op te lossen. 1 jaar later heb ik natuurlijk het contract verbroken, en kon hij mijn naam natuurlijk niet overzetten naar andere provider.

Dus als je een normale klant bent, en u wil niet mij of andere collegas een kl**t aftrekken (Antwerpse expressie), dan zal u zeer tevreden zijn over ons !!!

Ik zou zeggen, stuur me een mail, en ik laat u testrijden bij ons. Ik zal u bewijzen dat de persoon slechte grapjes maakt, en vooral dat hij u geen dienst heeft bewezen door u bij ons proberen weg te jagen.

Voetbalkrant.com is idd een produkt van ons, maar we hosten het natuurlijk ook. Dus als we zo hard zouden knoeien, zouden we wellicht niet elke dag 24 uur online zijn ;-)

Germinal-Beerschot is voorlopig enkel maar het forum, maar wellicht later meer. We sponsoren nog wel meer clubjes in Belgie en binnenkort komen we met speciale aanbiedingen voor clubs.

MVG
Manuel Gonzalez
www.voetbalkrant.com
www.hosting-garage.com

DutchTSE
16/10/05, 23:46
nofi maar ik denk dat hij objectieve ervaringen bedoelde ;)

verder zelf geen ervaringen mee.
ze staan ook niet op webhosters.nl dus kan je ook geen ervaringen van anderen geven.

ensermo
18/10/05, 14:13
HostingGarage, Heb je zelf de Spaanse vertaling gedaan? Want hoewel de meeste zinnen wel kloppen, klinken sommige niet goed. (beetje te letterlijk vertaald). o.a. Servidores rapidos cargan rapidamente en amigos compran un paquete con por lo menos el mismo valor que el suyo.
Laat iemand van Spaanse afkomst het even contorleren. Het staat dan netter voor je Spaanse klanten.

jantje.vlaam
18/10/05, 20:54
Netjes dat je mag "testrijden" daar zou ik zeker op ingaan. Bij veel bedrijven kan dit niet. En als je bevindingen positief zijn zou ik het ook zeker hier melden.

In deze handel kan 1 persoon een heel bedrijf zwart maken. Ga je er tegenin dan denkt men dat het klopt en men zich ertegen wil indekken, doe je niets, dan denkt men dat het wel zal kloppen.

Gerrit
14/11/05, 19:04
Origineel geplaatst door JohanB
Heel veel ervaring niet. Wel weet ik dat ze een zeer groot bereik hebben qua klanten in verschillende landen (denk aan NL, BE, Spanje , Luxemburg) en dat ze onder andere DNS.be member zijn. Ze zijn dus zeker geen kleintje en hebben hun zaakjes op orde.

Ik weet niet precies over hoeveel klanten we dan spreken, maar ze zouden inderdaad 1 van de grootsten zijn qua aantal klanten.

Jammer dat er geen statistieken bestaan die een idee geven over het aantal klanten per host, gezien dit toch doorgaans een indicatie geeft over hun betrouwbaarheid.

smurf
14/11/05, 19:35
http://www.webhosting.info/ Kan je het aantal .com .net .org .info namen die gehost staan op de nameservers van een bedrijf. Geef hun nameservers in en je hebt een indicatie.

Triloxigen
14/11/05, 19:41
Origineel geplaatst door smurf
http://www.webhosting.info/ Kan je het aantal .com .net .org .info namen die gehost staan op de nameservers van een bedrijf. Geef hun nameservers in en je hebt een indicatie.

Nee, niet correct.
Je ziet alleen welke com/net/org op de betreffende server staat, de nameservers staan hier buiten.

smurf
14/11/05, 19:56
Euh, alle com / net org en info domains met de nameservers van een bepaals bedrijf worden samengeteld. Het is niet alleen een bepaalde server.

vb: http://www.webhosting.info/webhosts/reports/total_domains/PCEXTREME.NL

Mark17
14/11/05, 21:27
Origineel geplaatst door smurf
Euh, alle com / net org en info domains met de nameservers van een bepaals bedrijf worden samengeteld. Het is niet alleen een bepaalde server.

vb: http://www.webhosting.info/webhosts/reports/total_domains/PCEXTREME.NL

pcextreme heeft een cluster en is daardoor misschien niet het beste voorbeeld