PDA

Bekijk Volledige Versie : Bedrijfsmanagement



Urnie
16/10/05, 03:30
Hoi iedereen,

Ik wil in de verre toekomst mischien een hosting bedrijf starten.
Vandaar dat ik wat informatie zocht.
Nu hoorde ik van iemand dat je een diploma Bedrijfsmanagement nodig hebt klopt dat ?

Groeten,

Sorry voor de vele spelfouten ik heb dyslexie!

Energie
16/10/05, 04:38
Nee is niet nodig, in Nederland ten iedere geval. In Belgie volgens mij nog wel.

fusehost
16/10/05, 10:32
In Belgiƫ heb je idd een diploma nodig die aangeeft dat je je bedrijf goed gaat beheren. Dat zit bij veel opleidingen in het pakket (als je "economie" hebt gehad in je hogere(!) opleiding, zit je meestal goed).

EWS
16/10/05, 15:36
In Nederland kun je inderdaad zonder diploma's een bedrijf starten. Echter kan het soms zijn dat de bank wil zien dat je de capaciteiten hebt om je bedrijf goed te runnen, en daarbij zijn diploma's een prima middel.
Dit kan bijvoorbeeld zijn wanneer je een behoorlijk groot startbudget moet lenen bij de bank.

Urnie
16/10/05, 21:08
Ow oke, bedankt voor alle informatie

Remigius
16/10/05, 22:35
En zoals vaak als reactie gegeven wordt; maar wel waar is.. ga eens bij je plaatselijke Kamer van Koophandel langs. Daar kunnen ze je alles tot in details uitleggen. Succes!

hanzeman
16/10/05, 22:52
Origineel geplaatst door Remigius
En zoals vaak als reactie gegeven wordt; maar wel waar is.. ga eens bij je plaatselijke Kamer van Koophandel langs. Daar kunnen ze je alles tot in details uitleggen. Succes!

Dit is normaal inderdaad het geval, alleen af en toe heb je er van die tikgeiten zitten die echt nergens verstand van hebben. :S
Wanneer ze zeggen dat er niemand anders beschikbaar is, gewoon doordrammen... dan krijg je op een gegeven moment WEL iemand te spreken die verstand van zaken heeft :D