PDA

Bekijk Volledige Versie : plesk en fedora core 3



webspin
14/10/05, 17:51
Heeft iemand last van dat 'bind' niet gestart kan wordden na een nieuwe installatie van PLESK onder Fedora C3?

Mikey
14/10/05, 19:01
Wat zegt log file messages ?

Unixboy
14/10/05, 20:04
Totaal geen hinder van ondervonden.

webspin
14/10/05, 20:59
clean install en dit is het uitkomst

service named start Starting named: /bin/chown: cannot access `/var/named/run-root/var/named': No such file or directory

Mikey
14/10/05, 23:14
wil niet vreemd doen maar bovenstaande melding spreekt meer dan boekdelen....

webspin
21/10/05, 16:16
Je hebt gelijkt Mikey, maar er zullen hier ook een hoop bezoekers zijn die dit vreemd vinden en niet eens weten hoe ze bind erop moeten gooien.

Ber|Art
21/10/05, 16:21
Is het wel gelukt nu Webspin?

webspin
25/10/05, 12:02
Ja, het is nu wel gelukt. Ik vond de reactie van Mikey niet echt behulpzaam en onnodig! Je moet er niet vanuit gaan dat iedereen die hier het forum bezoekt een bepaald hoge kennisgehalte heeft.

Ber|Art
25/10/05, 12:10
Bedankt, goed dat het gelukt is! :)

Mikey
25/10/05, 12:10
Origineel geplaatst door webspin
Ja, het is nu wel gelukt. Ik vond de reactie van Mikey niet echt behulpzaam en onnodig! Je moet er niet vanuit gaan dat iedereen die hier het forum bezoekt een bepaald hoge kennisgehalte heeft.

Sorry hoor, maar als iemand een server wenst te installeren of te onderhouden dient men toch echt een bepaald kennis gehalte te hebben. Uit jouw reactie kan ik namelijk niet opmaken of je wel of geen kennis hebt en ik geef ook alleen maar aan dat de melding opzichzelf meer dan genoeg duidelijkheid geeft.

Waarom trek je mij door het slijk ipv zelf de oplossing te posten die je gebruikt hebt om het probleem te verhelpen. Is het niet zo dat een forum bezoeker met net dat klein beetje kennis wat hij mist daar meer aan heeft dan op de man af een schop te geven.

PS. Ik heb je PB gelezen,uitblijven van reactie zal genoeg zeggen denk ik.

Ber|Art
25/10/05, 12:57
Probleem opgelost Topic kan dicht :)