PDA

Bekijk Volledige Versie : ervaringen met de dedicated dienst van PCX?



2oo4
14/10/05, 15:54
hey wie heeft er al ervaringen met de dienst van PCExtreme?

Hoe staat het met de uptime/service?

Triloxigen
14/10/05, 15:56
Ik denk dat ze nog te kort daarin actief zijn om echt te kunnen beoordelen?
(Overigens geen ervaring ermee)

2oo4
14/10/05, 16:13
Origineel geplaatst door Triloxigen
Ik denk dat ze nog te kort daarin actief zijn om echt te kunnen beoordelen?
(Overigens geen ervaring ermee)

ik was gewoon benieuwd wat de meningen van klanten totnutoe is :)

veenman
14/10/05, 16:34
Tot nu toe alleen maar goede ervaringen, echt top!

t.bloo
14/10/05, 17:01
Geen klant, maar wat me opvalt is dat hun aanbod niet stabiel is. Zo hadden ze bijvoorbeeld een VIA machine, maar nu even niet (ofzo)...

Wido
14/10/05, 17:07
Origineel geplaatst door t.bloo
Geen klant, maar wat me opvalt is dat hun aanbod niet stabiel is. Zo hadden ze bijvoorbeeld een VIA machine, maar nu even niet (ofzo)... Dia VIA machine is geschrapt uit het assortiment vanwege een probleem met die machines. Als je bepaalde software installeert crashed deze te gemakkelijk. (cpuspeed van Fedora)

Om problemen te voorkomen hebben we hem geschrapt.

Ik houd me hier verder buiten aangezien ik zelf bij PCextreme werk en dus zo geen objectieve mening kan geven.

WI-Hosting
14/10/05, 21:12
zucht... kijk eens onderin deze pagina (misschien onderhand op volgende pagina?)

staat een post van paar weekjes geleden van moi.. ook over pcextreme.. die is wel up to date zou ik zeggen...

dus zoeken aub ^^

Wido
14/10/05, 21:37
Origineel geplaatst door WI-Hosting
zucht... kijk eens onderin deze pagina (misschien onderhand op volgende pagina?)

staat een post van paar weekjes geleden van moi.. ook over pcextreme.. die is wel up to date zou ik zeggen...

dus zoeken aub ^^ Volgens mij is dat geen ervaring met onze dedicated servers?

WI-Hosting
14/10/05, 21:41
Origineel geplaatst door Wido
Volgens mij is dat geen ervaring met onze dedicated servers?

staat nergens dat hij geinteresseerd is in dedicated servers ;)

hij wil gewoon info over jullie dienstverlening int algemeen

3j3ct
14/10/05, 21:59
Origineel geplaatst door WI-Hosting


staat nergens dat hij geinteresseerd is in dedicated servers ;)

hij wil gewoon info over jullie dienstverlening int algemeen

ervaringen met de dedicated dienst van PCX

??????

WI-Hosting
14/10/05, 22:16
Origineel geplaatst door 3j3ct


ervaringen met de dedicated dienst van PCX

??????

lol las over topic heen.. mijn fout :$

Wido
14/10/05, 23:11
Origineel geplaatst door WI-Hosting


lol las over topic heen.. mijn fout :$ Geeft niet ;)

nutnet
05/12/05, 18:39
Ondertussen al meer ervaringen?

Mark17
05/12/05, 19:18
laatste wat ik heb gehoord (forum van pcextreme) is dat er vertraging zit in de oplevering. verder heb ik nog geen klachten vernomen over de diensten van pcextreme. ik ben geen dedicated klant bij pcextreme.

InterRacks
05/12/05, 20:42
Hmm, ik zag pcextreme laatst erwel mee bezig, met al die dedicated servers.

Waren overgens geen 19 inch kasten, maar gewone lowbudget desktop kasten. Tja ieder zo zijn voorkeur.....

nutnet
05/12/05, 20:45
Ze staan toch in Redbus? Dan moeten het toch rackservers zijn, of niet?

Wido
05/12/05, 21:00
Origineel geplaatst door nutnet
Ze staan toch in Redbus? Dan moeten het toch rackservers zijn, of niet? De servers staan inderdaad in RedBus, echter is het daar niet verplicht 19" rack servers te gebruiken.

Wij hebben in 2E een ruimte waar de dedicated servers staan.

In 2F staan onze 19" racks waar onze eigen servers + colocatie staan.

We hebben nooit gezegt dat de dedicated servers in 19" rackmountable casings zaten.

Om de twijfel weg te nemen, dedicated servers zijn geen 19" casings. Dat doet verder niets af aan de kwaliteit er van.

Ze zijn niet gestapeld in 19" racks, maar in Breadracks.

Foto's: http://foto.pcextreme.nl/index.php?folder=/RedBus/RedBus_2E/

Swiftway-UK
06/12/05, 14:03
Niks mis met towers, EV1 en FDC verhuren ook towers. Het gaat niet om de behuizing, maar om de hardware en de voeding.

CharlieRoot
06/12/05, 15:18
Origineel geplaatst door Wido
De servers staan inderdaad in RedBus, echter is het daar niet verplicht 19" rack servers te gebruiken.

Wij hebben in 2E een ruimte waar de dedicated servers staan.

In 2F staan onze 19" racks waar onze eigen servers + colocatie staan.

We hebben nooit gezegt dat de dedicated servers in 19" rackmountable casings zaten.

Om de twijfel weg te nemen, dedicated servers zijn geen 19" casings. Dat doet verder niets af aan de kwaliteit er van.

Ze zijn niet gestapeld in 19" racks, maar in Breadracks.

Foto's: http://foto.pcextreme.nl/index.php?folder=/RedBus/RedBus_2E/
Ik heb het niet op towers, maar mijn complimenten. Ziet er netjes uit.

luser
06/12/05, 15:24
Idd ziet er zeer netjes uit.

Wido
06/12/05, 15:25
Als je je kabels maar netjes houdt heb je al een hele hoop problemen opgelost.

Een "kabel chaos" is iets wat je moet voorkomen.

timmeh
06/12/05, 16:47
Ziet er inderdaad netjes uit, mag ik vragen wat zo een kast nou kost per maand, inclusief stroom excl traffic. Een richtprijs, ben altijd al benieuwd geweest wat dit ongeveer zou moeten kosten.

Wido
06/12/05, 16:49
Origineel geplaatst door timmeh
Ziet er inderdaad netjes uit, mag ik vragen wat zo een kast nou kost per maand, inclusief stroom excl traffic. Een richtprijs, ben altijd al benieuwd geweest wat dit ongeveer zou moeten kosten. Ik ben maar een mannetje van de technische dienst, ik heb geen idee.

Swiftway-UK
06/12/05, 18:15
Het ziet er in ieder geval allemaal zeer netjes uit ! :)

Wido
06/12/05, 19:03
Origineel geplaatst door Swiftway-UK
Het ziet er in ieder geval allemaal zeer netjes uit ! :) Dank u

FransVanNispen
07/12/05, 00:45
Ziet zéér netjes uit. Ik heb wel eens andere opstellingen gezien met desktop kasten!

Ik ben echter wel erg benieuwd wat de kasten/voedingen op termijn doen. Ik heb zo mijn twijfels over de kwaliteit van een budget voeding.

Als gecertificeerd reperateur van de merken Philips, Grundig en Sony, en 9 maanden HP, IBM en Compaq garantie monitoren te hebben gerepareerd, heb ik in het verleden nog al wat problemen gezien met voedingen.

De problemen zitten hem meestal in de veel goedkopere elco's die in normale voedingen gebruikt worden. Deze drogen zéér makkelijk uit bij hogere temperaturen waardoor de waarde drastisch verminderd.

timmeh
07/12/05, 09:48
Ik zie dat er Sweex D4 kastjes gebruikt worden, dat is natuurlijk wel een leuk indeelbaar kastje voor een hele scherpe prijs.

Maar ik vind het persoonlijk echt pisbakkenstaal, al een paar keer me hand aan open gehaald. En de voedingen zijn ook niet echt betrouwbaar te noemen.

Ik vind dit wel een goede oplossing, maar zou persoonlijk een wat meer betrouwbare kast nemen. Mtek maakt tegenwoordig hele nette en stevige kasten met een goede voeding er in.

Wido
07/12/05, 15:31
Laat dat verder maar aan ons over :)

ju5t
07/12/05, 15:51
Oude suite van EasyDedicated is het niet? Tegenover onze suite volgens mij, ziet er keurig uit.

clownyenator
07/12/05, 16:44
misschien miereneuken, maar het via logootje staat nog wel op jullie site ;-)

Wido
07/12/05, 16:50
Origineel geplaatst door getUP
Oude suite van EasyDedicated is het niet? Tegenover onze suite volgens mij, ziet er keurig uit. Dat klopt inderdaad.

ju5t
07/12/05, 17:06
Kijk kijk, aangenaam buurman :)

Wido
07/12/05, 17:34
Origineel geplaatst door getUP
Kijk kijk, aangenaam buurman :) hoi :)

tazmanian
07/12/05, 19:17
Ervaringen op dit moment per mail vele malen beter maar zit nu op de leaseserver te wachten, tot nu toe een aantal negatieve dingen en ook hele positieve dingen :)

positief iets: afspraak die gemaakt werd en later ingetrokken werd weer mogelijk gemaakt, door een techman zijn inzet.

negatief: een vraag die ik stelde aan de administratie zit ik nog op te wachten op het antwoord, maar dat kan te maken hebben met mijn zinsopbouw :)

Netbyte
16/12/05, 14:45
Ik heb een prima ervaring met Pcextreme. Mijn server was binnen 3 dagen up, helaas had deze een rotte harddisk. toen heb ik binnen 2 dagen ongeveer een nieuwe gehad met een volledige nieuwe installatie. Prima geregeld en het beestje is al meer dan 34 up en verder geen problemen mee gehad.

Dit alles geregeld via e-mail en ze reageren meestal wel binnen een x aantal uur of dezelfde dag nog. Via controle panel kun je je rdns, traffic en facturatie history nakijken. Prima ervaring tot nu toe!

Vernon
17/12/05, 10:07
Ik snap dus niet wat mensen tegen desktops hebben, jullie zien toch dat het netjes geregeld is ? Ik ben er zelf wel eens langs gelopen toen ik wat crap in LSW rackjes moest hangen, waar overigens een subtropisch tempratuur hing :D De tempratuur daar bij die desktops is perfect en dat staat slechts een paar meter van de lsw racks.

Ik vroeg me al af van wie dat leuke hoekje was, het is iets wat ikzelf eiglijk al heel lang wil doen maar het opstarten is minder he :)

Wido
17/12/05, 13:17
Origineel geplaatst door Vernon
Ik snap dus niet wat mensen tegen desktops hebben, jullie zien toch dat het netjes geregeld is ? Ik ben er zelf wel eens langs gelopen toen ik wat crap in LSW rackjes moest hangen, waar overigens een subtropisch tempratuur hing :D De tempratuur daar bij die desktops is perfect en dat staat slechts een paar meter van de lsw racks.

Ik vroeg me al af van wie dat leuke hoekje was, het is iets wat ikzelf eiglijk al heel lang wil doen maar het opstarten is minder he :) LSW staat in 2F, onze dedicated servers in 2E :)

crazycoder
18/12/05, 13:41
Origineel geplaatst door FransVanNispen
Ik ben echter wel erg benieuwd wat de kasten/voedingen op termijn doen. Ik heb zo mijn twijfels over de kwaliteit van een budget voeding.

Ik heb diverse klanten die hun desktop en minitowers niet uit willen zetten, draaien dus 24x7.

Geen enkel probleem zolang je maar behoorlijke voedingen heb. Hoe goed de voedingen zijn die pcextreme gebruikt weet ik niet.. neem aan dat de mannen niet over 1 nacht ijs gaan.. hoop het tenminste maar voor hun klanten :)

kEx
24/12/05, 01:53
hmm, ik dacht ook een dedi te huren bij PCX te huren.