PDA

Bekijk Volledige Versie : [TKG]Met spoed IDE kabel met 4 connectoren



Pinvert
12/10/05, 22:22
Ik zoek met spoed een IDE kabel met 1 connector voor het MoBo en 4 connectoren voor 4 DVDdrives (als je er eentje met 3 hebt, stuur ook maar op). Ik kan er in totaal 5 gebruiken. Dusszz.. wie kan mij dat aanbieden?

svbeek
12/10/05, 22:34
deze bestaan niet

Je kunt maximaal 2 devices op een ide bus hangen

Sander-
12/10/05, 22:35
Origineel geplaatst door Pinvert
Ik zoek met spoed een IDE kabel met 1 connector voor het MoBo en 4 connectoren voor 4 DVDdrives (als je er eentje met 3 hebt, stuur ook maar op). Ik kan er in totaal 5 gebruiken. Dusszz.. wie kan mij dat aanbieden?
Het is ook wel handig om de technische capaciteiten van je hardware te kennen...

Bij mijn weten zijn er GEEN IDE Controllers die per kanaal 4 apparaten aankunnen, je zult dus 2 kanalen moeten gebruiken, en anders een losse PCI IDE Controller erbij hangen.

Pinvert
12/10/05, 22:43
Vaag dan. Want ik heb ze een paar jaar geleden in mijn handen gehad.

ProLiSo
12/10/05, 22:46
Het is niet mijn core business maar ik zag dat de groothandel ze heeft liggen op voorraad.


HDD kabel 40 polig 4x Female/1x Female 1.2m

Als dit de goede is dan kan ik ze wel leveren

kosten € 3,25 per kabel
-excl btw
-excl verzendkosten

Pinvert
12/10/05, 22:57
Origineel geplaatst door ProLiSo
Het is niet mijn core business maar ik zag dat de groothandel ze heeft liggen op voorraad.


HDD kabel 40 polig 4x Female/1x Female 1.2m

Als dit de goede is dan kan ik ze wel leveren

kosten € 3,25 per kabel
-excl btw
-excl verzendkosten Kijk.... ik wist het wel :)
Bedankt :W:
PM komt er aan.

Pinvert
12/10/05, 23:17
Origineel geplaatst door WE-Create!

Het is ook wel handig om de technische capaciteiten van je hardware te kennen...

Bij mijn weten zijn er GEEN IDE Controllers die per kanaal 4 apparaten aankunnen, je zult dus 2 kanalen moeten gebruiken, en anders een losse PCI IDE Controller erbij hangen. Nog even ter info voor jou dan... Het gaat om zelfbouw CD/DVD copytowers. Nu gebruik ik PC's daarvoor met 1 lezer en 3 branders en een promisecard er in maar dat vertraagt tijdens het simultaan branden.
Een paar jaar geleden gebruikte ik PIII's zonder promisecards en die deden simultaan een uur over 3 volle DVD's. Nu met een promiscard en de nieuwste branders bijna 2 uur.
Ik heb het vanavond even getest met een 3xfemale/1xfemale in een AMD Sempron 2600+ (3 branders 16x) en die deed 19 minuten over 3 DVD's van 3,8 GB.
Hoebedoellu technische capaciteiten :p ;)

sander815
15/10/05, 01:21
dus 1 ata aansluiting op MB met 3 burners?? das het nieuwste wat ik hoor

Fabian
15/10/05, 11:39
"Vroegah" zat er een cdrom controller op creative geluidskaart. Dit werkte met id's ipv master/slave config's.

Daar kon je ook 4 cdrom's aan hangen.

WebSiteNet
15/10/05, 11:45
Wat een geblaat. Ik heb hier nog een stapel pc's staan met maar een ide aansluiting waar gewoon 4 apparaten aan kunnen (ik zal eerlijk zijn: Pentium 133 MMX ;) ). Kabel ervoor kan je kopen bij mij in de buurt:

www.pctop.nl --> Kabels --> IDE kabels --> 5 aansluitingen 1.20m.

Een directe link naar het product werkt niet omdat hij aleen in het frame geladen wilt worden. Ze verzenden ook.