PDA

Bekijk Volledige Versie : CheapAss



nutnet
12/10/05, 14:52
Lees de namen van de pakketten

http://www.cheapass.be/select5.php?tab=hosting

De slogan en het logo zijn ook op zijn minst origineel te noemen... maar ik vraag me af of iemand bij een dergelijk bedrijf zijn website durft hosten, de site van cheapass zelf is bijvoorbeeld ook niet echt snel.

Edit: is het eigenlijk wel een bedrijf? Ik zie nergens een BTW/KvK nummer.

smurf
12/10/05, 14:58
DOMENICO EDIT: Op verzoek verwijderd. Voortaan eerst even goed nadenken over wat je post.

Ahead-IT
12/10/05, 16:00
Dit is een webhosting project van www.realroot.be

Euro-Servers
12/10/05, 18:27
Geweldig :)

nutnet
12/10/05, 19:02
Haha, realroot heeft anders ook wel een interessante website.

WebBizz
12/10/05, 19:32
Ze pakken de zaken daar inderdaad origineel aan :)

Tuinslak
12/10/05, 20:17
Ik denk dat Realroot wel goede support heeft e.d., maar hun RealDSL en Cheapass zijn gewoon extra projecten (om wat extra te verdienen?).
Ik zou bij Cheapass niet al te veel support verwachten (wat wil je aan die prijs).
Cheapass servers zijn echter wel Pentium 4 (3 ghz dacht ik) cpu's met een Gig ram.
(Vroeger waren het budget servers)

Cyberdevil
12/10/05, 21:09
Origineel geplaatst door Tuinslak
Ik denk dat Realroot wel goede support heeft e.d.


Naar wat ik hoor is dit wat minder ;) Reactie kan je meestal wel lange tijd op wachten...

En cheapass heb ik al gemerkt dat domeinen vaak down zijn. Hosting is al niet veel beter naar mijn ondervinding.

Zenda
12/10/05, 22:06
Vind het erg originele ideeën en ook zeker erg gewaagd! Echter vraag ik me af of € 1,- per jaar niet wat erg erg weinig is.

Het zou me overigens niet verbazen dat als je er een webhostingpakket besteld, je een link krijgt naar een gratis 18+ webcam ;).

minime
13/10/05, 10:07
moet gelijk denken aan joop de klepzeiker (spel ik het goed?:) )

tvm
13/10/05, 11:55
Mja,

ik heb er nochtans niet zulke slechte ervaring mee om een domeinnaam te registreren. Ik had een probleem zoals nameservers anpassen en glue records plaatsen. Gewoon ff het nummer dat in de whois van cheapass.be staat gebeld. Dan moest ik van die karel die opnam een mailtje sturen en binnen de 5 minuten werkte alles.

Volgens mij zal hun hosting ook wel meevallen voor da amateuristische webdesigners maar als je kwaliteit en stabiliteit wilt ga je best naar een duurdere hoster. Dat weet iedereen toch dat je voor die paar euros wel wat moeite mot doen om degelijk gehost te zijn.

mvg,

Tim Van Maele

IT-worX
13/10/05, 20:17
Heb er een paar privédomeintjes staan, moet zeggen dat de support vrij goed is (volgende dag antwoord voor bvb aanpassen gluesettings). Durf deze URL ook wel eens aan vrienden te geven als ze vlug-vlug een eigen domeintje nodig hebben zonder op facturen te moeten wachten. Die SMS toestand is wel handig dan!

Heb tevens al 5 maand een realdsl-lijntje liggen maar...Nog altijd geen factuur gehad :-)

Overigens voor de geïnteresseerden: van een paar babes van de realroot site heb ik de posters gekregen op de realroot karting nu 2 weken terug ;-)

luser
13/10/05, 20:22
Origineel geplaatst door IT-worX

Heb tevens al 5 maand een realdsl-lijntje liggen maar...Nog altijd geen factuur gehad :-)


Algemeen probleem bij realroot ;)


Origineel geplaatst door IT-worX

Overigens voor de geïnteresseerden: van een paar babes van de realroot site heb ik de posters gekregen op de realroot karting nu 2 weken terug ;-)


Welk team? Was er ook ergens aanwezig (we zaten samen met de mensen van linugen).

Ken
14/10/05, 22:37
Ik heb gehoord dat RealRoot kapt met RealDSL van één van hun netwerkbeheerders. Maar zelf heeft ie geen confirmatie gegeven.

Energie
15/10/05, 03:13
interessante dames :)

IT-worX
15/10/05, 22:39
@luser: inetservices. Zat samen met een vriend (inetservices dus) en nog 2 andere personen van een andere firma in de groep. Kart 20, rest weet ik niet meer ;-)

supermike
19/11/05, 14:09
Ik heb daar nu reeds een klein jaartje een 3-tal domeinnamen lopen, en ik moet zeggen, 't zal wel het laaste jaar zijn ook.
Inderdaad, het is goedkoop, maar de grootste ergernis eraan is dat de domeinen (op en af) offline komen en niet toegankelijk zijn (zoals hier ook reeds werd vermeld)
Ik kan je verzekeren het is erg storend, zeker als je er een forum wilt plaatsen.

GlobalServe
19/11/05, 14:33
Voor weinig geld kan je volgens mij niet veel verwachten...

Beter van iets meer uit te geven per jaar voor goede support, uptime, enz...

Als het gaat om een hobbysite is dit wel een goede deal.

IT-worX
19/11/05, 14:36
supermike ik heb enkel de domeinregistratie daar, en staat op eigen ns'en...werkt perfect

Celion
20/11/05, 00:28
Origineel geplaatst door nutnet
Haha, realroot heeft anders ook wel een interessante website.

Ik denk niet dat dit serieus genomen moet worden, dit is vindt ik echt over de top haha.

sp-services
20/11/05, 00:44
website alleen zegt niets.

verder heb ik zelf nare ervaringen met het rr netwerk.

IT-worX
20/11/05, 01:09
@celion: neem die mannen gerust serieus...

luser
20/11/05, 04:35
Origineel geplaatst door sp-services
website alleen zegt niets.

verder heb ik zelf nare ervaringen met het rr netwerk.

Realroot heeft een top produkt voor zijn prijs, wil je beter moet je maar meer betalen.

AlphaXS
20/11/05, 10:54
Origineel geplaatst door IT-worX


Overigens voor de geïnteresseerden: van een paar babes van de realroot site heb ik de posters gekregen op de realroot karting nu 2 weken terug ;-)



wa moeten ze kosten? ;) :P

sp-services
20/11/05, 11:09
wij hebben ze gestaan +- een klein jaar geleden en moet zeggen dit was een regelrechte ramp. Dit is eigen ervaring en geen flame. De connectie naar ons rack in amsterdam lag er meer uit dan dat ze werkte.

smurf
20/11/05, 12:20
In de mix van het netwerk in Brussel waar we in staan is RR ook opgenomen... BGP sessie met RR ligt er me dunk vrij vaak uit, veel vaker dan de Cogent link...

Nu ja, myfriendsonline heeft eigenlijk niet veel te zien met RR, het zijn 2 aparte bedrijven.

Tuinslak
20/11/05, 12:24
beide zijn van Cain

IT-worX
20/11/05, 14:16
Origineel geplaatst door AlphaXS




wa moeten ze kosten? ;) :P

http://users.telenet.be/kris.de.rocker/wht/realroot/IM003109.JPG
http://users.telenet.be/kris.de.rocker/wht/realroot/IM003110.JPG

Dat zijn de posterkes dus (jah jah boven t bedje natuurlijk :D)

AlphaXS
21/11/05, 18:19
Hele goede reclame campagne ;P

IT-worX
21/11/05, 18:32
héhéhé zo mogen er inderdaad nog komen jah ;-)

wybo
25/11/05, 01:14
Origineel moet ik zeggen. En het is alleen maar wijs om je site aan te passen aan verschillend publiek...