PDA

Bekijk Volledige Versie : NBhosting verhuist naar XS4ALL(KPN)



NB-Gerd
11/10/05, 08:18
Hoi allemaal,

Als ik wat posts van mezelf terug lees kan ik mezelf wel een klap voor me kop geven.
Ik heb stellig beweerd dat Linkup een prima host was en ben er toch in zeer korte tijd achter gekomen dat dit niet zo is.
Na z'n 6 week bij Linkup te hebben gehost ben ik toch zekker 7x down geweest, vervolgens ben ik gaan klagen bij B.Karreman en R.van Eeden.
Nadat ik dit heb gedaan veranderde alles kwa houding. Ze werden asociaal en reageerde niet meer op e-mailtjes en dergelijk.

Na het opzeggen van mijn mondeling contract met Linkup begon de troubles. Het was enorm lastig om een duidelijke afspraak te krijgen omtrent het ophalen van mijn hardware.
Na 2x aangifte doen, 3x voor niks naar Adam rijden en een advocaat in de arm genomen te hebben kwa er uiteindelijk toch een afspraak op tafel.

Op de dag van de afspraak werd ik begeleid door B.Karreman op een best bijzondere manier.
Hij liep te zeuren over van alles en nog wat, b.v. kabels die van hun zijn (not) , zelfs de schroefjes werd moeilijk over gedaan.

Mijn advies aan alle mensen die op dit forum komen!
"MENING" = GA NIET MET DEZE MENSEN IN ZEE!

Toch moet ik zeggen dat dit wederom een leerzame ervaring is geweest ook al was het niet echt prettig
Door deze ervaring kan ik zeggen dat b.v. Zylon Internet Service zeer netjes was kwa dienst verlening ondanks de verschillen die wij samen hadden.

Ik ben nu blij dat ik weg ben uit Iqarus en dat de stress periode voorbij is!
Ik heb flink wat nachten wakker gelegen omtrent dit verhaal.

Voor alle topics waarin in stug linkup heb goedgekeurd , Mijn welgemeende excuses, Jullie hadden 200% gelijk!

Onze servers staan nu in de colo ruimte van XS4ALL waar ik zeer veel vertrouwen in heb.

De klanten zijn gelukkig nog geen 24uur uur down geweest.
Ikzelf wat langer omdat ik mijn hoofd domeinnaam moest verhuizen.
Zal in de loop van vandaag er wel doorkomen

JohanB
11/10/05, 08:29
???

Stewie
11/10/05, 10:01
Wat/wie is Zylon Internet Service?

Triloxigen
11/10/05, 10:02
Origineel geplaatst door gsh2
Wat/wie is Zylon Internet Service?

Dat is ook een ISP.

NB-Gerd
11/10/05, 10:03
Yep dat is de isp waar ik voor Linkup zat.
Achteraf dus zo slecht nog niet op een menings verschil na.

JayvD
11/10/05, 11:14
Wat heeft dit met netwerkstoringen te maken?

superior-is
11/10/05, 11:18
Thread verplaatst.

TormentoR
11/10/05, 11:21
De problematiek rond LinkUp wordt hier toch al een hele tijd besproken. Normaal na aanleiding van een netwerkstoring. Deze post als follow-up daarvan.
Ik vind dat de consument deze vervelende ervaringen best mag delen, zeker als het meer dan eens voorkomt!

IceHosting
11/10/05, 11:33
Ja, en nbhosting is niet de enigste die problemen met hun heeft gehad of nog steeds heeft.

Zo zijn er nog:
Zenid
HostingPower
Mediaserve
En wij, IceHosting....

izdesign
11/10/05, 11:38
Tsjah snel verhuizen dan he :)

Unixadmin
11/10/05, 12:52
Goed dat jij het hier je ervaring met ons deelt. Als Linkup zo doorgaat dan gaan er meer klanten bij hun weg dan dat er hosters bijkomen.

Stewie
11/10/05, 12:54
Maar wie heeft er nou een mondelinge overeenkomst ipv een schriftelijk contract? Dat is wel redelijk uniek te noemen

IceHosting
11/10/05, 16:08
@gsh2
Ik denk dat linkup nog niet met een contract is aankomen zetten naar nbhosting. En toen nbhosting wou vertrekken,dat linkup beweerde dat ze een mondelingen contract hadden.
Maar nbhosting kan het beter vertellen ;)

@izdesign
Verhuizing ging/ gaat moeilijk, wanneer ze niet of nauwelijks reageren. Zo moesten wij alles via onze klanten te weten komen wat de situatie was, omdat ze te beroerd waren onze telefoontjes aan te nemen.
En is uiteindelijk alles via een tussenpersoon geregeld.

izdesign
11/10/05, 16:09
Daar zit wat in maar is er niet nog een andere manier dan?

IceHosting
11/10/05, 16:11
Weinig, want wat nbhosting en een paar andere bedrijven ook hadden, die gaan dan naar het datacenter, om hun spul op te halen als er met linkup niet te spreken valt. Maar daar blijkt dat Linkup je de toegang ontzegd heeft, en niet meer naar binnen mag.

Zo stond ik ook 3 keer voor niks bij Iqarus. En ik lag nogwel offline.....

Showeb
11/10/05, 16:15
Wat voor service en netwerk kwaliteit verwacht je voor die prijzen? Dat had ik je van tevoren kunnen vertellen:-)

Niet dat ik iets met Linkup te maken heb gekregen, als je logisch nadenkt kan het ook niet anders.

NB-Gerd
11/10/05, 16:16
yep zo gaat het presies.

--------------------------------------------------------------
Linkup / Colinks en hun nieuwe naam NextGeneration
--------------------------------------------------------------

Gelukkig ben ik er nu weg.

Niet alleen dat was trouwens een probleem.
Ik kreeg regelmatig klanten op msn die om hosting vragen.
Zodra ze het woorden Linkup / Iqarus horen 'weg klant'

Het heeft me hosting bedrijf dus ook enorm slecht gedaan.
Ik zit nog te twijfelen of ik een schade claim ga indienen.

Er is bewijs genoeg lijkt me zo.


Wat trouwens ook erg snue is.
B.Karreman heeft stiekum wat kabels achter gehouden toen ik weg ging.
Had dit jamer genoeg pas door toen ik in het datacenter van xs4all stond.

o.a. een console kabel van me apc.

Naja een behulpzame collega had gelukkig 1 bij zich.

Stewie
11/10/05, 16:25
Waarom zou iemand een kabel stelen? Voor duizenden, tienduizenden of honderduizenden aan apparatuur hebben staan, wat moet je dan met een kabel van 50 eurocent? Dat snap ik nooit, helaas gebeurd het overal.
Vaak genoeg gemerkt dat iemand de stroomkabel van de monitor weg heeft gehaald :(

NB-Gerd
11/10/05, 16:26
zo zijn ze gewoon, nog even lastig doen.
hij deed zelfs moeilijk over mijn power en utp kabels.
Waren zogenaamd van hun (niet dus)

Zover ik heb begrepen is Linkup z ogoed als failiet.
Ze hebben nog wel grootspraak dat ze iedereen eruit werken enz.

Maar ik denk dat ze gewoon echt failiet gaan.
Er stond een stuk minder hardware in de ruimte van hun.

Laten we anders de koppen bij elkaar stekken en een kort geding aanspannen, die winnen we met gemak.

Triloxigen
11/10/05, 16:32
Ik wilde het voor me houden, maar ik ga het toch vragen...

De problemen met Linkup spelen al een tijdje en er is ook vanalles te vinden over deze problemen op dit forum.
NB-Gerd, wat heeft je gedreven om toch met deze partij in zee te gaan?

Dune
11/10/05, 16:38
Origineel geplaatst door Triloxigen
Ik wilde het voor me houden, maar ik ga het toch vragen...

De problemen met Linkup spelen al een tijdje en er is ook vanalles te vinden over deze problemen op dit forum.
NB-Gerd, wat heeft je gedreven om toch met deze partij in zee te gaan?

en meer nog om ze zelfs een tijdje furieus te verdedigen?

IceHosting
11/10/05, 16:44
Nou een feit was, toen ze net hun suite in gebruik hadden genomen, hielpen ze je goed overal bij. En was alles dik in orde.

Met de verhuizing naar hun toe hielpen ze netjes overal mee. Je kon ze zelfs een belletje geven en dingen vragen. Dat deden ze keurig dan.

Dat was voor ons een hele vooruitgang, bij leaseweb in schuberg philis was de support zeer slecht.

Enja, de prijs die ze hadden. Daarvoor kon je het niet laten liggen.

De eerste maanden waren ook prima. 1 keer maar downtime toen gehad in 4 maanden. Maar toen begon het gezeik.

@nbhosting
Denk dat het meer vertrokken klanten is, waarom hun ruimte zo leeg is.

Wat ik echter niet netjes vond, dat was dat dezelfde dag in mijn rack bij hun al een nieuwe klant hing (of de dag erop, ben 26 uur bezig geweest met verhuizen ;) ), en ook gebruik maakte van onze oude ip adressen.

Showeb
11/10/05, 17:22
Origineel geplaatst door Triloxigen
Ik wilde het voor me houden, maar ik ga het toch vragen...

De problemen met Linkup spelen al een tijdje en er is ook vanalles te vinden over deze problemen op dit forum.
NB-Gerd, wat heeft je gedreven om toch met deze partij in zee te gaan?

Ik denk de prijs:)

Wouter K
11/10/05, 17:28
Origineel geplaatst door Triloxigen
Ik wilde het voor me houden, maar ik ga het toch vragen...

De problemen met Linkup spelen al een tijdje en er is ook vanalles te vinden over deze problemen op dit forum.
NB-Gerd, wat heeft je gedreven om toch met deze partij in zee te gaan?


Origineel geplaatst door Dune


en meer nog om ze zelfs een tijdje furieus te verdedigen?

Dat wil ik ook wel eens weten. Ik kan me herinneren dat je in eerste instantie Linkup enorm hebt lopen flamen in een thread, vervolgens heb je ze enorm lopen verdedigen (leek wel alsof je er voor betaald werd) en nu krijgen ze weer een emmer stront van je over zich heen? Het komt een beetje over alsof je met alle winden meewaait, maar ik zou ook graag je argumentatie hierover willen weten.

NB-Gerd
11/10/05, 19:02
Denk dat hun prijs me gedreven heeft en enkele redelijke verhalen op dat moment.
Dat is in die 7 week wel erg veranderd.

JohanB
11/10/05, 19:05
Nou is het allemaal wel leuk maar horen we hier altijd het verhaal maar van 1 kant. Niemand die even de moeite neemt contact op te nemen met Linkup zelf. In hoeverre is een verhaal van een ex-klant zuiver? Het lijkt er op dat alles wat men hier zegt over Linkup als waarheid gezien wordt en dat terwijl Linkup zelf op geen enkele manier antwoord kan geven, ze kunnen zelfs dit forum niet bezoeken.

Wij hebben in bijna 3 jaar tijd nog nooit, maar dan ook nooit een probleem gehad met wat dan ook bij Linkup en zo zijn er meer!

jinxedworld
11/10/05, 19:16
Origineel geplaatst door NB-Gerd

Wil me hier verder niet teveel over uit laten. Omdat ik dan wel eens een zooi polen aan me deur kan krijgen.

Weet je wel gelijk waarom ze alles goedkoop aanbieden. Polen zijn toch lekker goedkope krachten? :D

NB-Gerd
11/10/05, 19:20
psies ik pas daarom wel op wat ik zeg.

Power-Hosting
11/10/05, 19:57
Origineel geplaatst door JohanB
Nou is het allemaal wel leuk maar horen we hier altijd het verhaal maar van 1 kant. Niemand die even de moeite neemt contact op te nemen met Linkup zelf. In hoeverre is een verhaal van een ex-klant zuiver? Het lijkt er op dat alles wat men hier zegt over Linkup als waarheid gezien wordt en dat terwijl Linkup zelf op geen enkele manier antwoord kan geven, ze kunnen zelfs dit forum niet bezoeken.

Wij hebben in bijna 3 jaar tijd nog nooit, maar dan ook nooit een probleem gehad met wat dan ook bij Linkup en zo zijn er meer!

Hier ben ik het ook mee eens, ook wij hebben een rack bij Linkup en zijn nog steeds tevreden.
Maar het is wel duidelijk dat de naam Linkup keer op keer flink door het slijk gehaald wordt door ex-klanten, maar ze vertellen er dan niet bij wat de reden is waarom ze weg zijn of waarom ze weg moesten.

Er zijn hier zelfs ex-klanten van Linkup die steen en been lopen te klagen, maar vergeten dat ze zelf de veroorzaker waren van de problemen die ze destijds hadden.

NB-Gerd
11/10/05, 20:00
kom op zeg!

als 8 bedrijven hetzelfde zeggen heb je toch echt stront in je ogen zitten naar mijn mening.
Klinkt erg asso maar zo is het toch? vooral zaken met hun blijven doen dan kom je er vanzelf achter hoe ze echt zijn.

deze 8 bedrijven kennen elkaar totaal niet en hebben dezelfde ervaring.
Lijkt me niet dat we jomanda ingehuurd hebben voor telepatie.

Voor alle bedrijven die mee willen doen met het kort geding tegen Linkup, Colink of NextGeneration

Neem even contact op met mijn advocaat:

MR. M. Hoekstra
Overes Advocaten
Ubbo Emmiussingel 23
9711 BB Groningen
Postbus 1280
9701 BG Groningen
T: + 31 (0) 50 - 314 08 40
F: + 31 (0) 50 - 312 81 12
W: www.overesadvocaten.nl
E: m.hoekstra@overesadvocaten.nl

Vermeld even dat het om Linkup / Colinks gaat.

Extra informatie is altijd welkom via support@nbhosting.nl

Power-Hosting
11/10/05, 20:10
Origineel geplaatst door NB-Gerd
kom op zeg!

als 8 bedrijven hetzelfde zeggen heb je toch echt stront in je ogen zitten naar mijn mening.
Klinkt erg asso maar zo is het toch? vooral zaken met hun blijven doen dan kom je er vanzelf achter hoe ze echt zijn.

deze 8 bedrijven kennen elkaar totaal niet en hebben dezelfde ervaring.
Lijkt me niet dat we jomanda ingehuurd hebben voor telepatie.

Ben ik wel eens benieuwd welke bedrijven dat zijn, ken zowiezo al een hoop bedrijven die wel tevreden zijn.
Verder ben ik nog steeds benieuwd naar je argumenten, zomaar loze opmerkingen maken over je ex-provider is niet netjes.
Verder denk ik ook niet dat het relevant is dat je Linkup verdenkt van diefstal van je kabels terwijl ze dozen vol hebben liggen die iedereen gewoon mag pakken als ze die nodig mochten hebben.

NB-Gerd
11/10/05, 20:19
Als deze bedrijven wensen ervoor uit te komen doen ze dat zelf.
Ik heb nu 8 op papier staan waarvan 4 meedoen aan het kort geding.

Ik kan hier wel stappels mailtjes met bewijs gaan posten maar dat lijkt me niet echt ok.

Kom een keer lang zou ik zeggen.
Dan laat ik je me map met bewijzen zien.

Power-Hosting
11/10/05, 20:22
Origineel geplaatst door NB-Gerd
Als deze bedrijven wensen ervoor uit te komen doen ze dat zelf.
Ik heb nu 8 op papier staan waarvan 4 meedoen aan het kort geding.

Ik kan hier wel stappels mailtjes met bewijs gaan posten maar dat lijkt me niet echt ok.

Kom een keer lang zou ik zeggen.
Dan laat ik je me map met bewijzen zien.

Maar je hebt geen contract?, dus een kort geding met een mondelinge overeenkomst maakt geen schijn van kans.
Kijk maar uit dat jij geen aanklacht aan je broek krijgt wegens laster!!.

NB-Gerd
11/10/05, 20:29
Tja ik niet maar hun ook niet. (contract)
Gelukkig mag je in nederland vrij op forum praten.
Tevens is alles wat ik op dit forum zeg mijn persoonlijke mening.

Als de heren graag met laster willen gaan gooien moeten ze dat doen.
Krijg net weer 2 intressante mailtjes van linkup binnen waar ik persoonlijk wel om moet lachen.

Jamer dat ik ze hier niet mag posten.

ik quote even een stukje rechtsreeks uit een mailtje van B.Karreman



Ik kom het graag persoonlijk incasseren, zoals je afgelopen zondag wel hebt begrepen, gluipert ! Toen was je poeslief ! Angsthaas, gebruiker.

Gebruiker? lol ik gebruik dus geen enkele vorm van drugs of drank LOL

®on
11/10/05, 21:19
Gerd, sorry dat ik het zeg, maar je maakt jezelf echt belachelijk door zo te blijven posten.

TormentoR
11/10/05, 21:28
@NB-Gerd: maak je niet druk... zijn gewoon uitingen van machteloosheid.

Die jongens zitten misschien in de shit, pas op dat ze je niet meenemen.

De manier hoe ze IceHosting (mijn hoster) hebben behandeld en anderen dus blijkbaar ook, zegt voor mij genoeg.

Dat het überhaupt mogelijk is met hun zaken te doen zonder contract zegt meer over LinkUp dan NBHosting. Aangezien LinkUp een groter bedrijf is.

Maar ik begrijp best dat je het niet leuk vindt dat je hoster als slecht wordt afgeschilderd. Aangezien je dan zaken doet met met een slecht bedrijf, dat wil niemand. Blijf ze verdedigen, ik hoop dat ook LinkUp van hun 'fouten' leert.

TormentoR
11/10/05, 21:35
[edit]

reasonnet != linkup .. :rolleyes:

mark_m
11/10/05, 21:37
Origineel geplaatst door TormentoR
@NB-Gerd: maak je niet druk... zijn gewoon uitingen van machteloosheid.

Die jongens zitten misschien in de shit, pas op dat ze je niet meenemen.

De manier hoe ze IceHosting (mijn hoster) hebben behandeld en anderen dus blijkbaar ook, zegt voor mij genoeg.

Dat het überhaupt mogelijk is met hun zaken te doen zonder contract zegt meer over LinkUp dan NBHosting. Aangezien LinkUp een groter bedrijf is.

Maar ik begrijp best dat je het niet leuk vindt dat je hoster als slecht wordt afgeschilderd. Aangezien je dan zaken doet met met een slecht bedrijf, dat wil niemand. Blijf ze verdedigen, ik hoop dat ook LinkUp van hun 'fouten' leert.

Waaraan zie jij dat ze bij linkup afnemen? zover ik zie staan ze bij Reasonnet

Technotop
11/10/05, 21:38
Origineel geplaatst door Power-Hosting


Maar je hebt geen contract?, dus een kort geding met een mondelinge overeenkomst maakt geen schijn van kans.
Kijk maar uit dat jij geen aanklacht aan je broek krijgt wegens laster!!.

Mondeling contract is ook nog altijd van toepassing. Zwart op wit heb je feiten, maar je mag ook mondeling een contract afsluiten. Gaat er om dat het wel wat moeilijker is om aan te tonen dat JIJ gelijk hebt.

Verder vind ik al dat gezeik achteraf een beetje raar allemaal, hoezo achteraf? Zeg het dan gewoon als je er al bent? Geen enkel netwerk is heeft 100% tevreden klanten, de een wat meer dan de ander.

Zijn er problemen met een provider dan regel je dit zelf via een provider of anders maak je zelf even een enquete van klanten en dan kan je misschien wel iets doen tegen z'n provider.

Er zijn ook mensen die WEL te vreden zijn met die ene provider, je verziekt de markt voor hun! Zij lopen klanten mis door al het gezeik van andere.

Je hebt zelf problemen met je provider, volgens mij valt dit gewoon onder smaad. Of niet?

JIJ of een paar andere hebben problemen de andere niet, maak hun bedrijf dan ook niet kapot.

(ik zeg dus alleen dat mensen even moeten oppassen wat ze zeggen, ik word er moe van dat als er iets mankeert aan wat voor bedrijf dan ook dat er altijd gelijk hoog van de dagen wordt gescheeuwd. 1% heeft problemen de andere 99% is er de dupe van.)

NB-Gerd
11/10/05, 21:46
Wij maken hun ook niet kapot. Dat doen ze zelf.
Wij besprekken ervaringen omtrent deze provider.
Niemand is tot iets verplicht.

Zij duperen eerder ons dan wij hun.

Nogmaals een forum is een plek waar je vrij je mening mag geven over zaken zoals dit.

TormentoR
11/10/05, 21:48
Origineel geplaatst door mhameetman


Waaraan zie jij dat ze bij linkup afnemen? zover ik zie staan ze bij Reasonnet

Ja, mijn fout :X

Technotop
11/10/05, 21:49
Origineel geplaatst door NB-Gerd
Wij maken hun ook niet kapot. Dat doen ze zelf.
Wij besprekken ervaringen omtrent deze provider.
Niemand is tot iets verplicht.

Zij duperen eerder ons dan wij hun.

Nogmaals een forum is een plek waar je vrij je mening mag geven over zaken zoals dit.

Dus andere bedrijven moeten daar dan ook de dupe van zijn? Want dat is eigenlijk wel wat jouw doel is. Je slaat niet 1 vlieg maar tientallen/honderden/duizenden vliegen dood..

Vrijheid van menings uiting.. ja maar ook daar zitten beperkingen aan. Iemands bedrijf belachelijk tot schade toebrengen is toch echt smaad, en dat mag niet.

Verder geef ik je groot gelijk dat er problemen zijn, maar dan nog houdt het voor je zelf vertel dat je je servers niet kunt ophalen.. maar wat is de rede daartoe dan? Je bent daar nu zelf weg dus de problemen zijn over? Je hebt schade hier onder geleden, nou stap dan naar de rechter of dien een schade claim in.

®on
11/10/05, 21:50
Origineel geplaatst door TormentoR


Aan je signature te zien, ben jij ook afnemer van LinkUp. Je staat nog volledig achter ze en dan is het niet leuk als ze "jouw" isp in slecht daglicht zetten.
Doe eens fatsoenlijk onderzoek zou ik zeggen. Ik heb nog nooit diensten afgenomen van Linkup, en heb neem al een jaar of twee mijn diensten af bij Trancepitt Services (Reasonnet netwerk).

Vanwaar mijn opmerking: sommige mensen vergeten dat hier ook klanten meelezen, en dat je manier van posten invloed kan hebben op de keuze die een klant in de toekomst gaat maken. Met modder gooien doen kleine kinderen, klanten zijn echter op zoek naar volwassen ondernemers ;)

//edit: okee, je bent er al achter dat ik geen linkup klant ben ;)

JayvD
11/10/05, 22:02
Naar mijn mening gaat deze post een beetje van het beeld af.

Ik wens NB-Gerd veel succes met zijn zogenaamde aanklacht, als ik dit zo mag lezen dan zit hij zelf de boel alleen maar te laten escaleren. Dat je weg bent uit een netwerk omdat het je niet helemaal aanstaat doordat er problemen zijn geweest, ok kan ik begrijpen zou precies hetzelfde doen! Maar dat je hier op dit forum jouw gelijk probeert te halen vind ik belachelijk. Ik krijg een beetje het gevoel dat je op dit forum komt om uit te huilen of iets dergelijks.

Icehosting is ook weg uit het netwerk die heeft zich erbij neergelegd, moet jij ook doen. Ik ga mijn woorden hier niet meer aan vuil maken maar ik denk dat je ook zelf wel een beetje verantwoordelijk bent voor de manier waarop het is gegaan (zie jouw houding hier op het forum).

Ik hoop dat jouw bedrijf weer normaal gaat draaien maar zoals jouw houding hier is verwacht ik er niet veel van, ik zou nooit klant willen worden van je na al die berichten.

Technotop
11/10/05, 22:09
Origineel geplaatst door JayvD
Naar mijn mening gaat deze post een beetje van het beeld af.

Ik wens NB-Gerd veel succes met zijn zogenaamde aanklacht, als ik dit zo mag lezen dan zit hij zelf de boel alleen maar te laten escaleren. Dat je weg bent uit een netwerk omdat het je niet helemaal aanstaat doordat er problemen zijn geweest, ok kan ik begrijpen zou precies hetzelfde doen! Maar dat je hier op dit forum jouw gelijk probeert te halen vind ik belachelijk. Ik krijg een beetje het gevoel dat je op dit forum komt om uit te huilen of iets dergelijks.

Icehosting is ook weg uit het netwerk die heeft zich erbij neergelegd, moet jij ook doen. Ik ga mijn woorden hier niet meer aan vuil maken maar ik denk dat je ook zelf wel een beetje verantwoordelijk bent voor de manier waarop het is gegaan (zie jouw houding hier op het forum).

Ik hoop dat jouw bedrijf weer normaal gaat draaien maar zoals jouw houding hier is verwacht ik er niet veel van, ik zou nooit klant willen worden van je na al die berichten.

even om de puntjes op de i te zetten.

Het gaat hier om individuele problemen, waar andere nouja 99% geen problemen mee hebben en geen klachten hebben.

Verder vind ik het een zeer slechte zaak dat de Admins en Moderaters zulke in mijn ogen smaad topics toelaten op dit forum.

NB-Gerd
11/10/05, 22:21
Tja je mag natuurlijk vinden wat je wilt.
Ik spreek hier mijn ervaring uit. wat je ermee doet is aan jezelf.

Ik had me er ook bij neer gelegt totdat de heren weer met leuke mailtjes kwamen.
Ik ben weg en daar ben ik blij mee. Wat hun verder in de toekomst gaan doen moeten zij weten, zolang ik er niet mee lastig word gevallen.

Tuurlijk is het zonde voor al die bedrijven die bij linkup zitten. Maar dat doet niet onder aan het feit dat ze het zelf doen.

Actie = reactie

Verder wil ik er geen woorden aan vuil maken aan Linkup.

Wat betreft mijn klanten, dat zit wel goed.
Sinds ik bij linkup weg ben heb ik al weer 3 deds verhuurd.
In de hele maand dat ik bij linkup zat nog niet 1!

Ik wil de eigenaar van dit forum vragen om even telefonisch contact met mij op te nemen in de loop van morgen middag. ivm wat extra informatie omtrent de DDOS op WHT.

Technotop
11/10/05, 22:33
Origineel geplaatst door NB-Gerd
Tja je mag natuurlijk vinden wat je wilt.
Ik spreek hier mijn ervaring uit. wat je ermee doet is aan jezelf.

Ik had me er ook bij neer gelegt totdat de heren weer met leuke mailtjes kwamen.
Ik ben weg en daar ben ik blij mee. Wat hun verder in de toekomst gaan doen moeten zij weten, zolang ik er niet mee lastig word gevallen.

Tuurlijk is het zonde voor al die bedrijven die bij linkup zitten. Maar dat doet niet onder aan het feit dat ze het zelf doen.

Actie = reactie

Verder wil ik er geen woorden aan vuil maken aan Linkup.

Wat betreft mijn klanten, dat zit wel goed.
Sinds ik bij linkup weg ben heb ik al weer 3 deds verhuurd.
In de hele maand dat ik bij linkup zat nog niet 1!

Ik wil de eigenaar van dit forum vragen om even telefonisch contact met mij op te nemen in de loop van morgen middag. ivm wat extra informatie omtrent de DDOS op WHT.

Ik zie het beeld voor me van vroeger, een iemand in de hele klas deed iets stouts en gelijk heel de klas moest nablijven.

Actie reactie? Beetje kinderachtig misschien? Ik weet niet hoe oud jij bent maar een beetje volwassen kerel lost het toch echt zelf of en gaat geen andere mensen er bij betrekken die er niets mee te maken hebben. Ja jullie zitten/zaten in het zelfde schuitje maar wat maakt jij het recht om die andere er bij te betrekken?

Hoezo was jij voor dat jij problemen kreeg altijd zo negatief over de mensen die iets negatiefs zeiden over dit bedrijf? Omdat je zelf de problemen niet hebt ondervonden? Onzin lijkt mij... ze komen echt niet zo maar aanwaaien, want die zie je al van verre aankomen.

Ik wens je ook veel succes met het claimen van je geld, maar betrek daar dan geen andere bedrijven bij ook al zie jij het probleem niet voor deze bedrijven maar bij elk woord die jij publiekelijk vuil maakt tegen dit bedrijf maak jij tevens bedrijven die bij dit bedrijf zijn aangesloten belachelijk. Ja want wie gaat nou met dit bedrijf zaken doen!?

Want wie zat er nou steeds te zeiken dat al die topics over linkup dicht moesten? en nu maak je er zelf een!



Ik wil de eigenaar van dit forum vragen om even telefonisch contact met mij op te nemen in de loop van morgen middag. ivm wat extra informatie omtrent de DDOS op WHT.


uh je wil dit bedrijf wel heel erg belachelijk maken? Om dit in je post te plaatsen? Onzin dat je dit zomaar gaat plaatsen.. je weet wie de eigenaar is hoezo pm je hem niet? Wederom maak je dit bedrijf belachelijk door jouw bedrijven en misschien ook wel jouw fouten.

Luuc
11/10/05, 22:43
Origineel geplaatst door NB-Gerd
Ik had me er ook bij neer gelegt totdat de heren weer met leuke mailtjes kwamen.
Ik ben weg en daar ben ik blij mee. Wat hun verder in de toekomst gaan doen moeten zij weten, zolang ik er niet mee lastig word gevallen.Met alle respect: Dit zijn onze zaken niet, dit moet je onderling uitvechten.


Wat betreft mijn klanten, dat zit wel goed.
Sinds ik bij linkup weg ben heb ik al weer 3 deds verhuurd.
In de hele maand dat ik bij linkup zat nog niet 1!Vind ik kortzichtig van je, dit kun je Linkup (in mijn ogen) niet verwijten.

Ik probeer geen partij te kiezen maar dit "gezeur" vind ik, net als vele anderen, kinderachtig. Je zet Linkup te kakken en jezelf nog meer.

Zelf heb ik ruim 1 jaar en 9 maanden bij linkup gezeten (dat is toch wel anders dan 1 maand) en heb een paar problemen meegemaakt, toch heeft Linkup flexibel en vriendelijk gereageerd op al mijn vragen en verzoeken.

Dat ik ben vertrokken heeft een heel andere reden.

Mocht linkup daadwerkelijk zo tegen jou "tekeer gaan" vind ik het, gezien je agressiviteit in je berichten, niet eens zo vreemd.

Nogmaals, met alle respect maar denk even na voor je iets post.

Wouter K
11/10/05, 23:09
Meneer Gerd van NBhosting maakt er weer een mooie soap van hier. Sorry, maar dit soort waaierige figuren kan ik echt niet serieus nemen, beetje over en weer lallen... mooi verhaal zeg ik!

NB-Gerd
11/10/05, 23:13
De gene die echt problemen met linkup hebben kunnen zich bij ons aanmelden en hun verhaal doen.

support@nbhosting.nl

Power-Hosting
12/10/05, 00:32
Origineel geplaatst door NB-Gerd
De gene die echt problemen met linkup hebben kunnen zich bij ons aanmelden en hun verhaal doen.

support@nbhosting.nl

Lees jij uberhaupt bovenstaande posts wel door?. Wat er tussen Linkup en jou is, dat vecht je onderling uit, niet via een publiek forum.

Ik moet je eerlijk zeggen dat je jezelf met deze posts niet echt populair maakt en tevens de naam van je eigen bedrijf door het slijk haalt.
Sorry dat ik het zeg, maar ik zou geen zaken met jou willen doen als jij je gedraagt als een klein kind omdat hij zijn zin niet krijgt en zo zullen eventuele potientele klanten van jou, er ook zo over denken als ze zien hoe jij hier bezig bent.

Ik hoop dat er snel een slotje komt op deze thread, want dit slaat werkelijk helemaal nergens meer op.

NB-Gerd
12/10/05, 04:28
Dit slaat nergens op? ook nu vraag je erom. Ik laat mij niet bedreigen door de heren van linkup en ik laat mij al zeker niet afzeiken door mensen die blijkbaar graag met die heren willen omgaan.

Hierbij de de e-mails die ik vanacht ontvangen heb van Linkup 'Bap J. Karreman'

Ik heb nu al 10 bedrijven op me lijst staan die hetzelfde probleem hebben.


Email 1




-------Oorspronkelijk bericht-------

Van: Administratie
Datum: 10/12/05 00:41:13
Aan: 'Support@nbhosting.nl'
Onderwerp: Je doodvonnis !!


Ger.r.r.r.r.d,

Ik zei afgelopen zondag nog dat ik je grote bek nooit zou vergeten:
als man had je daar wat aan moeten doen, maar je bleef een
angsthaas, een watje, een gebruikertje, je vriendin was erbij,
je was een lafaard, een bleekscheet, een nakko voor je sociale
dienst ambtenaar misschien. !
Nu ga je op de toer omdat ik zo ver weg zit en probeer je te spelen alsof we alles vergeten zijn, maar luister buddy: .
Alleen mijn centjes: en daarvoor ga ik door het vuur, en kan jij mij niet stoppen.
Nomaals: het geld dat je MIJ schuldigt, voor de rest interesseer je me NAKKO .
En wat je me schuldigt, kom ik zelf halen !

Bap

PS verdere emailtjes hebben geen zin, ik kom mijn geld halen !
Wat men mij schuldt kom ik halen, ongeacht…….




Email 2




-------Oorspronkelijk bericht-------

Van: Administratie
Datum: 10/12/05 00:22:44
Aan: 'Support@nbhosting.nl'
Onderwerp: Wie het laatst lacht ................


Mijn zonen willen je ontmoeten na deze heerlijke opmerkingen van jou.
En meerdere mensen waar ik woon.




Email 3




-------Oorspronkelijk bericht-------

Van: Administratie
Datum: 10/12/05 00:09:58
Aan: 'Support@nbhosting.nl'
CC: Eeden, Reinier
Onderwerp: Je doodvonnis !!

Wij gaan alleen maar voor het volle bedrag dat jij ons nog schuld, ………….en wat we eventueel niet via de deurwaarder kunnen verhalen kom ik, Bap J Karreman zelf bij jou ophalen.

Ik accepteer geen nee van wie dan ook, inclusief gebruikers.



Email 4




-------Oorspronkelijk bericht-------

Van: Administratie
Datum: 10/11/05 22:02:59
Aan: 'Support@nbhosting.nl'
Onderwerp: RE:

Geloof me , je huilt als we klaar zijn met je ! En dan zijn we nog niet eens in Groningen op bezoek geweest.
Einde verhaal/oefening, bruinwerker.



Email 5




-------Oorspronkelijk bericht-------

Van: Bap J Karreman
Datum: 10/11/05 21:18:31
Aan: support@nbhosting.nl
CC: Eeden, Reinier; Dudonne van Wyk; Martin Bakker; Martin Rog

Beste G-g-g-g-g-g-erd,

Wij hebben een mondelinge overeenkomst van 12 maanden.

Zoals door jou in brief van opzegging (waarop wij reeds negatief gereageerd hebben via conventionele post) en door jou op het forum, webhostingtalk aangegeven negatieve topics, waarop jij de bindende overeenkomst niet alleen uit de weg gaat, maar bovendien bevestigt dat er een overeenkomst is, van 12 maanden zullen wij nu minimaal een rechter vragen omeen bindende uitspraak, via onze deurwaarders.

Voor een half rack (of voor een heel rack) gaan wij geen overeenkomst aan voor minder dan de normale 12 maanden. (ook nu heb je een minimale verbintenis van 12 maanden)

………..en dus houden wij jou aan de mondelinge overeenkomst van 12 maanden, maken wij ons niet druk over allerlei uitlatingen op een forum voor kiddoos, en vragen wij onze juridische medewerkers jou HARD, zeer HARD aan te pakken.

Verdere correspondentie eindigt in de spamfilter, gluipert !!

Met vriendelijke groeten
Bap J Karreman
Linkup Internet



Email 6




-------Oorspronkelijk bericht-------

Van: Bap J Karreman
Datum: 10/11/05 20:41:34
Aan: 'Support@nbhosting.nl'
CC: Eeden, Reinier
Onderwerp: RE:

Feit dat je de hardware in bezit hebt neemt niet weg dat er nog verplichtingen uitstaan.

Wij hebben meegewerkt aan de verhuizing, echter, wensen het uitstaande bedrag, zoals gefactureerd te ontvangen, en wel zo snel mogelijk.

Tevens wensen wij jouw advocaat meer lachuurtjes toe. Je hoeft verder niet te antwoorden, wij zullen het uitstaande bedrag gewoon incasseren, goeds- of kwaadschiks. Verdere correspondentie via email is ons inziens niet meer nodig.

Wij laten het aan de deurwaarders over, gluipert !.

Met vriendelijke groeten
Bap J Karreman
Linkup Internet



even voor de duidelijkheid, ik ben hun 0,0 schuldig alles is betaald.
De afspraak was 1 maand opzeg termijn betalen en dat heb ik gedaan.

Dit noem je dus normaal zaken doen?
Deze mensen kunnen niks anders dan bedreigen en de zaken naar hun hand zetten.

Ik pas ook voor dit soort bedrijven en ja iedereen mag het weten.
Ik sta voor goede hosting en eerlijke omgang met mijn klanten!
Dit deugt niet dus ga het niet naar mij toe schuiven.

Er zijn niet voor niks al 10 bedrijven die hier last van hebben.

I rest my case!!

®on
12/10/05, 05:03
Gerd,

ik probeer het nog 1 maal:
je geschil met Linkup los je niet op via dit forum; het posten van de emails als bewijsvoering is zinloos. Dat er meerdere bedrijven een zaak willen aanspannen tegen Linkup om wat voor reden dan ook, is hun en jouw goedrecht. Maar ook zoiets los je niet op via dit forum, daarvoor is de rechter uitgevonden.

Je manier van posten is schadelijk voor je eigen imago. Je kan en mag nog zoveel keer gelijk hebben; door in de rondte te slaan op dit forum als een bezetene, ziet dat er weinig deftig uit voor toekomstige klanten die straks via Google een en ander gaan nazoeken voordat ze met je in zee gaan.

Think about it.

NB-Gerd
12/10/05, 05:49
Tuurlijk kan ik me dat voorstellen.
Maar ik kan er gewoon niet tegen dat sommige zeggen dat linkup een goede en eerlijke host is.
Want dat blijkt toch gewoon niet zo tezijn.

Klanten zullen ook zien dat ik het enorm voor ze op neem door ze te verdedigen tegen dit soort bedrijven.

Dus het werkt ook 2 kanten op toch?

Maar kan me je reactie opzich wel voorstellen.
Deels heb je ook wel gelijk.

Ik ben op het moment gewoon erg kwaad en kan beter even niet meer posten.
Denk dat ieder ander hier op het forum ook kwaad zou zijn als je te maken krijgt met dit soort bedrijven.

Laten we hopen dat mijn moeite hier een goede waarschuwing is voor beginnende hosting bedrijfjes.

Pas op wat je doet, Zorg dat je alles goed op papier krijgt..

De rest zal ik buiten dit forum uitvechten.

Reacties en steun kwa bewijsvoering is nog steeds welkom

Emard
12/10/05, 07:07
Origineel geplaatst door NB-Gerd

Email 1
Email 2
Email 3
Email 4
Email 5
Email 6


Zijn jullie blind? Dit kan toch niet? Of vind men dit in de webhostingbusiness normaal? Aan de reacties hier in deze post kan men nou niet echt opmaken dat iemand hier dan ook het mee eens is met NB Gerd. Het enige wat hier gesuggeert wordt is: los het zelf met linkup op, dit gaat een publiek forum niks aan! Leuk...

(ik zeg niet dat NB-Gerd gelijk heeft aangezien ik zelf geen ervaring heb met linkup, maar na het lezen van deze post moest mijn mening er toch even uit)

Stewie
12/10/05, 07:25
Origineel geplaatst door Emard


Zijn jullie blind? Dit kan toch niet? Of vind men dit in de webhostingbusiness normaal? Aan de reacties hier in deze post kan men nou niet echt opmaken dat iemand hier dan ook het mee eens is met NB Gerd. Het enige wat hier gesuggeert wordt is: los het zelf met linkup op, dit gaat een publiek forum niks aan! Leuk...

(ik zeg niet dat NB-Gerd gelijk heeft aangezien ik zelf geen ervaring heb met linkup, maar na het lezen van deze post moest mijn mening er toch even uit) Ik denk dat veel user van WHT ver weg van dit soort topics blijven, niet iedereen heeft een deadwish ;)

JayvD
12/10/05, 07:29
Origineel geplaatst door Emard


Zijn jullie blind? Dit kan toch niet? Of vind men dit in de webhostingbusiness normaal? Aan de reacties hier in deze post kan men nou niet echt opmaken dat iemand hier dan ook het mee eens is met NB Gerd. Het enige wat hier gesuggeert wordt is: los het zelf met linkup op, dit gaat een publiek forum niks aan! Leuk...

(ik zeg niet dat NB-Gerd gelijk heeft aangezien ik zelf geen ervaring heb met linkup, maar na het lezen van deze post moest mijn mening er toch even uit)

Ik bekijk het meer van twee kanten, wat zou hij moeten hebben uitgevoerd om dit soort mailtjes te krijgen? (Als ze echt daadwerkelijk van Linkup afkomstig zijn)

Ik kan hier ook beweren dat ik ben bedreigd door Bill Gates, wie zegt dat het waar is?

Ik zet mijn twijfels hierbij en ik vind dat dit soort mailtjes binnen eigen kring moeten worden gehouden. Hij verpest zijn eigen rechtzaak zo.

Technotop
12/10/05, 08:40
Origineel geplaatst door NB-Gerd
Dit slaat nergens op? ook nu vraag je erom. Ik laat mij niet bedreigen door de heren van linkup en ik laat mij al zeker niet afzeiken door mensen die blijkbaar graag met die heren willen omgaan.

Hierbij de de e-mails die ik vanacht ontvangen heb van Linkup 'Bap J. Karreman'

Ik heb nu al 10 bedrijven op me lijst staan die hetzelfde probleem hebben.


Email 1




Email 2




Email 3



Email 4



Email 5



Email 6



even voor de duidelijkheid, ik ben hun 0,0 schuldig alles is betaald.
De afspraak was 1 maand opzeg termijn betalen en dat heb ik gedaan.

Dit noem je dus normaal zaken doen?
Deze mensen kunnen niks anders dan bedreigen en de zaken naar hun hand zetten.

Ik pas ook voor dit soort bedrijven en ja iedereen mag het weten.
Ik sta voor goede hosting en eerlijke omgang met mijn klanten!
Dit deugt niet dus ga het niet naar mij toe schuiven.

Er zijn niet voor niks al 10 bedrijven die hier last van hebben.

I rest my case!!

Wat hebben wij hier aan? Als mijn buurman mij gaat bedreigen is dat toch ook niet jouw probleem? en btw jij loopt hem dus te bedreigen? Ik lees ze net door en kom tot de conclusie dat jij ook niet echt door hebt wat je aan het doen bent. Niet meer dan logisch als mensen boos worden.

Btw bel eens met de stichting cor relatie ofzo, die kunnen mensen zoals jij gelijk helpen.

Daaag

Technotop
12/10/05, 08:44
Origineel geplaatst door Emard


Zijn jullie blind? Dit kan toch niet? Of vind men dit in de webhostingbusiness normaal? Aan de reacties hier in deze post kan men nou niet echt opmaken dat iemand hier dan ook het mee eens is met NB Gerd. Het enige wat hier gesuggeert wordt is: los het zelf met linkup op, dit gaat een publiek forum niks aan! Leuk...

(ik zeg niet dat NB-Gerd gelijk heeft aangezien ik zelf geen ervaring heb met linkup, maar na het lezen van deze post moest mijn mening er toch even uit)

Daar gaat het toch niet om? Wij willen hem door graag helpen maar niet via een publiekelijk forum, hij probeert linkup met dit topic de grond in te boren en neemt daarbij gelijk heel veel andere bedrijven mee, dat is waar mensen hier boos om zijn.

Hij moet het zelf oplossen, WHO CARES wat voor mails hij krijgt, hij heeft zijn kant van het verhaal niet verteld? Hallo? Hoezo moeten wij nu om deze hosting geven als wij de kant van Linkup niet eens hebben gehoord.

Lees die mails eens door, het komt er toch ook op neer dat ng-gerd ook niet echt goed bezig is? Anders zeg je dat niet per mail.

Remigius
12/10/05, 09:25
Lees die mails eens door, het komt er toch ook op neer dat ng-gerd ook niet echt goed bezig is? Anders zeg je dat niet per mail.
Ik wilde mij eigenlijk buiten dit topic houden aangezien ik geen ervaring heb met zowel NB-Hosting als Linkup, maar ik vraag mij toch af of een bedrijf als Linkup deze mails echt zo stuurt.
Mocht dit het geval zijn vind ik dit heel erg slecht, hoe vervelend de klant ook mag zijn, een normaal bedrijf reageerd altijd professioneel. Desnoods antwoord je met een standaard e-mail waarin je aangeeft niet meer op de mails van de klant te reageren.

Nogmaals, ik heb mij twijfels of deze e-mail echt zo verstuurd zijn. Ik wil iig beide partijen succes wensen met de afhandeling ervan.

TormentoR
12/10/05, 11:01
@NB-Gerd:

Je wilt aandacht voor je zaak. Mensen vinden met dezelfde ervaringen en samen sterk staan tegen LinkUp in een juridisch gevecht.
Deze mensen heb je wel bereikt.

Ik denk niet dat het slim is om iedereen vervolgens in je kaarten te laten kijken, ook al zit ik er van te smullen. De emails geven aan hoe hoog de situatie bij hun zit, zodat ze zich tot dit soort dreigementen laten verlagen.

Tot slot, wees niet bang, ze zijn geen maffia, ze zijn gewoon machteloos. Ga vooral verder als je vindt dat je in je recht staat en nog wat tegoed hebt van ze.

WaccoJacko
12/10/05, 11:22
En weer een afzeik topic :) heel mooi opgezet....

Ik wens alle partijen veel succes en ben benieuwd wat er uit komt....
Uiteraard is dit reeds uitgeprint en verwerkt als bewijs in de vorm van laster. Zolang de mails van NB-gerd hier niet zijn en dit forum nog steeds niet beschermd is.... is NB-Gerd hardstikke schuldig aan laster door het verspreiden van informatie over kanalen die bij voorbaat al schadelijk zijn en dus met voor bedachte rade :)

Ja ja... die leuke hoorzitting van je zal dus meteen eindigen in een weder hoorzitting. Waarbij eerst jij waarschijnlijk een aanklacht indient en dan linkup op jou.

Daarbij is een mondelinge overeenkomst zo "gevoelig" als het maar kan zijn. Je maakt geen schein van kans wederzeids niet en degene die er mee de rechtzaak in gaat heeft vaak eigenlijk al verloren.

Wat betreft linkup... ik weet zeker dat ze mee kijken.
Het zal mij dan ook benieuwen wat jij gedaan hebt en een dezer dagen
zullen we dat vast ook wel te horen gaan krijgen via niet fora gerelateerde... Maar domweg per PRIVE mail of telefoon. Ik ben het gewoon zat al dat gezeur om linkup etc. Je neemt hierbij gewoon een heleboel bedrijven mee de slijk in... erg fijn.......

De meeste van mijn klanten zijn hardstikke tevreden met linkup. De klanten die niet tevreden zijn. Zijn de mensen die teveel betalen (vinden zij). Ik weet niet hoeveel jij betaalt per maand... maar ik denk dat dat van je halfrackje of fullrackje dus wel mee viel... zoveel schade zal dat wel niet zijn. En dat linkup akkoord gaat met 1 maand opzeg termijn vind ik naar mijn ogen wel vreemd. 1 maand opzeg termijn betekent dat je minimaal 1 maand voor het einde van je contract hebt opgezegt anders word het met een zelfde periode vaak automatisch verlengt.

Erm.. en ja.. wij hebben schriftelijk ook niets met linkup overlegt.. maar ik weet wel dat als ik weg zou willen ik een verdomd goede reden moet hebben... en het niet naar je zin hebben etc geld dan toch echt niet.

TormentoR
12/10/05, 11:30
@WaccoJacko:
Mondeling kan je nooit bespreken wat er normaal allemaal in die overeenkomst staat. En dat opzegtermijn, daar zou ik dan dus mooi lak aan hebben bij onenigheden. Wat je zegt, je maakt geen schijn van kans.

Het bedrijfsleven is hard, in co-lo land helemaal. Geen contracten uitdelen is met voorbedachte raden, mss van beide kanten.

Waarom ben jij hiermee akkoord gegaan?

WaccoJacko
12/10/05, 11:35
Dat mag je best weten.

Op basis van offerte hebben wij destijds gehandeld. En op voorbehoud van het feit dat wij de AV en het contract nog zouden verkrijgen.
Dit hebben wij ook verkregen in enige zin van beide woorden.

Daarbij doen wij zaken op basis van vertrouwen en ik weet en ken het soort mensen dat bij linkup werkt. Als je daar al problemen mee hebt man... care to join the real world for once?

TormentoR
12/10/05, 11:45
suit yourself... trouwen doen we vaak al niet eens meer in gemeenschap van goederen. En jij werkt op basis van vertrouwen...

Iedereen is heel erg lief en aardig, maar als het opeens om geld gaat, kan je maar beter je zaken goed geregeld hebben. Dat heeft niets met vertrouwen te maken, that's business.

WaccoJacko
12/10/05, 11:59
dat ben ik ook wel met je eens.... echter neem ik niet bij linkup alleen af maar bij nog 5 anderen... ben net bij leaseweb weg wegens de te warme omstandigheden.. Helaas. ik zat er wel fijn opzich..

Ik wens NB-Gerd heel veel succes bij XS-4ALL misschien is hij wel die klant die per ongeluk mijn glasvezeltje kapot heeft gestoken ;) (sinds zaterdag:P new xs4all dc dan he:P niet bij linkup)

@clanhost...

ik zou het niet weten. ik weet wel.... dat iedereen moeilijk doet...

Clanhost
12/10/05, 11:59
Jezus Crisis :D

Echt wat ik mij nou serieus afvraag, wat beweegt mensen om überhaupt nog de keuze te maken om met Linkup in zee te gaan, of erger nog waarom zou je in hemelsnaam NB-Gerd als klant willen hebben? En mondelinge overeenkomsten? Wat is dat voor een ongein, afspraken zet je op papier, daar voorkom je gewoon een hoop gedonder mee.

Oh god, ik heb het niet meer...

NB-Gerd
12/10/05, 12:03
Ik zou zeggen maak een afspraak met me dan mag je mijn mailbox bekijken!
Deze e-mailtje zijn 200% echt.
Waarom zou ik het in godsnaam verzinnen.

Jamer dat anderen ook de dupe zijn van de pratijken van linkup.
Nogmaals hun zijn de boosdoener en niet ik!

WaccoJacko
12/10/05, 12:10
no.one@home.nl stuur ze daar maar naar toe :) gewoon forwarden.....

Stewie
12/10/05, 12:14
Origineel geplaatst door Clanhost
Jezus Crisis :D

Echt wat ik mij nou serieus afvraag, wat beweegt mensen om überhaupt nog de keuze te maken om met Linkup in zee te gaan, of erger nog waarom zou je in hemelsnaam NB-Gerd als klant willen hebben? En mondelinge overeenkomsten? Wat is dat voor een ongein, afspraken zet je op papier, daar voorkom je gewoon een hoop gedonder mee.

Oh god, ik heb het niet meer... Kijk maar uit voordat jij ook bezoek van ze krijgt ;)

Btw NB_gerd: waar maak je je nog druk om, je bent weg en hebt je spul. Ze kunnen alleen geld van je krijgen door zelf langs de (kanton)rechter te gaan en daar te bewijzen dat jij een overeenkomst voor bepaalde tijd had, en wat jouw betalingsverplichtingen zouden zijn.

Hiertegen kan jij dan zeggen:
- geen overeenkomst (al snij je jezelf in de vingers door hier telkens je mondelinge overeenkomst te noemen :D )
- er is niet geleverd wat afgesproken was (het netwerk komt niet overeen met wat op de site staat)
- en als laatste een flauwe uitweg: die mailtjes cq bedreigingen aan jouw adres en hun eerdere ongeoorloofde beslaglegging waarmee zij zelf contractbreuk plegen.

Dus dan ben je weer bij af. Lijkt me het beste als jullie beide het gewoon dan hier bij laten, dan schaadt het niemand verder meer.

Stewie
12/10/05, 12:15
Origineel geplaatst door NB-Gerd
Jamer dat anderen ook de dupe zijn van de pratijken van linkup.
Nogmaals hun zijn de boosdoener en niet ik! En waarom wil je dan nu nog langs de rechter? Je hebt je zin/recht toch al?

Cliff
12/10/05, 12:22
Waarom begint iedereen hier toch altijd meteen met Smaad en Laster te smijten? Lijkt wel alsof dat de nieuwe buzzwords zijn hier.

Triloxigen
12/10/05, 12:25
Origineel geplaatst door Cliff
Waarom begint iedereen hier toch altijd meteen met Smaad en Laster te smijten? Lijkt wel alsof dat de nieuwe buzzwords zijn hier.

Omdat het 'stoer' gevonden wordt om te kunnen zeggen dat ze een advocaat kunnen betalen.
(Ga er van uit dat 90% hier dat toch niet kan)

Daarnaast weet de helft niet eens wat het echt is.
Sommige doen alsof je geen negatieve berichtinggeving mag doen, terwijl dit zeer zeker wel mag. Het moet alleen gegrond zijn.

NB-Gerd
12/10/05, 12:26
Als je het wil zien maak je maar een afspraak met me.
Ik ga geen 20 mailtjes van vanacht forwarden.

Nogmaals ik ben in deze zaak niet fout op wat voor manier dan ook.
Dat een aantal van jullie het niet leuk vinden hoe linkup met zijn klanten omgaat alla.

Dit soort bedreigingen gaan gewoon tever. Er is vanmorgen aangifte van gedaan en de politie neemt de zaak serieus.

B.Karreman denkt dat ie alles kan maken, nou mooi niet dus!



En waarom wil je dan nu nog langs de rechter? Je hebt je zin/recht toch al?


Omdat linkup na het ophalen van de hardware wederom een factuur en dreigementen stuurt, en omdat er nu al 13 bedrijven zijn die achter me staan. waaronder een paar hele grote buitenlandse bedrijven die hebben laten weten geld in deze zaak te willen stoppen. Daarom ga ik ze aanpakken.

Clanhost
12/10/05, 12:27
Origineel geplaatst door gsh2
Kijk maar uit voordat jij ook bezoek van ze krijgt ;)

Tja blijkbaar is dat de mentaliteit van Bap en Reinier, trieste bende is het. En dat smaad en laster gezeik moet ook maar eens ophouden. Het lijkt wel alsof er een taboe rust op het aanspreken van bedrijven m.b.t. hun wanprestaties. Als een bedrijf ervoor kiest om er een potje van te maken dan verdienen ze een spreekwoordelijke trap onder de reet wat mij betreft.

En dat kan ook goed uitpakken! Ik haal nog maar even i3d erbij. Daar was enige maanden ook een boel over te doen, veel klanten die hier hun zegje moesten doen (in negatieve zin dan). En daar zijn volgens mij wel lessen uit getrokken want het gaat een stuk beter met i3d in mijn optiek, en ik zie Stijn Koster regelmatig posten op de Battlefield 2 ranked mailinglist en daar krijg ik nu wel het idee dat hij flink aan het aanpakken is om kwaliteit te leveren. En daar heb ik dan wel respect voor! Al heb ik er een hard hoofd in dat het bij Linkup goed komt gezien de waanideeën van Reinier, je moet eens lezen wat voor lulverhalen hij op IRC ophangt.

Maargoed de mensen die wat langer op WHT rondhangen weten dat ik nogal verhit kan reageren op situaties / zaken als deze. Komt simpelweg omdat ik er bloedheet van wordt als bedrijven structureel voor zoveel problemen zorgen. Je moet doen wat je beloofd en geen onzin verkopen. Dat leidt maar tot één ding, dat alle bagger via de achterdeur naar boven komt. En daar heeft niemand wat aan, klanten van Linkup niet en bedrijven waarmee Linkup moet samenwerken ook niet.

En we hebben het hier wel over betalende klanten die gewoon willen hebben waarvoor ze betalen, laten we dat niet vergeten!

NB-Gerd
12/10/05, 12:30
Dankje wel clanhost.

idd ik ben niet bang voor het linkup bezoekje.
Ben er grondig op voorbereid mocht het wel gebeuren.

TormentoR
12/10/05, 12:33
Ben het eens met ClanHost.
Je veel rechten in Nederland als werknemer en consument. Laat dat recht maar eens spreken, want deze boze jongens denken dat ze alles kunnen maken.

Dat niet iedereen het hier mee eens is, is duidelijk. Maar er mag toch wel over gesproken worden, ookal is het niet leuk dat jouw hoster 'besproken' wordt.

Stewie
12/10/05, 12:38
Origineel geplaatst door TormentoR
Ben het eens met ClanHost.
Je veel rechten in Nederland als werknemer en consument. Laat dat recht maar eens spreken, want deze boze jongens denken dat ze alles kunnen maken.

Dat niet iedereen het hier mee eens is, is duidelijk. Maar er mag toch wel over gesproken worden, ookal is het niet leuk dat jouw hoster 'besproken' wordt. Ik verbaas me er sowieso over dat er maar 2 meningen zijn:
- extreem positief > klanten van linkup
- kritisch > ex-klanten van linkup, oa clanhost en nbgerd

Ik wil het wel eens horen van iemand die ertussenin zit, die zullen er heus wel zijn, toch? Ze hebben immers een hoop klanten :)


@clanhost: pardon, aangepast!

Clanhost
12/10/05, 12:41
Origineel geplaatst door gsh2
Ik verbaas me er sowieso over dat er maar 2 meningen zijn:
- extreem positief > klanten van linkup
- extreem negatief > ex-klanten van linkup, oa clanhost en nbgerd

Ik wil het wel eens horen van iemand die ertussenin zit, die zullen er heus wel zijn, toch? :)

Ik heb liever dat je extreem kritisch zegt, dank u wel...

@gsh2 dank je :)

Overigens ben ik geen ex-klant van Linkup. Maar een buitenstaander die het vrij goed volgt en even in perspectief zet :). En dat perspectief wordt niet altijd gewaardeerd ;).

oscar
12/10/05, 13:49
Origineel geplaatst door gsh2
Ik verbaas me er sowieso over dat er maar 2 meningen zijn:
- extreem positief > klanten van linkup
- extreem negatief > ex-klanten van linkup, oa clanhost en nbgerd



Deze extreme reacties verbazen mij niet. Positieve en/of negatieve ervaringen met de diensten van je leverancier zijn niet alleen afhankelijk van de dienst maar ook van de persoonlijke beleving ervan.

Als ik dit topic zo lees dan druipen de emoties ervan af, ook niet echt gek als je kijkt naar de insinuaties:

1) leverancier stopt met reageren --> vervelend als je eigen diensten afhankelijk zijn van je leverancier, zakelijk gezien een reden om contract op te zeggen, persoonlijk wordt je niet meer gezien.

2) leverancier weigert toegang tot je eigendom --> zakelijk gezien kan dit grote consequenties hebben als de levering van je diensten in gevaar komt, perssonlijk geeft dit een gevoel van onmacht.

3) leverancier gaat dreigen en chanteren --> zakelijk gezien valt dit onder crimineel gedrag en is aangifte de beste stap, persoonlijk ligt het lastiger aangezien je persoonlijk word aangevallen, zie je bedreiging als serieus dan kan het als gevolg hebben dat je je kwetsbaar voelt en bang wordt.

Afhankelijk van hoe jezelf in elkaar zit, ga je erom lachen of wordt je boos, voor de een is een gevoel van onmacht een lekker gevoel en de ander kan niet meer slapen.

De extreme positieve reacties kan ik mij goed voorstellen als je een goede relatie hebt met je leverancier met de nodige loyaliteit. Zeker als ik kijk naar punt 3, want wat zegt dat over jou? Het imago van je bedrijf wordt niet alleen bepaalt door je bedrijf maar ook door met wie je omgaat (klanten, leveranciers). Als iemand een van mijn leveranciers op deze manier aanvalt dan ga ik toch eens achter mijn oren krabben, zakelijk vanwege de consequenties voor mijn imago en de invloed op mijn broodwinning, persoonlijk omdat het besproken gedrag niet past bij mijn normen en waarden, hierdoor zou ik meer persoonlijk worden geraakt dan zakelijk.

De extreme wisseling van positief naar negatief kan een kwestie van enthousiasme en passie zijn die ik vaak terug zie bij de jonge geest en/of gebrek aan ervaring, als ik in dit topic iets positiefs kan vinden dan is het de leerervaring voor nbgerd en anderen die rondlopen met een zakelijke tijdbom zoals mondelinge afspraken maken met je leverancier waar je van afhankelijk bent.

Ik ken beide partijen niet goed, dus bovenstaande is gebaseerd op wat ik hier lees en op mijn persoonlijke visie.