PDA

Bekijk Volledige Versie : Solcon netwerk (Dronten)



D. ter Horst
09/10/05, 19:03
Als alternatief (iets dat wat dichterbij bij huis is) kwam ik Solcon tegen. Deze staat ook in de WHT lijst van netwerken:

Bedrijfsnaam: Solcon
ASN: 12414
Transit:
o Level 3
o GlobalCrossing
o Teleglobe
o KPN Eurorings
Exchanges:
o AMS-IX
o NL-IX

Weet iemand iets van de kwaliteit van het netwerk? Ze zijn niet veel duurder (10 euro per maand met vergelijkbare in a'dam voor een medium sized pakket).

Foto's en dergelijke zijn ook handig. In princiepe ben ik op zoek naar alle informatie die ik vinden kan maar tot nu toe heb ik nog niet veel over dit netwerk kunnen vinden. Uiteraard kan ik solcon bellen maar ik wil graag meningen van mensen welke er bijvoorbeeld een server hebben hangen.

Alvast bedankt.

mdf
09/10/05, 23:10
Beste Daniel, ik heb geen ervaring met ze als klant, maar weet wel dat er personeel werkt met de nodige technische kennis en verstand van zaken.

XF-RICK
09/10/05, 23:13
Origineel geplaatst door Synssans
Beste Daniel, ik heb geen ervaring met ze als klant, maar weet wel dat er personeel werkt met de nodige technische kennis en verstand van zaken.

Mee eens, net netwerk om in te hosten, personeel is vriendelijk en de benodigde kennis in huis.

Good 2 go ;)

(We peeren met ze op de NL-IX vandaar).

crazycoder
10/10/05, 08:31
Als je maar een goede SLA afsluit. Hoe ze met colo zijn weet ik niet, maar met dsl hebben zij er geen enkel probleem mee om je lang te laten wachten als je geen SLA heb of geen sla met een bepaalde minimale response tijd.

Ben je eenmaal tot de mensen doorgedrongen die echt iets weten/kunnen dan wordt je inderdaad verder wel goed geholpen.

D. ter Horst
10/10/05, 10:01
In principe heb ik geen interesse in een SLA. Ik kom zelf uit Zwolle en het is voor mij een half uur rijden naar Dronten. De afstand is ook de reden dat ik hier twee servers wil ophangen voor webhosting.