PDA

Bekijk Volledige Versie : Remote hands in belgische datacenters?



wv-
08/10/05, 20:34
Zo af en toe zie je hier wel eens een topic opduiken over bedrijven die onsite support (remote hands) aanbieden in datacenters in Nederland. Ik vraag me af of hier ook interesse voor is in Belgische datacenters?

Waarvoor zou je het dan willen: voor geplande taken of alleen voor noodgevallen? En hoeveel ben je bereid om er voor te betalen?

Cyberdevil
08/10/05, 20:37
Denk niet dat hier echt veel vraag voor zal zijn.

België is redelijk klein dus je kan nogal snel zelf bij het datacenter geraken. Die tijd die je zou besparen met zelf niet te moeten rijden speel je dan weer kwijt aan het afspreken en contacteren enz.

wv-
11/10/05, 21:52
Origineel geplaatst door Cyberdevil
Denk niet dat hier echt veel vraag voor zal zijn.

België is redelijk klein dus je kan nogal snel zelf bij het datacenter geraken. Die tijd die je zou besparen met zelf niet te moeten rijden speel je dan weer kwijt aan het afspreken en contacteren enz.

blijkbaar... want veel response zie ik niet :)

ju5t
11/10/05, 21:57
Remote Hands valt ook te gebruiken bij gebrek aan kennis. Geen enkel bedrijf weet alles, dus soms zou het handig kunnen zijn.

Wij zitten niet in België, maar was slechts een gedachtengangetje.

smurf
12/10/05, 11:10
De meeste bedrijven in de Belgische DC's kunnen jou dit wel bieden. Meestal is de remote hands een optie in jouw overeenkomst met je provider.

In InterXion zijn er zo enkele mensen die voor verschullende bedrijven op locatie werk leveren.

Zelf nog maar één keren gebruik van gemaakt, er was blijkbaar een kabeltje losgekomen. Als het een beetje meezit met het verkeer zijn we op locatie in minder dan 40 minuten.