PDA

Bekijk Volledige Versie : nederlandse handleiding directadmin



gadjodilo
07/10/05, 10:25
Zijn er nog mensen die belang bij een nederlandse handleiding voor directadmin hebben en hier een bijdrage aan willen leveren?

Zie:
http://www.webhostingtalk.nl/showthread.php?s=&threadid=74009

groet,

Kabbi

Stefan Mensink
07/10/05, 10:30
Wat deed u vermoeden dat wij die andere thread niet hadden gezien?

gadjodilo
07/10/05, 10:37
Ach, ik dacht dat dit forum vaker bezocht zou worden...

frajaweb
07/10/05, 12:14
Wij van FraJa WeB willen hierbij helpen. Aangezien dat ook wij erbij gebaat zijn.

Wij van FraJa WeB willen ook wel het initiatief nemen, om contacten te leggen met de makers van de engelstalige versie.

Mensen die mee willen doen met dit initiatief kunnen zich melden via da@frajaweb.nl.

Graag alle gegevens vermelden.

PS: Ik had de andere thread over het hoofd gezien, aangezien ik nog maar vanaf begin september echt actief ben op het forum.

RPH
13/10/05, 18:36
Ik denk dat dit topic gesloten kan worden (dubbel topic)

mordor
13/10/05, 23:09
Een NL Directadmin forum zou handig zijn.
Ik heb de domeinnaamhouder gecontacteerd die directadmin.nl heeft maar die wilt de domeinnaam niet vrijgeven.

Maar het kan natuurlijk ook onder een andere domeinnaam.

Maar vinden jullie het idee van een NL forum oke?

WH-Tim
13/10/05, 23:45
Ik vind dat je maar gewoon engels moet leren. Engels is de voertaal tijdens het beheren van servermachines dus ook de forums in het engels moeten geen probleem zijn. Ik ben dan ook van mening dat als je de engelse forums en/of handleidingen niet aankunt je beter je niet bezig kunt houden met het beheren van servers.

mordor
13/10/05, 23:52
Origineel geplaatst door WH-Tim
Ik vind dat je maar gewoon engels moet leren. Engels is de voertaal tijdens het beheren van servermachines dus ook de forums in het engels moeten geen probleem zijn.


Een forum is heel anders dat zijn langdradige verhalen dan met een Engelstalig Server bestuurings systeem te werken.



Ik ben dan ook van mening dat als je de engelse forums en/of handleidingen niet aankunt je beter je niet bezig kunt houden met het beheren van servers.


Dat maak jij dus zeker niet uit.
Trouwens wie zegt dat ik de Servers onderhou.
Ik ben Reseller en met engelse woorden kom ik er wel aan uit maar met complete engelse verhalen lukt dat niet (we zijn niet allemaal perfect met engels zoals jij denkt).

De volgende keer niet zo vlug oordelen het is maar goed dat jij niet een hostings zaak hebt want vriendelijkheid ontbreekt enorm.


Als jij naar Spanje ga voor 8 dagen ga je toch ook niet spaanse lessen volgen zodat je perfect spaans speekt en leest.

Ik weet zeker als jij naar 10 voor taal kijkt dat je woorden ziet voorbij komen dat je niet eens wist dat ze bestaan. Ik bedoel maar.

frajaweb
14/10/05, 00:00
Ik ben het met mordor eens dat een nederlandstalige versie het directadmin forum geen kwaad zal kunnen.

Ik zal gedurende het komende weekend, eventueel in overleg met mordor, een forum opzetten.

mordor
14/10/05, 00:02
Goed idee Frank.
Ik zet me met volle 100% in.
Ik hoor het wel van je.

kes4life
14/10/05, 04:34
Ik wil wel helpen ... maar komend weekend is nog ff te snel ... ( t is voor mij al begonnen ;))

WH-Tim
14/10/05, 09:17
Hahahaha. Lachen hoe snel mensen tegenwoordig al geirriteerd zijn. Alles begint met goed lezen mordor. Mijn zin begint dan ook met "Ik ben van mening dat", dus wat is het probleem nou? Daarbij komt nog kijken dat jij op dit moment al meer geflamed hebt dan mij ;)

RPH
14/10/05, 09:44
Ik ben het met je eens dat als je een provider bent de Engelse taal moet begrijpen. Echter kan je dit niet van al je klanten verwachten. Daarom ook een Nederlandstalige handleiding als stukje service naar je klanten toe? Een forum hoort dan naar mijn mening ook in het Engels. Echter de vertaling van site/helper moet naar mijn mening in het Nederlands vertaald worden. Hier heb ik me dan ook voor aangemeld bij Frank.

Gamer4life
01/03/06, 09:20
Goed idee om het te vertalen