PDA

Bekijk Volledige Versie : Waar domein verkopen?



kilian
06/10/05, 12:32
Ik wil van mijn wargame.nl af. Nou heb ik deze al snel op speurders gezet maar dit heeft nog tot geen reacties geleid. het is mogelijk om een domein te verkopen voor een redelijke prijs, maar waar? Weet iemand nog goede sites en misschien nog tips bij het verkopen?

Ik wil eigenlijk gewoon van heel de site af maar vind het jammer (en fout tegeover de mensen die het spel nog spelen) om het spel gewoon te laten vallen.

veenman
06/10/05, 12:34
WHT zelf leent zich prima om zowel domeinnamen als complete websites te verkopen... zijn zelfs aparte fora voor :)

kilian
06/10/05, 13:01
Origineel geplaatst door skunkah
WHT zelf leent zich prima om zowel domeinnamen als complete websites te verkopen... zijn zelfs aparte fora voor :)
Vond ik ongepast... eigenlijk. Omdat het niks met hosting te maken heeft ofzo.

Ik dacht eigenlijk dat er een paar fora zijn helemaal voor het domeinhandelgebeuren. Hoopte dat iemand daar namen van wist.

veenman
06/10/05, 13:03
Origineel geplaatst door kilian

Vond ik ongepast... eigenlijk. Omdat het niks met hosting te maken heeft ofzo.

Ik dacht eigenlijk dat er een paar fora zijn helemaal voor het domeinhandelgebeuren. Hoopte dat iemand daar namen van wist.
Ik denk juist dat WHT er voor is om verschillende soorten websites te verkopen. Op WHT heb je een goed bereik voor je aanbieding en daarmee een goede kans om de website voor een mooie prijs te verkopen. Dus ik zou hem gewoon op WHT te koop zetten.

kilian
06/10/05, 13:35
http://www.webhostingtalk.nl/showthread.php?s=&threadid=77472

dat heeft me 20minuten van mijn leven gekost, steeds weer die internal server errors...

Maar bedankt.

veenman
06/10/05, 13:38
Origineel geplaatst door kilian
http://www.webhostingtalk.nl/showthread.php?s=&threadid=77472

dat heeft me 20minuten van mijn leven gekost, steeds weer die internal server errors...

Maar bedankt.
Das inderdaad vervelend, dat soort dingen kunnen gebeuren. Voel me wel vereert dat mijn naam er boven staat ;-)