PDA

Bekijk Volledige Versie : [da] gebruikers overzetten



planepix
05/10/05, 23:11
Hallo iedereen,

Ik heb pas mijn eigen server gekocht, zodat ik van me reseller af was.
Beide hebben ze DA, dus ik dacht even simpel me gebruikers over te zetten door ze op de oude te backuppen, en ze op de nieuwe te importeren.

Wel, dit ging vrijwel helemaal goed, tot ik zojuist zie dat er geen een bestand is overgekomen.

Mysql, ftp mail etc is gewoon goed gegaan. Mappen zijn ook aangemaakt, alleen de bestanden zijn bij geen van de gebruikers terug gezet.

Versies van Direct admin:
oude 1.24.4
nieuwe: 1.25.0

Mischien dat dit verschil de problemen geeft, maar dat lijkt mij zelf niet bepaald.

Iemand een idee om ze alsnog goed te importeren, of een andere manier om makkenlijk alles goed over te krijgen (want handmatig overzetten is onbegonnen werk.)

Mvg,

Niels

sp-services
06/10/05, 00:59
heb je al gemaild naar da zelf

en anders even het forum afgaan

www.directadmin.com/forum

EWS
06/10/05, 17:06
Het snelste overzetten doe je door resellers te backuppen, en deze weer te restoren. Op deze manier blijven alle gebruikersaccounts hetzelfde (dus geen wachtwoord changes nodig omdat je er zelf in moet) en je hoeft niet elke account terug te zetten.

toch is het elke keer weer een nachtmerrie om DA over te zetten, vooral door sommige gebruikers met grote databases die ik dan handmatig kan knippen en plakken...

frvge
06/10/05, 17:15
Ja, pas op met grote databases. 20MB is al VRESELIJK. En er zullen vast nog wel grotere databases zijn :p

cwf
06/10/05, 17:16
http://help.directadmin.com/item.php?id=57 :)

cwf
06/10/05, 17:17
Origineel geplaatst door EWS
Het snelste overzetten doe je door resellers te backuppen, en deze weer te restoren. Op deze manier blijven alle gebruikersaccounts hetzelfde (dus geen wachtwoord changes nodig omdat je er zelf in moet) en je hoeft niet elke account terug te zetten.

toch is het elke keer weer een nachtmerrie om DA over te zetten, vooral door sommige gebruikers met grote databases die ik dan handmatig kan knippen en plakken...

Je kan de max allowed size van de databases ook tijdelijk omhoog schroeven hoor :) Geen handmatig gedoe meer.