PDA

Bekijk Volledige Versie : Faxen via internet



4U-Web
05/10/05, 17:33
Ik ben op zoek naar een bedrijf waarbij je via internet faxen kan versturen, net zoiets als eFax, alleen kan je bij eFax alleen met creditcard betalen, maar ik wil per rekening betalen (desnoods automatische incasso).

Weet iemand een bedrijf waarbij je faxen via internet kan verzenden en de kosten hiervan per rekening kan betalen?

Alvast bedankt!

WI-Hosting
05/10/05, 17:38
volgens mij was het met een makropas gratis (ook versturen)

royen99
05/10/05, 18:34
Je kan ook eens kijken naar ActiveFax. (client/server setup).

Enige dat je nodig heb is 1 windows bak met een isdn/analoog modem (en deze bak moet je via het net kunnen benaderen).

Je kan dan vervolgens vanaf elke windows pc (middels client software) faxen sturen. Ontvangende faxen kan je ook laten omvormen naar PDF die vervolgens gemailed worden (automatisch).

4U-Web
05/10/05, 18:39
Origineel geplaatst door WI-Hosting
volgens mij was het met een makropas gratis (ook versturen)

Was niet om faxen te versturen, alleen ontvangen.



Origineel geplaatst door royen99
Je kan ook eens kijken naar ActiveFax. (client/server setup).

Enige dat je nodig heb is 1 windows bak met een isdn/analoog modem (en deze bak moet je via het net kunnen benaderen).

Je kan dan vervolgens vanaf elke windows pc (middels client software) faxen sturen. Ontvangende faxen kan je ook laten omvormen naar PDF die vervolgens gemailed worden (automatisch).

Dan kan ik het net zo goed via een gewone fax doen.

royen99
05/10/05, 18:45
Origineel geplaatst door 4U-Web

Dan kan ik het net zo goed via een gewone fax doen.

Bij een gewone fax dien je daar fysiek aanwezig te zijn. Bij (bv) ActiveFax kan je van overal een fax sturen en ontvangen.

4U-Web
05/10/05, 21:18
Ik geef liever de voorkeur aan een systeem zoals bij eFax, alleen dan met betaling via bankrekening.

Weet iemand nog een bedrijf waarbij dit kan?

sl@mer
05/10/05, 21:23
Efax is een gratis dienst, voor zover mij bekend is

4U-Web
05/10/05, 21:25
gratis voor het ontvangen van faxen, versturen van faxen moet je voor betalen, helaas kan dat alleen met creditcard.

Ik ben op zoek naar een bedrijf die gelijkwaardige diensten aanbied, maar waarbij je op rekening kan betalen

Hjalmar
05/10/05, 21:52
Faisj hier op het forum bied dit aan onder Evibe Fax (o.i.d.).

4U-Web
05/10/05, 21:54
Heb je een url naar een site waar ik meer informatie daarover kan vinden?

4U-Web
05/10/05, 21:56
Op de site staat alleen faxen ontvangen, maar ik wil ook faxen versturen kan dat ook?

4U-Web
05/10/05, 22:02
Graag, ik wil namelijk per rekening betalen, in het aanmeldformulier bij eFax kan ik alleen creditcard/solo/switch kiezen.