PDA

Bekijk Volledige Versie : wwwWEB-ADVIES.nl



estartica
01/10/05, 12:08
Beste,

Wegens tijdgebrek bied ik de website wwwWEB-ADVIES.NL te koop aan.

De site is opgezet om het MKB en particulieren te adviseren bij het nieuw ontwikkelen, of doorontwikkelen van hun website.

Webdesign bureaus worden door de site benaderd voor een offerte, er wordt advies uitgebracht aan de klant, over welke offertes de meest aantrekkelijke zijn.

De klant betaalt een vast bedrag voor de verleende service (maar dit kan ook een percentage zijn).

Bedrijven kunnen zich aanmelden op de site. Nadat via een automatische Email een bevestiging is retourgestuurd wordt een persoonlijke pagina aangemaakt waarop kan worden ingelogd. Op deze pagina kan het bedrijf de wensen kenbaar maken m.b.t. de ontwikkeling van hun site.

De site is online sinds afgelopen mei, maar er is nooit iets mee gedaan, aangezien ik ben overgestapt op het ontwikkelen van Flash games.

De site heeft een pagerank van 3. De site is nog niet makkelijk te vinden via google, hier moet dus nog aan gewerkt worden.

Maar via b.v. Speurders.nl kunnen er voorlopig klanten worden gevonden.

Voor de overdracht van deze site vraag ik een vast bedrag: € 280,-.
Dit is een zakelijke verkoop, exclusief BTW.

De site is opgebouwd in PHP/MySQL
Originele bestanden voor het grafisch ontwerp, en Flash-logo worden meegeleverd. Waaronder een Flash banner, en een geanimeerde .GIF banner, om mee te adverteren. (inclusief bronbestanden)
wwwWEB-ADVIES.BE is ook bij de koop inbegrepen

De site heeft momenteel nog hetzelfde ontwerp als mijn site www.estartica.nl. Maar ik zal me ertoe verbinden dat ik het ontwerp van Estartica.nl zal wijzigen. (is ook nodig i.v.m. met nieuwe bedrijfsplannen)

Er kan als demo gebruiker worden ingelogd, zodat de persoonlijke pagina's kunnen worden bekeken.
gebruikersnaam: demo
wachtwoord: demo01

Voor concrete interesse is het misschien handig om via Email met mij contact op te nemen: info@estartica.nl

estartica
02/10/05, 13:15
de site is inmiddels verkocht