PDA

Bekijk Volledige Versie : PHP Cursus



sl@mer
30/09/05, 09:06
Ik had op me hardeschijf ook nog een mooi PDF bestandje gevonden en ook deze wil ik delen met iedereen

Het is een cursus PHP (beginners).

Niet door mezelf geschreven, maar post het toch maar weer, omdat ik vind dat dit er ook gewoon bij hoort ;)


Download (http://home.planet.nl/~siera051/pdfdownload/cursusphp.pdf)

Mocht dit verkeerd zijn, beheerders verplaatst hem dan maar;)

Triloxigen
30/09/05, 09:33
Beetje amtige cursus, ze geven 10 voorbeelden van hoe het geschreven kan worden.
Terwijl 1 van die voorbeelden maar echt duidelijk en goed is.
En later in de text zie je hoe ze het doen op een manier zoals het NIET gewenst is en erg onleesbaar is.

Randy
30/09/05, 11:04
Gelukkig bestaat er nu de mogelijkheid je te onderscheiden via het Zend programma :-)

fusehost
30/09/05, 12:09
beetje amateuristisch. "PHP vs Java" legt het verschil uit tussen php en _javascript_! Verder heb ik niet gelezen

Triloxigen
30/09/05, 12:11
Origineel geplaatst door Randy
Gelukkig bestaat er nu de mogelijkheid je te onderscheiden via het Zend programma :-)

Zelfs dat is onzin.
Diploma's zegt alleen wat je uit je hoofd hebt geleerd uit een boekje, het zegt niks over inzicht en het in praktijk in grote maten kunnen toepassen.

veenman
30/09/05, 12:39
Origineel geplaatst door Triloxigen


Zelfs dat is onzin.
Diploma's zegt alleen wat je uit je hoofd hebt geleerd uit een boekje, het zegt niks over inzicht en het in praktijk in grote maten kunnen toepassen.
In de meeste gevallen zou ik je gelijk geven echter de Zend Certified Engineer certificering is in mijn ogen wel praktisch. Zelf heb ik boeken en voucher voor het examen in huis en de oefenvragen zijn pittig en bevatten veel valkuilen die je in de praktijk ook tegen komt.

Fred_2004
30/09/05, 14:01
dank je wel sl@mer

Ik ga hem eens lezen, en hopelijk wordt ik er wat wijzer van. :p

Energie
30/09/05, 18:20
Origineel geplaatst door Triloxigen


Zelfs dat is onzin.
Diploma's zegt alleen wat je uit je hoofd hebt geleerd uit een boekje, het zegt niks over inzicht en het in praktijk in grote maten kunnen toepassen.
Wat een onzin praat je hier, een diploma geeft aan dat je over bepaalde kennis beschikt. En kennis is meer dan theorie.

chielsen
30/09/05, 19:17
Ik ben ook met zend bezig en idd ze de vragen niet makkelijke inkoppertjes, je moet wel echt ff goede de code bekijken (en vooral de vraag eigenlijk). Ik heb ook al de voucher binnen en ga binnenkort het maar eens proberen.
Er zijn er in nederland nog maar 20 ofzo die het hebben :p

sl@mer
01/10/05, 17:31
Origineel geplaatst door Fred_2004
dank je wel sl@mer

Ik ga hem eens lezen, en hopelijk wordt ik er wat wijzer van. :p

Daarvoor hem ik hem gepost ;)

Toch leuk dat er 1 iemand een leuke reactie geeft op een cursus PHP al dan niet voro beginners :)

Randy
01/10/05, 17:37
Frank,

Ik zal hem ook nog eens doorlezen... Kijken of er nog funcies zijn die ik eigenlijk nooit gebruik.