PDA

Bekijk Volledige Versie : reasonnet



dopi84
29/09/05, 01:12
beste,

Is dit een goed netwerk voor gameservers?
Staat iemand er? Iemand ervaringen ermee?
Iemand toevallig een server lopen?

Bedankt voor je input alvast,
Dopi

Vernon
29/09/05, 10:25
beetje weinig peerings voor een gamenetwerk vindje niet :)

Er zijn momenten waar je beter neit de krentige nederlander uithangt en gewoon een tikkie meer neerlegd voor kwaliteit, tenminste als je je klanten een betje lage ping en kwaliteit wilt bieden.


Het is juist door ditzoort instanties ( niet direct aan reasonnet gericht hoor maar gewoon el-cheapo netwerken in het algemeen) dat elke kind een counter-strike toko opzet, geen KVK geen BTW niks. Vervolgens gaan ze na 6 maanden stuk omdat ze erachterkomen dat het toch een tikkie moeilijker is dan gedacht.

Niet als flame bedoel, ook geen uiting van opgekopte frustraties voorzover ik weet staat het bekend als koud harde realiteit :)

Stewie
29/09/05, 10:41
Vernon: welke netwerken vind jij dán goed?

Digiman
29/09/05, 11:07
Positieve ervaring met ReasonNet.

Ze gebruiken kwaliteit Transit, dus tot nu toe geen issues met te kort peerings.
Verder goed contact met hen.

Digiman

Vernon
29/09/05, 11:46
Wil je dat echt weten :D

Naar mijn mening zijn dit goeie/stabiele gamenetwerken.

- Proserve
- True
- Xs4aLL
- en uiteraard zullen er ook diverse anderen zijn maar mijn ervaringen zijn erg goed met de bovenstaande.

ik ben ook bezig met Synssans btw, tot zover ziet het er goed uit zeer scherp geprijsd en ik heb begrepen dat er ook al Gamehosters draaien :)

Stewie
29/09/05, 12:16
Die laatste alinea, grappig :)
Waarom denk jij dat Synssans beter is dan Reasonnet?

lifeforms
29/09/05, 12:17
Peering is belangrijk, dus Synssans is scherp geprijsd en Reasonnet is el-cheapo? Lekker zwartmakerij weer.

XF-RICK
29/09/05, 12:21
Origineel geplaatst door Vernon
beetje weinig peerings voor een gamenetwerk vindje niet :)

Er zijn momenten waar je beter neit de krentige nederlander uithangt en gewoon een tikkie meer neerlegd voor kwaliteit, tenminste als je je klanten een betje lage ping en kwaliteit wilt bieden.


Het is juist door ditzoort instanties ( niet direct aan reasonnet gericht hoor maar gewoon el-cheapo netwerken in het algemeen) dat elke kind een counter-strike toko opzet, geen KVK geen BTW niks. Vervolgens gaan ze na 6 maanden stuk omdat ze erachterkomen dat het toch een tikkie moeilijker is dan gedacht.

Niet als flame bedoel, ook geen uiting van opgekopte frustraties voorzover ik weet staat het bekend als koud harde realiteit :)

Weinig peerings? Reasonnet heeft toegang tot de OpenPeering AMS-IX feed, deze feed biedt toegang tot bijna alle partijen op de AMS-IX.

Ook zijn ze volgens mij ook nog actief op de NL-IX.

dopi84
29/09/05, 14:11
vernon,

Sta je zelf ik reasonnet?

Sysnssans zit ik ook in, en ben op zoek naar anders.
Verder ga ik er niet op in.

Je houding staat me overigens ook niet aan.

blaaat
29/09/05, 14:51
Ik zit in Reassonnet, af en toe een gameservertje gedraaid, gaat allemaal super, ook voor buitenlanders.

Wido
29/09/05, 15:16
Wat een geblaat weer hier zeg, mijn god.

Wij staan zelf in Reasonnet en het is een prima netwerk.

El-Cheapo? Nou niet echt, moet zeggen dat ik op andere plekken goedkoper kan zitten dan bij Reasonnet.

Peering gaat via OpenPeering, dat is prima, je hebt zo toegang tot veel peerings en enkele private peerings (Planet, Chello, Tiscali en Wanadoo).

Transits zijn prima, je hebt beschikking tot Level3, Interoute, Cogent, FLAG en Teleglobe.

Verder heeft het netwerk ook nog private peers met Eweka en True, deze worden beide ook veel gebruikt.

Slecht netwerk? Nee zeker niet.

royen99
29/09/05, 15:21
Ik zal me verder niet uitlaten over Reasonnet (geen ervaring ermee).

Wel met 1 van hun uplinks.. TeleGlobe.. daar de laatste maand is het huilen met de pet op qua verbindingen richting (o.a.) UK.